Diore Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 meinasin että kun olen ostamassa 2gen siipeä ja 4gen takavaloja,että kukaan ei ole vielä ollut halukas myymään sellaisia mulle,sitä tarkoitin
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Tästä voi tulla maukas... odotan innolla
pantera Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 meinasin että kun olen ostamassa 2gen siipeä ja 4gen takavaloja,että kukaan ei ole vielä ollut halukas myymään sellaisia mulle,sitä tarkoitin ei pida paikkansa, tarjosin sulle takavaloja ja pyynnosta lahetin jopa kuvan sun eemeiliin mutta tatahan taa viestien kayty kaupankaynti yleensa on, wasted time
Diore Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 juu tiedän,ja pistin valot harkintaan mutta etsin pääasias tummia
Guest Ezzy Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 ei pida paikkansa, tarjosin sulle takavaloja ja pyynnosta lahetin jopa kuvan sun eemeiliin mutta tatahan taa viestien kayty kaupankaynti yleensa on, wasted time nii eikä kamoista saa enää ees oravannahkoja
Mika Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 juu tiedän,ja pistin valot harkintaan mutta etsin pääasias tummia Millaisia tummia...
Markus Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 juu tiedän,ja pistin valot harkintaan mutta etsin pääasias tummia kaikki saa jälkeenpäin tummennettua
Diore Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 tulipa hyvä idea kojelaudan päälliseen..verhoillaan vaalealla alcantralla ja keskelle kojelautaa tulilintu logo jonka siivet leviää pitkälle reunoihin..vaikea kuvailla mutta tulee olemaan näyttävä
Z-mo Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Vaalea voi heijastaa aika ikävästi tuulilasiin, sen takia vaikka jossakin autossa olisikin muuten vaalea kojetaulu niin kojetaulun päällinen on lähestulkoon aina tumma.
Guest Ezzy Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Vaalea voi heijastaa aika ikävästi tuulilasiin, sen takia vaikka jossakin autossa olisikin muuten vaalea kojetaulu niin kojetaulun päällinen on lähestulkoon aina tumma. Heh, ehdit kirjottaa ennen mua =) Tosiaan, voi olla aina nasty heijastus, mut ei kai se lakia vastaan ole?
Diore Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 se voi olla..ei aina tuu ajatelleeks..pitää miettiä jotain ratkaisua..
pantera Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Mun caddyssa on vaalee kojelauta ja paallinen, ei heijastele, riippuu varmaan tuulilasin kulmasta, jos heijastaa niin sehan on sitte bird hud
Guest Ezzy Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2007 Mun caddyssa on vaalee kojelauta ja paallinen, ei heijastele, riippuu varmaan tuulilasin kulmasta, jos heijastaa niin sehan on sitte bird hud jep, isoilla kirjaimilla siihen vaa "TÄYSIÄ" ni tulee hyvä mieli
Crisis Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Marraskuuta, 2007 jep, isoilla kirjaimilla siihen vaa "TÄYSIÄ" ni tulee hyvä mieli VW passatissa kaverilla oli beige kojetaulu ja siitä heijasti ainakin ikävästi valo silmille Sitähän voi kokeilla aurinkoisena päivänä kun levität vaan palan sitä kangasta kojetaulunpäälle ja siirrät auton ulos auringonvaloon.. "matalammilla" kuskeilla se voi olla pienempi ongelma kun pidemmillä
Diore Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2007 ponun puskuri vaiheessa,tulee C5 veten tyyppinen..puskuriin tulee myös tulilintu upotus ja pontiac upotus
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 That's what i'm talkin' 'bout
Guest Jukka Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 ponun puskuri vaiheessa,tulee C5 veten tyyppinen..puskuriin tulee myös tulilintu upotus ja pontiac upotus Kui tuo kuitu mahtaa pysyä tuos lötkös orkkis puskuris, vai käytätkö orkkista vaan muotin tekemiseen? Ei sillä että epäilisin kenenkään ammattitaitoa, kunhan vaan tyhmänä ihmettelen
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2007 Kui tuo kuitu mahtaa pysyä tuos lötkös orkkis puskuris, vai käytätkö orkkista vaan muotin tekemiseen? Ei sillä että epäilisin kenenkään ammattitaitoa, kunhan vaan tyhmänä ihmettelen sisäpuolelta saa tuettua varmaan näppärästi jollaki verkolla tms.
Diore Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2007 kyllähän se siinä pysyy..V40 volvoon tehtiin myös vanhaan etupuskuriin,siksi kun ne puskurin kiinnikkeet on niin v-mäiset tehdä..tosin V40:ses jätettii vaa puskurin yläreuna..
Nova Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2007 Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2007 kyllähän se siinä pysyy..V40 volvoon tehtiin myös vanhaan etupuskuriin,siksi kun ne puskurin kiinnikkeet on niin v-mäiset tehdä..tosin V40:ses jätettii vaa puskurin yläreuna.. Niin mutta onko tuon vulvan puskin tota ongelma muovia mitä ei pysty edes hitsata ja käsittääkseni hartsikaan ei tartu kunnolla? Pitää käyttää ongelma muovi liimoja yms. Ainakin näin olen näistä amerikan autojen systeemeistä ymmärtänyt.
Diore Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 2007 tottakai puskuri hiotaan ennen ku aletaan kuiduttaa jollonka tarttuu hyvin..kyllähän mä ton pontiacin puskurinkin hioin kyllä se pysyy..ja sit jos ei niin sit käytetää muottina ja tehää uus..
Diore Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 tollaset tilaukseen 17" ja 9" leveät
Z-mo Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Härskin levee huuli... On kyllä bling blingiä
pantera Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 tollaset tilaukseen 17" ja 9" leveät 6-pulttiset
Diore Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2007 6-pulttiset niit saa 5x120 jaollakin..mut ei noi oo ainoo vaihtoehto
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään