Z-mo Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 No ainahan löytyy näitä kavereita kenen mielestä joka jenkissä pitäis olla aina ja ikuisesti 15 tuuman vanteet, rumpujarrut, lehtijouset, penkit ku pannukakut yms. Niistä ei hirveesti kannata välittää...
Soppa Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Jenkkejäki on niin montaa rakentelutyyliä, toisiin kuuluu pienet vanteet ja tommoset, mun mielestä näihin sportteihin kuuluu nykyaikaset systeemit. Mitään siipiä en itse lähtis laittamaan, mutta kaikki tyylillään
forssi83 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 eräs kaveri oli sitä mieltä että autosta tulee riisi ennemmin kuin jenkki jos on 20" vanteet alla??enhän mä nyt ole sellasta tekemässä..mitäs mieltä te olette?onko auto liian "riisi" jos on puolikupit,20",lasikuitunen konepeitto yms? 20" ei pahat jos sopii autoon ja sitte on OLTAVA jarrutkin olemassa ettei ol naurettava.
Diore Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Jenkkejäki on niin montaa rakentelutyyliä, toisiin kuuluu pienet vanteet ja tommoset, mun mielestä näihin sportteihin kuuluu nykyaikaset systeemit. Mitään siipiä en itse lähtis laittamaan, mutta kaikki tyylillään en mä mitää tuulenhalkojaa ajattelut laittaa 2genin takasiipi on tyylikäs et joko sen laitan (jos löydän) tai sitten pidän ton mikä onkin tuossa..
Diore Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 20" ei pahat jos sopii autoon ja sitte on OLTAVA jarrutkin olemassa ettei ol naurettava. uudet jarrulevyt+palat on muutenkin hankittava..näyttäshän se nyt vähän hölmöltä vakiolevyillä..ja sitten kun ens talvena tulee voimaa lisää niin täytyyhän jarrujenkin olla jykevämmät
Z-mo Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 uudet jarrulevyt+palat on muutenkin hankittava..näyttäshän se nyt vähän hölmöltä vakiolevyillä..ja sitten kun ens talvena tulee voimaa lisää niin täytyyhän jarrujenkin olla jykevämmät Orkkiskokoset jarrut voi näyttää äärimmäisen säälittäviltä 20" vanteitten kanssa... C5 Veten jarrut kehiin
forssi83 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Orkkiskokoset jarrut voi näyttää äärimmäisen säälittäviltä 20" vanteitten kanssa... C5 Veten jarrut kehiin samaa mieltä
Diore Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 jep..tein muuten eilen tallilla etupuskuria..vähän muutin sitä edellisestä (kuva täällä)...viel on tekemistä sen kanssa..laitan kuvaa kun meen tänää tallille..
Diore Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 ei niin,mutta lintulauta ei kuulu tähän juttuun eipä sellasta ole tulossakaan
Diore Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Ketään tilaamassa tuolta http://www.classicindustries.com/downloadcatalog02.htm mitään?itselle tarvis ainakin muutaman jutun ja olisin halukas tulemaan mukaan tilaukseen..ILMOTELKAA
Pontus Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2007 Olen tilaamassa myöhemmin, helmi- maaliskuussa yhden isomman tilauksen, siihen mahtuu mukaan varmasti jotain "pientä".
Pontus Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2007 Nupa laittoi mulle yv:tä. Hän voisi tulla tilaukseen mukaan, mutta varautukaa siihen, että tilaan meriteitse kontissa kappale tavarana ja se kestää tulla joskus jopa pari kuukautta.
Diore Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2008 No nyt on Trans Am helmat ja takapuskuri kiitos kerholaiselle jonka nimimerkkiä en nyt just muista Tässäpä kuvat vielä
Diore Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Tänään saan auton vihdosta viimein 3kk:n odottelun jälkeen talliin pääsee kunnolla rakentamaan..no eipä täs olekaan ku 2kk aikaa american car show:n..kiire tulee..
Diore Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 aika pitkiä iltoja suoraa duunist aina tallille ja joskus 24-02 välil kotii nukkuu,aamul 07.00 ylös ja duunii..v-loput myös tallil..mut on toi touhu jo niin tuttua..v40:stä kun tehtiin..illalla mentiin tallille 18-19 ja aamu 09.00 kotii nukkuu..hetki nukuttii ja takas tallille..
Diore Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 hartsihöyryssä nimenomaan.. mut onpahan hilpee tunnelma
Diore Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Noniin,tänään tuli ropailtua..ovipahvit pois,pitää ovet äänieristää ja ovipahveja muokata..
Diore Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 kattoverhoilu irrotettu,pitäs hartsin kaa korjailla sitä...ja verhoilla uusiks..
Diore Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 puran koko kojelaudan pois..samalla pääsee vetää hifien piuhat ym..
Diore Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Ja huomenna jatkunee..
Diore Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2008 Pitääkin ottaa kuva siitä kattoverhoilusta..hyväs kunnos
Diore Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 Mihis Repateg:n tokaisu hävis kohta tallille..aamukahvit ja sit mentii..
Diore Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 tuli taas aherrettua..nyt on koko sisusta purettu (paitsi penkkien irrotus ja lattiaverhoilu siitä kohtaa).
Diore Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2008 ei ollut edes ruosteessa,suuri ihmetys kyllä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään