Diore Posted August 8, 2007 Posted August 8, 2007 Eli kyseessä on -89 305 Tpi tulilintu jonka hankin n.3vko sitten. Kun ostin ponun,kaikki oli suunnilleen päin Kauppias väitti että egr-venttiili on vaihdettu mutta eipä ollut,bensan alipaineletku oli tukittu,tulpanjohto kuoriutunut ja hakkasi pakosarjaan...jne jne..auton oltua viikon mulla,hajos startti,uus haettiin vielä samana päivänä us-parts:lta hintaan 95e..no sitten auto rupes käymään kun harlikka,epätasasesti ja tuntui "tukehtuvan" välillä,myös tehot katosivat johonkin aina välillä.Rikkoutunut tulpanjohto siis syynä,tänään vaihdettiin accel 300+ 8,8 tulpanjohdot ja nyt käy nätisti,ei myöskään enää ole sitä käyntiin sahaamis ongelmaa...seuraavaksi uus sytkäpuola ja sytkäboksi..putkistoa ym hilpekettä.Verhoilun meinasin tehdä myös uusiksi,valkoista nahkaa ja alcantraa (tiedän herkkää materiaalia mutta onneks oon automeikkari,voi töissä putsata) Pistän ponusta muutaman kuvan vielä tähän..
pantera Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Siisti lintu, tykkaan noista two-tone sisustuksista, tuo ilmetta naihin usa-autojen anemiisiin ja monotonisiin sisustoihin
Mika Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Siistiltä näyttää todellakin Onnittelut hankinnan johdosta
Lady Firebird Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Jeps, hyvältä näyttää Tuo musta on kyllä hieno väri kun se on puhdas Nimim. aina paskanen auto
4gen Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Siisti on kyllä! Ja sisustakin näyttää hyvältä, en tiedä raskisko tuota verhoilla uusiksi..
Guest Jukka Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Toi sisusta on aika härski. Menee tuollaisenaan jos ei haittaa saavutettu ylimääräinen huomio. Toisaalta jos tuota rupee rukkaamaan, niin pitäis nuo sivumuovit ja kattoverhoukset ja kaikki käsitellä samalla kertaa, ettei tuu palapelin näköinen
HFB Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 hyväkuntonen ku mikä. ja oikeenlainen sbroileri älytty vaihtaa
CamRaato94 Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 toinen Hyvän näkönen ponu, sitä RitariÄssä sukupolvea (parasta).
Diore Posted August 9, 2007 Author Posted August 9, 2007 oon myös ostamassa toista etu&takapuskuria kun meinasin niistä väsätä jonkunnäköiset tohon ponuun..en kehtaa ruveta noita mitkä on nyt kiinni leikkelee.. en mä nyt mitää "tuuuninkia" mut jotkut jatkeet,transam tyyliset esimerkiksi..ja kun kuitenkin osaan ton kuiduttamisen niin halvemmaks tulee kun ostaa transam setti..toki se olis erittäin hieno mut kukaa ei oikein tahdo luopua niistä..
Guest Jukka Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Koska kaikkia kiinnostaa mun mielipiteet niin nyt kerron mielipiteeni tässä puskuriasiassa: Tuo on parhaimman näköinen 3gen vakioetupuskuri, mutta ei tietenkään pahaa tee jos siihen saa jotain "omaa näköä"
Diore Posted August 9, 2007 Author Posted August 9, 2007 ei mitään radikaalia..jotain pientä nättiä yksityiskohtaa vai pitäskö tehä mursukeula haha..jos nyt ei,ne on aika järkyttäviä
Diore Posted August 9, 2007 Author Posted August 9, 2007 Tuossa volvossa on mun kuiduttama korisarja..
balez Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 varmasti hyvin tehty.. mutta näyttää jo ufo alukselta mun mielestä.. ja vielä vulva
balez Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 no onhan se hyvä,että tohon purkaa ahdistuksen ja jättää ponun sitten rauhaan... ainakin pahimmilta hetkiltä ja muuttaa sitä vaan vähäsen mieleisekseen
Diore Posted August 9, 2007 Author Posted August 9, 2007 no eihän ponua vois edes rakentaa noin ja ei tuo volvo minun auto ole
BlackZ Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Kohta se on tuo tulilinnun keula tietenki ku kopio tosta volvosta
Shadowcast Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 transam setti..toki se olis erittäin hieno mut kukaa ei oikein tahdo luopua niistä.. Heh... Mä oon itseasiassa miettiny jo kauemmin levikkeiden ottamista mun Trans Amista pois, ja tehdä siitä -82 Trans Amia muistuttava. Eli siis vaihtaa siihen keulapala, konepelti, takapuskuri, takaspoileri ja levikkeet pois. Viime vuosina on vaan rahaa ja aikaa menny muuten ton auton kunnossa pitoon et on jääny noi ulkonäkö-asiat taka-alalle.
Guest Jukka Posted August 10, 2007 Posted August 10, 2007 itte en tuosta lasikuituhommasta juuri mitään tiedä (ja juuri siksi aion tehdä ihan itte ittelleni kuitukonepellin) mutta mitenkäs tuossa nyt käy kun tuo f-bodyn etupuskuri on tuollainen lötkö muovi ja lasikuitu kovettuu kuitenkin melko kovaksi? Meinaan ettei tärinästä halkeile ja mee rumaksi alta aikayksikön?
Recommended Posts