Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Onko takaluukku kiinni?

Vai eikö se istu kolmoskopissa muutenkaan  ???

tuppaa olee niin ja näin näissä 3geneissä takaluukun ja konepellin istuvuus näin vanhemmiten  :-\

itellä on aika samalla tavalla epälinjassa takaluukku, vaikka säätöjäkin on tehty ja tiiviste pitää

Kirjoitettu

Voivoi, sinne se sit jäi Espooseen ku ei startannu enää. Toivottavasti vika selviää.

Kirjoitettu

kivaa oli niin kauan ku sitä kesti...hinurilla tosiaa espoosta tallille..saa nähä mikä on vikana..bensaa se ainakin saa..

Kirjoitettu

kivaa oli niin kauan ku sitä kesti...hinurilla tosiaa espoosta tallille..saa nähä mikä on vikana..bensaa se ainakin saa..

Sytkämoduuli? PU-kela?

Kirjoitettu

pitää kokeilla vaihtaa virranjakaja (onko kellään?) ja maf-anturi..katotaa sit mitä tapahtuu

Kirjoitettu

Vika harvemmin on varsinaisesti virranjakajassa itsessään, vaan siihen liittyvissä osissa kuten kansi, sytkämoduuli, pu-kela, pyörijä.

Kirjoitettu

Villi veikkaus. Puola tai sytkämoduli. Myös kannattaa tsekata: Jakajan kansi auki, niin näkee onko siellä paikat hapettuneet. Tuommoiset perusjutut kantsii tsekata ekaksi.

Kirjoitettu

Villi veikkaus. Puola tai sytkämoduli. Myös kannattaa tsekata: Jakajan kansi auki, niin näkee onko siellä paikat hapettuneet. Tuommoiset perusjutut kantsii tsekata ekaksi.

Alle satasen juttu vaihtaa puola, moduli kansi ja pyorija.

Johdot sulla tais olla jo vaihdettu, mut jos paivitit puolan johdon kannattaa tarkistaa etta se on viela hengissa. Mulla eka puolanjohto oli karahtany kappyraks jostain syysta ja lahti ihan nykasemalla johdo irti siita kumisesta paasta.

Kirjoitettu

Totta. Puolan johto oli mulla kerran vikana ja silloin etittiin vikaa ammattimiesten kanssa yhden päivän. Joku keksi myöhemmin heiluttaa puolan johtoa ja sieltä se vika löytyi.

Kirjoitettu

Alle satasen juttu vaihtaa puola, moduli kansi ja pyorija.

Johdot sulla tais olla jo vaihdettu, mut jos paivitit puolan johdon kannattaa tarkistaa etta se on viela hengissa. Mulla eka puolanjohto oli karahtany kappyraks jostain syysta ja lahti ihan nykasemalla johdo irti siita kumisesta paasta.

PU-kela kannattaa vaihtaa kans. Mulla meni sytkämoduuli ekana kesänä, sillon vaihdettiin kansi, pyörijä ja moduuli. Seuraavana keväänä melkeen heti kun otin ajoon meni pu-kela ja kaikki vaihdettiin taas uusiks. Töineen ja osineen makso alle 250 €, eli osat ei oo kalliita.

Kirjoitettu

MAF ei estä autoa käymästä  ::) Sytkäpuoli varmaan, olettaisin.. Ja se kuuluisa sytkämoduli sieltä varmaan on menny.

Heh, eihän nuo putket oo suorassa tuossa Corvetessakaan  ;D

Juu ei sille takaspoilerille, tuo on just hyvä ilman spoileria  \m/

Kirjoitettu

Heh, eihän nuo putket oo suorassa tuossa Corvetessakaan  ;D

ponussa ne ainakin on täysin suorassa,koska ne on vatupassin kanssa mitattu

Kirjoitettu

MAF ei estä autoa käymästä  ::) Sytkäpuoli varmaan, olettaisin.. Ja se kuuluisa sytkämoduli sieltä varmaan on menny.

ei mutta koska aiemmin auto on pätkinyt maffin ollessa kiinni niin sekin vaihdetaan..

Kirjoitettu

Poileri näyttäs hyvältä , jos sä vaikka sen joskus sitten laitat... ???

Väärin.

Ilman on ehdottomasti parempi!

Itse korjasin luukun "lievää väkivaltaa" käyttäen.

Sähköheepelit ja muut turhat pois käytostä ja murjoo sen kelkan sopivaan asentoon.

Kirjoitettu

Itse korjasin luukun "lievää väkivaltaa" käyttäen.

Sähköheepelit ja muut turhat pois käytostä ja murjoo sen kelkan sopivaan asentoon.

:o Mulla on alkuperänen sähkökiskojuttu vielä lasikuituluukussakin käytössä ;D

Kirjoitettu

:o Mulla on alkuperänen sähkökiskojuttu vielä lasikuituluukussakin käytössä ;D

Joo, multa tuli sieltä kasa leegopalikoita pois kun avasin. Oli tainnu ottaa osumaa jo aikaisemmin.

Kirjoitettu

uus virranjakaja ostettu us-partsilta..katotaan mitä kone sanoo nyt..eka ostin eilen pu-kelan,ei vaikutusta..tosin virranjakaja olikin jo vanhaa kauraa..

Kirjoitettu

uus virranjakaja ostettu us-partsilta..katotaan mitä kone sanoo nyt..eka ostin eilen pu-kelan,ei vaikutusta..tosin virranjakaja olikin jo vanhaa kauraa..

Toivottavasti vika selviää ja saat urakan jälkeen liikenteeseen! m/

Kirjoitettu

btw selvis miks mul on 9 pulttinen perä ja ei mee "normikokoset" jarrulevyt jotka olis tarkotettu -89..mul on borlan perä tos autos..lukko  \m/

Kirjoitettu

btw selvis miks mul on 9 pulttinen perä ja ei mee "normikokoset" jarrulevyt jotka olis tarkotettu -89..mul on borlan perä tos autos..lukko  \m/

Jep, BorgWarnerin ysipulttiset on aina lukollisia m/

Kirjoitettu

mul on borlan perä tos autos..lukko  \m/

Se on Borlan putkisto ja BorgWarnerin perä  :D

Kirjoitettu

Se on Borlan putkisto ja BorgWarnerin perä   :D

hmm,

jos borlan putkiston suunnittelu tuo 50 st1 hevosta, niin borlan perä tuo varmasti 100..

Kirjoitettu

Jep, BorgWarnerin ysipulttiset on aina lukollisia m/

borg pitikin sanomani..ajatukset vähän hitaalla.. ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...