Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 ja laitetaan nyt se ei niin hieno,eli omistaja
Senior Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 saapi äänestää mikäli haluaa =) On äänestetty
Jarno Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Aivan törkeen hienoja kuvia!!! Pitää varmaan ostaa ko. lehti salaa,kun käy kaupassa..
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 myös mun mielestä noi kuvat on uskomattoman upeita
Mika Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Pitää varmaan ostaa ko. lehti salaa,kun käy kaupassa.. Joo, samaa itsekin ajattelin Kuvat on todella hyviä
Mindgame Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Just luin tuon gti:n jutun (joo, mulle tulee sekin ). Oli kyllä juttuna parempi kuin V8:ssa, erityisesti nuo kuvat. Veekasissa on yleensäkin aina hyviä peruskuvia, kun taas GTI:ssä näkee vähän erikoisempia otoksia. Onnittelut vielä keskiaukeamasta, onko muuten moni auto ollut sekä Veekasissa että GTI:ssä esittelyssä?
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 mitä mä kuulin niin aika harva..kun molemmat on sanoma magazinesin.. mut ei nää lehtijutut tähän loppunu
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Jep, kerrankin kuvaaja on kyllä osannut asiansa. Aivan loistavia otoksia, kateeks käy skillejä On kyllä autoakin puunattu sekä varmaan livenä että photoshopissakin
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 tää kuvaaja ei käytä photoshoppia ollenkaan
Puuhis Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 ++++++ Plussat sulle Diore ja autollekkin
PSN Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 kyllä mä sieltä hyvin ulos nään... Kai tääki kuva oli siinä lehdessä? Aika söpö.
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kai tääki kuva oli siinä lehdessä? Aika söpö. haha,onon kuvateksti "Muhkealla scoopilla varustettu lasikuituinen konepeitto on näyttävä.Näkyvyys tosin hieman kärsii,jos kuski on lyhyempää sorttia."
Crisis Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 tää kuvaaja ei käytä photoshoppia ollenkaan Hienosti otettuja kuvia!! Oon vaha skeptinen siita. ettei noita ole 'post-processed' ollenkaan.Sita aikasemmin tarkotettiin 'photoshopilla'
Cosa Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Hienosti otettuja kuvia!! Oon vaha skeptinen siita. ettei noita ole 'post-processed' ollenkaan.Sita aikasemmin tarkotettiin 'photoshopilla' Sävy- ja tasokorjaukset on varmasti tehty, mutta sitähän ei nykyään lasketa "fotosoppaukseksi"
Diore Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Hienosti otettuja kuvia!! Oon vaha skeptinen siita. ettei noita ole 'post-processed' ollenkaan.Sita aikasemmin tarkotettiin 'photoshopilla' 100% valokuvausta 0% photoshoppia,ei pienintäkään photoshoppia..näin kuvat paikan päällä suoraan kamerasta
Tapio.L. Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 taivaskuva,otettu auringonnousun aikaan Mä jo mietinkin että mitenkä se Anssi on saanut noin hyvin valaistuja kuvia mutta nyt paljastit. Epäilinkin että joko akulliset studiokamat mukana taikka sitten käytitte blue houria mutta kiinni jäi Edelleenkin, ehkä parhaita suomalaisia autokuvia mitä oon nähny. Edit: Kyllä siel ilmeisesti on keinovaloakin seassa. Olisi kiva tietää mitenkä noi on valaistu muta taikuri tuskin paljastaa temppujaan
Ilku Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 100% valokuvausta 0% photoshoppia,ei pienintäkään photoshoppia..näin kuvat paikan päällä suoraan kamerasta Niin, onhan sitä muitakin ohjelmia, millä voi kikkailla. Mutta hyviä kuveja!
Z4FUN Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 ja laitetaan nyt se ei niin hieno,eli omistaja Jos tosta vielä kuvattava paranee, voi mennä pilalle! :-* -Mika-
KimmoT Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2009 Onpas hienoja kuvia ja autokin on siisti kun mikä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään