Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

takavaloiks saman ikäluokan GTA:ssa käytetyt koko punaset ne o hienot

Kirjoitettu

takavaloiks saman ikäluokan GTA:ssa käytetyt koko punaset ne o hienot

niin on  \m/ tekis mieli mutta liikaa muutoksia kun sitä ihmettelin.. vai lienenkö väärässä ettei käy suoraan?

Kirjoitettu

Meinasinkin poistaa kaikki listat..ja vanhemman valoja olen itsekin etsinyt,ovat nätimmät  m/ myös T/A konepeltiä ja levikkeitä..

jos sivulistat jää elimääräiseksi niin ilmoittele

Kirjoitettu

m/ myös T/A konepeltiä ja levikkeitä..

Sitä uudempaa TA:n konepeltiä jossa on ne ritilät? Mulla ois sellanen, ja mä taas haluisin tollasen off-centered cowl induction -pellin joka sul näkyy olevan. Oisko tässä vaihtokaupan paikka?

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

enpä ala tota 305 TPI:tä virittelee vaan ostan kokonaa uuden koneen siihen..mut se ei oo tän talven juttu..sain yhden varteenotettavan sponsorin  m/

Kirjoitettu

etsimällä  m/ soittelet ahkerasti paikkoihin..mut mun syynä oli se et ku toi tulee olee niin iso projekti ja kiertelee näyttelyitä ja suunnitelmat ovat sellaiset mitä ei suomessa ole ennen nähty niin siksi avustavat hieman..

Kirjoitettu

tulee LS2 kone,400hv ja vääntöä 520nm  m/ mut ensi talvena sitten..nyt keskitytään koriin..

Kirjoitettu

Meinaatko katsastaa sen LS2:lla?

Noo, tota mun "rojektia" ei tehä näyttelyihin. Ratapäiville M3:sen nöyryyttäjäks ennemminkin...  \m/

Kirjoitettu

Meinaatko katsastaa sen LS2:lla?

Noo, tota mun "rojektia" ei tehä näyttelyihin. Ratapäiville M3:sen nöyryyttäjäks ennemminkin...  \m/

on ennenkin kuulemma laiteltu,et pitäs mennä läpi..

Kirjoitettu

nyt on siis se mun vanha konepelti myynnissäkin jos jotakuta kiinnostaa..myyntipalstalta löytyy..

Kirjoitettu

on ennenkin kuulemma laiteltu,et pitäs mennä läpi..

Siinä paukkuu vaan tehorajat noin 100 hepalla yli. 3gen f-bodeissa saa olla lain mukaan noin 300 hevosta...

Kirjoitettu

Siinä paukkuu vaan tehorajat noin 100 hepalla yli. 3gen f-bodeissa saa olla lain mukaan noin 300 hevosta...

mikäs sen määrittää?eikös ne päästöt sen määrää..?

Kirjoitettu

mikäs sen määrittää?eikös ne päästöt sen määrää..?

Auton tehot saa koneenvaihdon yhteydessä nousta 20% mallisarjan tehokkaimmasta. Elikkä 5.7tpi:ssä oli parhaillaan 245hv ja siinä 3.8 turbo Trans Amissa 250hv. Noihin lukemiin 20% lisää, niin tulee se noin 300 hevosta.

Kirjoitettu

Auton tehot saa koneenvaihdon yhteydessä nousta 20% mallisarjan tehokkaimmasta. Elikkä 5.7tpi:ssä oli parhaillaan 245hv ja siinä 3.8 turbo Trans Amissa 250hv. Noihin lukemiin 20% lisää, niin tulee se noin 300 hevosta.

Saahan sitä kai nyt virittääkin konetta?miten sitten 500hv:n tehot on mahdollisia?

Kirjoitettu

Saahan sitä kai nyt virittääkin konetta?miten sitten 500hv:n tehot on mahdollisia?

Saa virittää, lain mukaan sen 20%  ;D

Vapaasti hengittävää V8:sia on sinällään helppo virittää ettei siitä kyllä katsari pysty hirveen helposti sanomaan että onko siinä 270hv vai 400hv.

Mutta jos koneenvaihdon teet, niin takuu varmasti katsuri haluaa tietää mistä autosta moottori on ja kuinka tehokas se on. 3gen f-bodeissa ei lain mukaan saa olla yli 500 hevosta. Sen takia nämä meidän ahtimilla varustetut jäsenet hakevat dynoista "katsastus-säädöt", joissa koneesta otetaan juurikin se lain sallimat +20% lisää tehoa. Katsastuksen jälkeen tietysti säädöt voi joskus muuttua...  :P

Kirjoitettu

laillisesti anomalla erikoisluvat! muuten ei mitenkää
Kirjoitettu

laillisesti anomalla erikoisluvat! muuten ei mitenkää

no niin se on sitten varmaan tehtävä...

Kirjoitettu

Muistappas samalla vahvistaa loota ja perä....  voipi muuten olla, että eka kiihdytys on viimeinen vakiovoimansiirrolla...  :)

Kirjoitettu

Muistappas samalla vahvistaa loota ja perä....  voipi muuten olla, että eka kiihdytys on viimeinen vakiovoimansiirrolla...   :)

Juu laatikko on jo tiedossakin..

Kirjoitettu

koitas sitte keksii halvatun hyvät selitykset. ei taida riittää että tulee "näyttelyauto"

Kirjoitettu

no niin se on sitten varmaan tehtävä...

Helpompi ratkasu vois olla että laittaa siihen euro-versioisen LS1:sen, mistä on ilmotettu 288hv. Mahtuu tuohon +20% tehorajoihin. Ja sitten virittää sen LS1:sen siihen 400 hevoseen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...