Jump to content

Recommended Posts

Posted

Niin siksi sanoinkin että suht edullista  ;D halpa ja hyvä kulkee harvoin käsi kädessä

Onneks nupan suihkuttelut rokkaa, duunaili mun keulan ja spoikan  \m/

• Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Onneks nupan suihkuttelut rokkaa, duunaili mun keulan ja spoikan  \m/

Multa kans ääni nupalle *clap* Onks klaukkalassa viel se TI maalaamo olemassa?Siel sai ite maalata autonsa jos osas m/ m/
Posted

miten kauas oot valmis kiikuttamaan auton?

Korkeintaa 100km:n päähän..

Posted

Nyt löyty väritkin :) Mipa:n kulta ja Mipan Phönix (musta). :)

Posted

Chevy Pilot onnistui saamaan kuvankäsittelyllä aikaiseksi aika liki sellaisen mitä haen  m/

ponunvari1.jpg}

Posted

miksi tuon pellin pitää jäädä mustaksi? eikö ennemmin kullalla sekin ja jotain yksityiskohtia mustalla... targapalat jää varmaan mustaksi?  ::)

Posted

juu targa palat jää mustaks :) en mä tiiä,haluan mustan pellin  m/ sitten luultavasti tulee kynäruiskumaalaukset kylkii..

Posted

juu targa palat jää mustaks :) en mä tiiä,haluan mustan pellin  m/ sitten luultavasti tulee kynäruiskumaalaukset kylkii..

kuulostaa halvalta maalaukselta  ;D toi omakin kiesi olis kiva värjätä mutta niin paljon tekemistä ennen sitä..

joka tapauksessa autostasi tulee varmasti hieno ja sitä se on jo nytkin  m/

Posted

mipan kulta on n.70e litra ja phönix musta on n.180e litra..plus sit hiontaväri ku tosiaa hion ite vesis..ja sitten maalarille "palkkio"  ;D

Posted

ja kynäruisku maalaukset on sitten aivan omaa luokkaansa tietty  ;D

Posted

mipan kulta on n.70e litra ja phönix musta on n.180e litra..plus sit hiontaväri ku tosiaa hion ite vesis..ja sitten maalarille "palkkio"  ;D

Eikös nämä ole kolmikerrosvärejä? Toi hinta siis pelkälle efektivärille? Tarvii myös pohjasävyn käsittääkseni. Itse en oikein tuosta kullasta sävähdä mutta livenä voisi olla kiva? Itse vetäisin ns. mustan ja päälle jonkun helmiäissävyn (makuasioita).  Oma Ponu vedittiin valkoiselle pohjalle helmiäissävy, sinistä ja punasta muistaakseni.

PS. Ei ihan onnistu tasanen jälki miltä tahansa peräkylänmaalarilta kun puhutaan näistä erikoisemmista systeemeistä. Omani maalari oli ainakin hyvä ruiskuttamaan ja tehnyt joitain messuautoja. m/ Toisaalta ei ota juurikaan maalauskeikkoja.  m-

Posted

autoni luultavasti maalaa eräs ystäväni joka on maalannut mm.SK-autosound:n Chrysler 300C:n..erittäin pätevä maalari  m/

Posted

autoni luultavasti maalaa eräs ystäväni joka on maalannut mm.SK-autosound:n Chrysler 300C:n..erittäin pätevä maalari  m/

Toi ystäväs varmaankin maalais ton kremiksenkin 2009 keväällä
Posted

tällätavalla mipan värillä maalus maksoi maaleineen ja tarvikkeineen 2000e,pohjatyöt oli isot ja työ oli puolet siitä summasta.

maalaamo on harjavallassa... m/

22082007947-pieni.jpg}

Posted

Chevy Pilot onnistui saamaan kuvankäsittelyllä aikaiseksi aika liki sellaisen mitä haen  m/

Huhhuh!!!  :o

No, onhan tuo tietenkin vain photochoppi, joten luonnossa tulee nayttamaan erilaiselta. Ja paaasiahan on etta itse tykkaa siita milta se nayttaa.  m/  *clap*

Posted

oliskohan hirmu pahan näköinen jos takakontin ja spoilerin maalais mustaks..omasta mielestäni aika jees  m/ kiitokset taas chevy pilotille  \m/

ponunvari2.jpg}

Posted

Tohon perään jää kyllä harmittavan monta värivikaista ja silmiinpistävää yksityiskohtaa, jotka ainakin itseäni häiritsisivät.

Mitäs tolle valojen keskiosalle meinaat tehdä? Jotku T/A-levikkeet tohon vois sopia suht ok, mustaksi maalattuina. Ehkä. Tulee tosin ehkä jo liian monta eri väristä yksityiskohtaa hajautettuna pitkin autoa. Pitäis olla joku "punainen lanka", joka yhdistää kaikki (yhh h*lvetti, tuli ekana äkkiseltään mieleen mustat lambo-ovet)  ;D

Ehkä olis hieno, jos vetäis tyyliin yläosa yhdellä värillä, alaosa toisella? Jotain ruiskukuviota, raitaa tms toisella värillä toiseen osaan detaljeiksi.

Mulla oli kans ennen identtinen kärry, keulan vaihdoinkin jo, mutta takapuskuria en ole vielä toimertunut vaihtaa, vaikka nuo rimpula"pehmikkeet" tossa keskellä puskuria ärsyttääkin suunnattomasti ja puskurikin odottais periaatteessa noutoa. Vanhemmat valot on jo hankittuna, kun en orkkiksista pidä ;D Väriä en o tosin vaihtamassa mustasta.

Sä kun tota kuitua osaat käsitellä, niin revi noi pehmikkeet puskureista pois ja täytä röörit. 100x paremman näköinen.

Lykka till rojektille!

Posted

yläosa musta,alaosa kultainen?rajaantuisi tohon ikkunoiden alareunaan..eli b-pilarit (?) mustiksi vielä..erilaisia väriehdotuksia ym saa lähetellä ja ideat ovat aina tervetulleita,sovellan niitä sitten oman makuni mukaan :) aina ei vaan itse tule ajatelleeksi kaikkea..

Posted

Sä kun tota kuitua osaat käsitellä, niin revi noi pehmikkeet puskureista pois ja täytä röörit. 100x paremman näköinen.

Meinasinkin poistaa kaikki listat..ja vanhemman valoja olen itsekin etsinyt,ovat nätimmät  m/ myös T/A konepeltiä ja levikkeitä..

Posted

yläosa musta,alaosa kultainen?rajaantuisi tohon ikkunoiden alareunaan..eli b-pilarit (?) mustiksi vielä..erilaisia väriehdotuksia ym saa lähetellä ja ideat ovat aina tervetulleita,sovellan niitä sitten oman makuni mukaan :) aina ei vaan itse tule ajatelleeksi kaikkea..

Joo, yläosa musta ja alaosa kultainen. Rajaus jollakin kynäruiskulla vedetyllä "piikkilangalla" tai muulla hienolla kuviolla... Ja rajaus vähän siitä kohdasta yli, mistä takalokasuoja on leveimmillään...

Posted

Oon menossa La south west tradella käymää samalla kun poikkean porukoilla,saas nähä mitä kaikkea mukavaa sieltä tarttuu mukaan  \m/ m/

Posted

Meinasinkin poistaa kaikki listat..ja vanhemman valoja olen itsekin etsinyt,ovat nätimmät  m/ myös T/A konepeltiä ja levikkeitä..

ei mitään T/A konepeltiä.. suora läpyskä  m- eikä levikkeitä  m-

rajaus voi olla kyllä mun mielestä ihan yksinkertanenkin.. ei vaadi mitään hienoa kuviota... kulta sinällään on vähän huono väri mun mielestä tähän autoon..

sellanen tummanpunanen/musta vois olla hieno.. vaikee sanoo.. tai joku kiva keltanen/musta  m/

Posted

Naiset tykkää kullasta, joten sitä heille m/

- Tuo kattopilarilinja mustaksi niin kuin joku jo ehdottikin.

- Takavalot kokopunaisiksi, jopa pieni mustalla sävytetty lakka niihin. Vähemmän eri värejä.

- Takaluukku vois olla kullan värinen (ainakin takareunasta), mutta spoikka musta.

- Nokkapelti mielummin kullan värinen sekin.

- Vanteisiin kultaa?

Posted

Antakaa tulla vaan lisää ideoita,ja jos joku jaksaa/viitsii vaikka photoshoppailla omia ideoita niin kuvaa tänne,saa laajan näkökulman :) ja on sitten vara mistä valita..kulta/musta on se mistä itse haaveilen..