HFB Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 aika pirun kiva tuo väri luonnossa, aina eri sävyt ku kuvakulma vaihtuu
Diore Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 aika pirun kiva tuo väri luonnossa, aina eri sävyt ku kuvakulma vaihtuu joo niinhän se on =) viel ku toi auto toimis moitteetta nii sais kokonaan ajoon
rstuning Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Näyttää kauhialta ilman spoileria niinku munki oma tällähetkellä ja levikkeetön Firebird on ainoa joka on hyvä ilman spoikkaa, mutta se on vaan mun mielipide
Diore Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Näyttää kauhialta ilman spoileria niinku munki oma tällähetkellä ja levikkeetön Firebird on ainoa joka on hyvä ilman spoikkaa, mutta se on vaan mun mielipide mä otin sen spoikan ihan syystä pois..sellast ei oo eikä tuu
rstuning Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 mä otin sen spoikan ihan syystä pois..sellast ei oo eikä tuu Hyvä kun jotkut on totakin mieltä, niin munki auto näyttää paremmalta joidenkin silmissä nykykuosissa
Oiski Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Hyvä kun jotkut on totakin mieltä, niin munki auto näyttää paremmalta joidenkin silmissä nykykuosissa Miun mielestä Dioren autoon ei spoileri sovi koska on tuunattu aunus, tuollaisena olis saanu tulla tehtaalta niin ei olis murheita kuplivan spoilerin kanssa. Normissa Aerowing on ehdoton. Miun mielestä
Ilku Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Tuo spoileri on kyllä kauhea, kun alkaa kuplimaan. Tosin mun mielestä se autoon kuuluu... mä en autoa tuunaakaan, se ikä meni jo ohi!
Diore Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 koskas ajovalot valmiit heti kun se ahonen ehtii tulee tekee ne
Guest Ezzy Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2009 Tummaks vaan noi takavalot kokonaan
Nupa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 heti kun se ahonen ehtii tulee tekee ne Mauno
Diore Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Mauno tää taitaa olla ihan vesa
pantera Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 tää taitaa olla ihan vesa Keskinen
Diore Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Keskinen no ei kun se ahonen vesa ahonen ootte hankalia
HFB Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 väännä rautalangasta että ymmärretään mut JOS olis tulossa joku spoikka tohon ni mun mielestä parhaiten sopis noista orkkiksista ehkä se littee mikä oli ainakin 3gen firehawkissa...youknow
Diore Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 ei oo JOS kun on EI tule.. siks hommasin sen peltiosanki missä ei ole niit reikiä..mullahan oli se ns."kitt" spoikka
Diore Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 laitetaas nyt tännekki tää vertailukuva
pantera Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 laitetaas nyt tännekki tää vertailukuva Poileri näyttäs hyvältä , jos sä vaikka sen joskus sitten laitat...
rstuning Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Poileri näyttäs hyvältä , jos sä vaikka sen joskus sitten laitat... Kyllä ny painostetaan Toi takaluukku vaatis stopparikumien hienosäätöä
Rale Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 hieno on näyttää takaa paremmalta kuin toi vertailu vette joku pieni spoileri kyllä sopis hienosti tohon taakse
Nupa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 laitetaas nyt tännekki tää vertailukuva Onko takaluukku kiinni? Vai eikö se istu kolmoskopissa muutenkaan
GTATL Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 hieno on näyttää takaa paremmalta kuin toi vertailu vette joku pieni spoileri kyllä sopis hienosti tohon taakse Toi vette on kylla niin sairaan hieno laite ettei sita kannata edes verrata f-bodyyn
GTATL Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 etenkin perästä Ja varsinkin mita konehuoneesta loytyy
Cosa Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 laitetaas nyt tännekki tää vertailukuva Joo, samanlaiset putket
Diore Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2009 Joo, samanlaiset putket olit vissii ainoo joka tajus mitä tolla vertailulla tarkotin ja se kontin pumppu ottaa kiinni tohon paneeliin mikä tehtiin sinne konttiin..pitää keksii sille jotain..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään