Diore Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 millä meinaat saada leimaan miksen sais?
carita Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 miksen sais? No kun lamput on vaan puoliksi esillä
Diore Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 niit on nostettu jo vähän..ja kuvio näkyy,silloin ei oo väliä
Nupa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 miksen sais? vähän sama juttu kun jos valokuvio on vituillaan - laitat teippiä ylös tai alas ei taida mennä läpi
Nupa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 niit on nostettu jo vähän..ja kuvio näkyy,silloin ei oo väliä jaa, okei, lykkyä sit vaan
Diore Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 ei se oo vituillaan..
Chevy Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 tässä vähän isompaa kuvaa noista valoista mut aukeehan tuo vielä n.puoliumpioo lisää
Diore Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 mut aukeehan tuo vielä n.puoliumpioo lisää about joo
Chevy Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2009 about joo eli joku tämmöinen niin silloin ei oo leimassa valittamista
Diore Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2009 eli joku tämmöinen niin silloin ei oo leimassa valittamista aika liki tuollanen
Diore Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 saapi äänestää mikäli haluaa =) ----> http://www.iltalehti.fi/autot/200907300084313_au.shtml
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 äänestetty jo eilen ja tuli toi v8 artikkelikin luettua. Näemmä oli vähän asiavirheitä, kuten sanoitki..."Nokat vaihtoon"
Diore Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 äänestetty jo eilen ja tuli toi v8 artikkelikin luettua. Näemmä oli vähän asiavirheitä, kuten sanoitki..."Nokat vaihtoon" forebirdin valot,nokat vaihtoon,pakosarjat asennettu auton alle (oli ensin,onneks se sentään korjattiin),kuidutti korin saumattomasti koriin jne
carita Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 forebirdin valot,nokat vaihtoon,pakosarjat asennettu auton alle (oli ensin,onneks se sentään korjattiin),kuidutti korin saumattomasti koriin jne Joo, luettiin lehti Prismassa, ja meinasin tikahtua nauruun . Ei noilta nykyajan toimittajilta paljoa vaadita
Diore Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Joo, luettiin lehti Prismassa, ja meinasin tikahtua nauruun . Ei noilta nykyajan toimittajilta paljoa vaadita mäkin ajattelin että eikös nyt kuitenkin v8:n toimittajan pitäs tietää autoista edes perusfaktat?noh mut onneksi pääosa virheistä korjattiin..toivottavasti seuraavassa lehdessä missä auto on,on myös korjattu ne pari virhettä mitä siinä jutussa oli..
Diore Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 ei siin,mähän tiedän et noi on lehden mokia,MUTTA joku voi luulla että mä olen sanonut noin esim se: "pakosarjat asennettiin auton alle" (ei siis kuitenkaan onneksi päätynyt tekstiin,vaan korjattiin)
carita Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2009 ei siin,mähän tiedän et noi on lehden mokia,MUTTA joku voi luulla että mä olen sanonut noin esim se: "pakosarjat asennettiin auton alle" (ei siis kuitenkaan onneksi päätynyt tekstiin,vaan korjattiin) No just siinähän se keljuus piileekin, joudut sitten herkästi paikkailemaan muiden mokia . Mä teen sitä työkseni , siis paikkailen muiden mokia.
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 noniin,nyt tuli uusin gti magazine..tässäpä näitä kuvia,kuvaaja: Anssi Ranki Tämä kuva löytyy lehdestä myös keskiaukeaman julisteesta
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 taivaskuva,otettu auringonnousun aikaan
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 putkista hienoa lähikuvaa
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 kyllä mä sieltä hyvin ulos nään...
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2009 ja Anssin yhteystiedothan löytyy---> www.M5time.com sivuilta jos joku haluaa ottaa yhteyttä ja kysyä saako omaa autoa kuvauksiin!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään