Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

meinasin että kun olen ostamassa 2gen siipeä ja 4gen takavaloja,että kukaan ei ole vielä ollut halukas myymään sellaisia mulle,sitä tarkoitin :)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

meinasin että kun olen ostamassa 2gen siipeä ja 4gen takavaloja,että kukaan ei ole vielä ollut halukas myymään sellaisia mulle,sitä tarkoitin :)

ei pida paikkansa, tarjosin sulle takavaloja ja pyynnosta lahetin jopa kuvan sun eemeiliin ???

mutta tatahan taa viestien kayty kaupankaynti yleensa on, wasted time :-\

Kirjoitettu

juu tiedän,ja pistin valot harkintaan :) mutta etsin pääasias tummia

Kirjoitettu

ei pida paikkansa, tarjosin sulle takavaloja ja pyynnosta lahetin jopa kuvan sun eemeiliin ???

mutta tatahan taa viestien kayty kaupankaynti yleensa on, wasted time :-\

nii eikä kamoista saa enää ees oravannahkoja :(

Kirjoitettu

Millaisia tummia... ???

Kirjoitettu

kaikki saa jälkeenpäin tummennettua

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

tulipa hyvä idea kojelaudan päälliseen..verhoillaan vaalealla alcantralla ja keskelle kojelautaa tulilintu logo jonka siivet leviää pitkälle reunoihin..vaikea kuvailla mutta tulee olemaan näyttävä  \m/

Kirjoitettu

Vaalea voi heijastaa aika ikävästi tuulilasiin, sen takia vaikka jossakin autossa olisikin muuten vaalea kojetaulu niin kojetaulun päällinen on lähestulkoon aina tumma.

Kirjoitettu

Vaalea voi heijastaa aika ikävästi tuulilasiin, sen takia vaikka jossakin autossa olisikin muuten vaalea kojetaulu niin kojetaulun päällinen on lähestulkoon aina tumma.

Heh, ehdit kirjottaa ennen mua =) Tosiaan, voi olla aina nasty heijastus, mut ei kai se lakia vastaan ole?

Kirjoitettu

se voi olla..ei aina tuu ajatelleeks..pitää miettiä jotain ratkaisua..

Kirjoitettu

Mun caddyssa on vaalee kojelauta ja paallinen, ei heijastele, riippuu varmaan tuulilasin kulmasta, jos heijastaa niin sehan on sitte bird hud ;D

Kirjoitettu

Mun caddyssa on vaalee kojelauta ja paallinen, ei heijastele, riippuu varmaan tuulilasin kulmasta, jos heijastaa niin sehan on sitte bird hud ;D

jep, isoilla kirjaimilla siihen vaa "TÄYSIÄ" ni tulee hyvä mieli  \m/

Kirjoitettu

jep, isoilla kirjaimilla siihen vaa "TÄYSIÄ" ni tulee hyvä mieli  \m/

VW passatissa kaverilla oli beige kojetaulu ja siitä heijasti ainakin ikävästi valo silmille  :-[

Sitähän voi kokeilla aurinkoisena päivänä kun levität vaan palan sitä kangasta kojetaulunpäälle ja siirrät auton ulos auringonvaloon.. "matalammilla" kuskeilla se voi olla pienempi ongelma kun pidemmillä

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ponun puskuri vaiheessa,tulee C5 veten tyyppinen..puskuriin tulee myös tulilintu upotus ja pontiac upotus

90008292625.jpg}

Kirjoitettu

ponun puskuri vaiheessa,tulee C5 veten tyyppinen..puskuriin tulee myös tulilintu upotus ja pontiac upotus

Kui tuo kuitu mahtaa pysyä tuos lötkös orkkis puskuris, vai käytätkö orkkista vaan muotin tekemiseen? Ei sillä että epäilisin kenenkään ammattitaitoa, kunhan vaan tyhmänä ihmettelen

Kirjoitettu

Kui tuo kuitu mahtaa pysyä tuos lötkös orkkis puskuris, vai käytätkö orkkista vaan muotin tekemiseen? Ei sillä että epäilisin kenenkään ammattitaitoa, kunhan vaan tyhmänä ihmettelen

sisäpuolelta saa tuettua varmaan näppärästi jollaki verkolla tms.

Kirjoitettu

kyllähän se siinä pysyy..V40 volvoon tehtiin myös vanhaan etupuskuriin,siksi kun ne puskurin kiinnikkeet on niin v-mäiset tehdä..tosin V40:ses jätettii vaa puskurin yläreuna..

Kirjoitettu

kyllähän se siinä pysyy..V40 volvoon tehtiin myös vanhaan etupuskuriin,siksi kun ne puskurin kiinnikkeet on niin v-mäiset tehdä..tosin V40:ses jätettii vaa puskurin yläreuna..

Niin mutta onko tuon vulvan puskin tota ongelma muovia mitä ei pysty edes hitsata ja käsittääkseni hartsikaan ei tartu kunnolla? Pitää käyttää ongelma muovi liimoja yms. Ainakin näin olen näistä amerikan autojen systeemeistä ymmärtänyt.

Kirjoitettu

tottakai puskuri hiotaan ennen ku aletaan kuiduttaa jollonka tarttuu hyvin..kyllähän mä ton pontiacin puskurinkin hioin :) kyllä se pysyy..ja sit jos ei niin sit käytetää muottina ja tehää uus..  m/

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

6-pulttiset ???

niit saa 5x120 jaollakin..mut ei noi oo ainoo vaihtoehto ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...