Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ainakin Moonan ja Juhan Ponussa näyttäisi pysyvän ehjänä ja näyttääkin hyvältä.  m/

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

poikaystävän se on..ja eipä se käyttis ole ku ei sillä talvella ajella..ei mulla eikä Jonilla ole kummallakaan mitään käyttistä :D meinasin mä talveks jonkun hommata..

Kirjoitettu

hehehe,jos en sais ajella talvella millää autolla niin olis varmasti aika tuskaa :D nyt muuten kun sen uuden kojelaudan päällisen sain niin en heitäkkään sitä ihan vielä kiinni,vaan verhoilen sen ensin vaalealla alcantralla  \m/

Kirjoitettu

itte en tuosta lasikuituhommasta juuri mitään tiedä (ja juuri siksi aion tehdä ihan itte ittelleni kuitukonepellin) mutta mitenkäs tuossa nyt käy kun tuo f-bodyn etupuskuri on tuollainen lötkö muovi ja lasikuitu kovettuu kuitenkin melko kovaksi? Meinaan ettei tärinästä halkeile ja mee rumaksi alta aikayksikön?

Leikkaan sen muoviosan pois sieltä ja jätän vaan kiinnikkeet eli toisinsanoen puskurin yläosan..ei siihen päälle kannata kuiduttaa,tulee rumannäköinen kun alkuperänen puskuri näkyy alta kuitenkin..

Kirjoitettu

Niin ja käytän Kevran hartsia,biltsin hartsii en käytä koskaan..Kevran hartsi jää sellaseks joustavaks kun taas biltsin hartsista tulee tosi kovaa...

Kirjoitettu

hehehe,jos en sais ajella talvella millää autolla niin olis varmasti aika tuskaa :D nyt muuten kun sen uuden kojelaudan päällisen sain niin en heitäkkään sitä ihan vielä kiinni,vaan verhoilen sen ensin vaalealla alcantralla  \m/

Hmm, mulla olisi ollut tuohon käyttöön sopivia paljon edullisemmin.  :D Kattelin että ainakin 2 tai 3 löytyy vielä mutta toi oli ainut virheetön.... ;)

Kirjoitettu

Hmm, mulla olisi ollut tuohon käyttöön sopivia paljon edullisemmin.  :D Kattelin että ainakin 2 tai 3 löytyy vielä mutta toi oli ainut virheetön.... ;)

Nii mut mä oon perfektionisti  :P hehe..enköhän mä sille vanhallekkin jotain keksi.. ;)

Kirjoitettu

Kävin vähä burnailemassa..hyvin piirtää kahta viivaa kun on lukkoperä..

burnaus2.jpg}

Kirjoitettu

no toivon mukaan ei  ;D takarenkaat on aika sliksit,ne pitäs hommaa uudet..

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

No nyt on erittäin tyylikkäät vanteet :) renkaatkin edessä uudet ja takana vielä pintaa.Eli siis kiitos vain Hate kaupoista :) edessä 235/60/r15 ja takana 255/60/r15

Kirjoitettu

hehe,no ei oo hyvää kuvaa jossa olisivat alla kun auto muuten nii likanen et näyttää hassulta,varsinki ku kiillotin vanteet  ;D

Marangon.jpg}

Kirjoitettu

Ei kyl sais automeikkarin auto olla likanen  m- mut ei jaksa koko ajan pestäkkää,varsinki ku kelit on tälläsiä...

Kirjoitettu

hehe,no ei oo hyvää kuvaa jossa olisivat alla kun auto muuten nii likanen et näyttää hassulta,varsinki ku kiillotin vanteet  ;D

Asialliset! Miljoona ja sata kertaa rouheemmat ku ne Formulan orkkisvanteet.  \m/

Kirjoitettu

Ei kyl sais automeikkarin auto olla likanen  m- mut ei jaksa koko ajan pestäkkää,varsinki ku kelit on tälläsiä...

kuka ton kertos mulle  ;D vanteet passaa tohon hienosti  m/

Kirjoitettu

kuka ton kertos mulle  ;D

Vai ollaan sitä koko ajan hinkkailemas?  ;D no mikäs siin m/

Kirjoitettu

Juuh nyt on ponu pesty..kuvia vanteiden kanssa :)

Balezille haastetta..    m/

Kirjoitettu

siitähän tuli paljon siistimpi noilla vanteilla  m/

Samaa mieltä  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...