rstuning Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 juu on "vette" ulostulot mutta sen toisen ulostulon hitsaukset petti matkal treelle niin siks ei oo kunnon kuvaa Ilmankos oli kuvanrajaus vähä sivussa
Jii Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Ilmankos oli kuvanrajaus vähä sivussa Ja paikanpäällä: Älä kato sitä toista putkee. Hieno oli!
gmc63 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 noni,ajamalla mentiin tampereen messuille ja ajamalla tultiin takasinkin.. IHANAA ajaa 1,5v tauon jälkeen!V8 magazineen tulee juttua,kävivät kyselemässä m/
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 noni,ajamalla mentiin tampereen messuille ja ajamalla tultiin takasinkin.. IHANAA ajaa 1,5v tauon jälkeen!V8 magazineen tulee juttua,kävivät kyselemässä Hieno homma että kone kehräs vihdoinki
Diore Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2009 pitäs katsastaa toi tässä parin viikon sisällä ja osasto tosiaan oli hieman liian syrjässä
Spertsa Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2009 Nyt kun tästä on nähnyt muuallakin kuin tallissa otettuja kuvia ja kokonaisuus on hahmottunut paremmin niin täytyy sanoa että muutokset ovat omaankin makuun onnistuneita. Ja myöhäiset onnittelut vielä pokaalista.
repa Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Mulla oli joskus pakettivolkkarissa samanlaiset...
Diore Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Mulla oli joskus pakettivolkkarissa samanlaiset... cool
Nupa Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Tuo vasempi tuplarööri on vinossa, mutta muuten ihan siisti
Diore Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Tuo vasempi tuplarööri on vinossa, mutta muuten ihan siisti vähän joo,mut ei sitä saa paremmin sinne kiinni..
Nupa Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 vähän joo,mut ei sitä saa paremmin sinne kiinni.. no sitten laitat molemmat röörit pelilikuvana samallalailla vinoon ei häiritte nii paljon perfektionistien silmiä
Diore Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 nyt ne valitettavasti on just noin niit ei enää aleta muuttelee,jos jotakuta häiritsee se on voi voi mua ei häiritse koska ei sitä edes huomaa ellei ala tuijottelee samasta kulmasta pitkää aikaa
Crisis Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kyl toi putkihomma kannattais kuitenkin korjaa.. ei se nyt niin paha voi olla. korkeintaan hitsaamista ja leikkaamista vahasen. Muutenhan toi nayttaa olevan kasassa. Vituttaa kun jokatoisessa f-bodyssa putket sojottaa minne sattuu
Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 ei varmaan tarvis ku lämmittää ja vääntää tms vaa aika pikkujuttu, mut ottaa kyl silmään mut hienot on kyl!
Diore Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 nyt on ihan ykkösasia saada ponu leimattua ja ajoon..sitten sen jälkeen voi miettiä tommosta pikkuseikkaa
Guest Ezzy Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Juuh, totta maar. Mitä puuttuu leimakunnosta?
balez Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 putken asennolla tohon hätään mitään merkitystä..
Chonder Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Vituttaa kun jokatoisessa f-bodyssa putket sojottaa minne sattuu :-[ .. nooh, mulla on toinen putki puoli metriä pidempi ku toinen, mut äänet on hyvät eikä toi mun kärry oo mikään ruusu muutenkaan joten so what, ehkä sitten korjataan tällaiset silmiinpistävät pikkuviat kun on ensin perusasiat kunnossa
BlackZ Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 ny o Kyllä noi pitää suoristaa Just tollaset pikkuseikat jos jätetään "rempalleen" niin antaa yleensäkin auton rakentelusta huonon kuvan Tätäki sen verta hartaasti rakennettu että paree se on putkien olla just eikä melkeen suorassa Mutta ehtii sen myähemminkin, mutta itte ainaki laittasin tollasenki seikan kuntoon
Crisis Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2009 so ei se menoa haittaa Ei niin mutta komppaan BlackZ ja onhan toi esittelyauto. Toki prioriteetit pitaa olla kohdallaan. Ymmarsin vain aikasemmista kommenteista ettei asialle kannattaisi mukamas mitaan tehda.
Diore Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 ei vaan tarkoitin etten vielä ala sille asialle tekemään yhtään mitään ennenkun auto on leimattu ja ajossa..mulle se on tärkeempää et sen saa ajoo ku nysvätä ulostulojen kaa..kuitenkin koneessa on vielä paljon tekemistä,helmat pitää tehdä ja etuvalot
Crisis Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Juuh no sitten. Kuha et tuu valimiittiin putket vinossa heinakuussa
Diore Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2009 kyllähän tolla leimalla olis jo vähä hoppu..
Diore Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2009 minkä arvonen maf mulla pitäs olla?auto on siis -89 305 V8 TPI???
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään