Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

niit on nostettu jo vähän..ja kuvio näkyy,silloin ei oo väliä :)

Kirjoitettu

miksen sais?

vähän sama juttu kun jos valokuvio on vituillaan - laitat teippiä ylös tai alas  ::)

ei taida mennä läpi  :-\

Kirjoitettu

niit on nostettu jo vähän..ja kuvio näkyy,silloin ei oo väliä :)

jaa, okei, lykkyä sit vaan  ;D m/

Kirjoitettu

tässä vähän isompaa kuvaa noista valoista

mut aukeehan tuo vielä n.puoliumpioo lisää   ???

Kirjoitettu

mut aukeehan tuo vielä n.puoliumpioo lisää   ???

about joo

Kirjoitettu

about joo

eli joku tämmöinen  ::)  niin silloin ei oo leimassa valittamista

umpio.jpeg}

Kirjoitettu

eli joku tämmöinen  ::)  niin silloin ei oo leimassa valittamista

aika liki tuollanen

Kirjoitettu

äänestetty jo eilen ja tuli toi v8 artikkelikin luettua. Näemmä oli vähän asiavirheitä, kuten sanoitki..."Nokat vaihtoon" ;D

Kirjoitettu

äänestetty jo eilen ja tuli toi v8 artikkelikin luettua. Näemmä oli vähän asiavirheitä, kuten sanoitki..."Nokat vaihtoon" ;D

forebirdin valot,nokat vaihtoon,pakosarjat asennettu auton alle (oli ensin,onneks se sentään korjattiin),kuidutti korin saumattomasti koriin jne :)

Kirjoitettu

forebirdin valot,nokat vaihtoon,pakosarjat asennettu auton alle (oli ensin,onneks se sentään korjattiin),kuidutti korin saumattomasti koriin jne :)

Joo, luettiin lehti Prismassa, ja meinasin tikahtua nauruun  ;). Ei noilta nykyajan toimittajilta paljoa vaadita  m-

Kirjoitettu

Joo, luettiin lehti Prismassa, ja meinasin tikahtua nauruun  ;). Ei noilta nykyajan toimittajilta paljoa vaadita  m-

mäkin ajattelin että eikös nyt kuitenkin v8:n toimittajan pitäs tietää autoista edes perusfaktat?noh mut onneksi pääosa virheistä korjattiin..toivottavasti seuraavassa lehdessä missä auto on,on myös korjattu ne pari virhettä mitä siinä jutussa oli..

Kirjoitettu

ei siin,mähän tiedän et noi on lehden mokia,MUTTA joku voi luulla että mä olen sanonut noin :D esim se: "pakosarjat asennettiin auton alle" (ei siis kuitenkaan onneksi päätynyt tekstiin,vaan korjattiin)

Kirjoitettu

ei siin,mähän tiedän et noi on lehden mokia,MUTTA joku voi luulla että mä olen sanonut noin :D esim se: "pakosarjat asennettiin auton alle" (ei siis kuitenkaan onneksi päätynyt tekstiin,vaan korjattiin)

No just siinähän se keljuus piileekin, joudut sitten herkästi paikkailemaan muiden mokia  m-. Mä teen sitä työkseni  ;D, siis paikkailen muiden mokia.

Kirjoitettu

noniin,nyt tuli uusin gti magazine..tässäpä näitä kuvia,kuvaaja: Anssi Ranki

Tämä kuva löytyy lehdestä myös keskiaukeaman julisteesta

REPTILE_04_M5TIME.jpg}

Kirjoitettu

ja Anssin yhteystiedothan löytyy---> www.M5time.com sivuilta jos joku haluaa ottaa yhteyttä ja kysyä saako omaa autoa kuvauksiin!

REPTILE_01_M5TIME.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...