Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tää on vaan mun henkilökohtainen mielipide: Autossa äänen pitää kuulua, ei näkyä.

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ei kyl se nyt tehää kunnolla ku on jo muut putkiston osat kasas paitsi käyrät ja vaimennin+ulostulot

Eli sulla on nyt jo valmiina n. 1m pätkä suoraa rööriä?

Kirjoitettu

Eli sulla on nyt jo valmiina n. 1m pätkä suoraa rööriä?

suoraa on varmaa 6m :D mut kaikkihan ei ponuun tuu xD

Kirjoitettu

ja joku vitun valopää kirjottanu ponun takaluukkuun "tähän tulee siipi".. >:(

Mikäs helkkarin datsunitalli se on, Vai peräti jenkkipaappa talli, kun noin svidduillaan ???

Tallinvaihto!!! >:(

ps. Onneks on pieni talli ja mä oon päävuokralainen, ongelmien myötä potkitaan svidduun

tai käsketään hyvittämään/korjaamaan ongelma, muuten joutuu viereiselle kujalle... Rojut :W

Kirjoitettu

päävuokralaisia mekin ollaan..muut maksaa meidän kerhon tilille vuokrat..niittenkin maksamisessa on ongelmia joillain... >:(

Kirjoitettu

päävuokralaisia mekin ollaan..muut maksaa meidän kerhon tilille vuokrat..niittenkin maksamisessa on ongelmia joillain... >:(

Omistaako kerho sen???

Kirjoitettu

ei,me maksetaa kerhon tililtä sitten vuokra vuokranantajalle..mut minä ja avomies ollaa päävuokralaiset

Kirjoitettu

Omistaako kerho sen???

Veikkaisin, että ei ainakaan tämä kerho!  :)

Kirjoitettu

4kpl 3" 90asteen mutkia ja 2kpl 2,5" 90asteen mutkia..ja rosterisia..ja sit se vaimennin...

Nuo löytyy vaikka onniselta. Toihin tulee onniselta nuo kirkkaat mutkat.

Mulla olisi joskus tuon putkiston teko edessä myöskin, tuplana alusta loppuun asti, kirkkaasta.

Varmaan teen vaimentimetkin itse, kirkkailla sisuskailuilla. Olen jo pari vaimenninta tehnytkin omiin eri autoihin. Sentäs jotenkin luonnistuu tuo tigillä hitsaus, kun työpaikan hitsarit välillä mua opettaneet, joskus oman osaston ukot, joskus toisen osaston.

Vielä kun tuo kirkaan putkiston kiilloitaa niin  :-P

Kirjoitettu

noni,ajamalla mentiin tampereen messuille ja ajamalla tultiin takasinkin.. \m/ IHANAA ajaa 1,5v tauon jälkeen!

102938422.jpg}

Kirjoitettu

Hiano :P Mitäs mun uniset silimät näköö, aivan ku olis ulostulotki paikallaan ja sisään ajettukin...

Ilman kunnollista kuvaa tässä topikissa :o KUVIA! *clap*

Kirjoitettu

juu on "vette" ulostulot mutta sen toisen ulostulon hitsaukset petti matkal treelle niin siks ei oo kunnon kuvaa  ;D

Kirjoitettu

Hieno oli auto,tänään kävin katseleen. Vähän oli syrjäinen sijainti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...