Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

No ainahan löytyy näitä kavereita kenen mielestä joka jenkissä pitäis olla aina ja ikuisesti 15 tuuman vanteet, rumpujarrut, lehtijouset, penkit ku pannukakut yms. Niistä ei hirveesti kannata välittää...

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jenkkejäki on niin montaa rakentelutyyliä, toisiin kuuluu pienet vanteet ja tommoset, mun mielestä näihin sportteihin kuuluu nykyaikaset systeemit. Mitään siipiä en itse lähtis laittamaan, mutta kaikki tyylillään m/

Kirjoitettu

eräs kaveri oli sitä mieltä että autosta tulee riisi ennemmin kuin jenkki jos on 20" vanteet alla??enhän mä nyt ole sellasta tekemässä..mitäs mieltä te olette?onko auto liian "riisi" jos on puolikupit,20",lasikuitunen konepeitto yms?

20" ei pahat jos sopii autoon ja sitte on OLTAVA jarrutkin olemassa ettei ol naurettava.
Kirjoitettu

Jenkkejäki on niin montaa rakentelutyyliä, toisiin kuuluu pienet vanteet ja tommoset, mun mielestä näihin sportteihin kuuluu nykyaikaset systeemit. Mitään siipiä en itse lähtis laittamaan, mutta kaikki tyylillään m/

en mä mitää tuulenhalkojaa ajattelut laittaa  ;D 2genin takasiipi on tyylikäs et joko sen laitan (jos löydän) tai sitten pidän ton mikä onkin tuossa..

Kirjoitettu

20" ei pahat jos sopii autoon ja sitte on OLTAVA jarrutkin olemassa ettei ol naurettava.

uudet jarrulevyt+palat on muutenkin hankittava..näyttäshän se nyt vähän hölmöltä vakiolevyillä..ja sitten kun ens talvena tulee voimaa lisää niin täytyyhän jarrujenkin olla jykevämmät

Kirjoitettu

uudet jarrulevyt+palat on muutenkin hankittava..näyttäshän se nyt vähän hölmöltä vakiolevyillä..ja sitten kun ens talvena tulee voimaa lisää niin täytyyhän jarrujenkin olla jykevämmät

Orkkiskokoset jarrut voi näyttää äärimmäisen säälittäviltä 20" vanteitten kanssa... C5 Veten jarrut kehiin  m/

Kirjoitettu

Orkkiskokoset jarrut voi näyttää äärimmäisen säälittäviltä 20" vanteitten kanssa... C5 Veten jarrut kehiin  m/

samaa mieltä  m/
Kirjoitettu

jep..tein muuten eilen tallilla etupuskuria..vähän muutin sitä edellisestä (kuva täällä)...viel on tekemistä sen kanssa..laitan kuvaa kun meen tänää tallille..

Kirjoitettu

ei niin,mutta lintulauta ei kuulu tähän juttuun

eipä sellasta ole tulossakaan  ;D

Kirjoitettu

Olen tilaamassa myöhemmin, helmi- maaliskuussa yhden isomman tilauksen,

siihen mahtuu mukaan varmasti jotain "pientä".

Kirjoitettu

Nupa laittoi mulle yv:tä. Hän voisi tulla tilaukseen mukaan, mutta varautukaa siihen,

että tilaan meriteitse kontissa kappale tavarana ja se kestää tulla joskus jopa pari kuukautta.

Kirjoitettu

No nyt on Trans Am helmat ja takapuskuri  \m/ kiitos kerholaiselle jonka nimimerkkiä en nyt just muista  ??? Tässäpä kuvat vielä

1pikku.jpg}

Kirjoitettu

Tänään saan auton vihdosta viimein 3kk:n odottelun jälkeen talliin  m/ pääsee kunnolla rakentamaan..no eipä täs olekaan ku 2kk aikaa american car show:n..kiire tulee..

Kirjoitettu

aika pitkiä iltoja

suoraa duunist aina tallille ja joskus 24-02 välil kotii nukkuu,aamul 07.00 ylös ja duunii..v-loput myös tallil..mut on toi touhu jo niin tuttua..v40:stä kun tehtiin..illalla mentiin tallille 18-19 ja aamu 09.00 kotii nukkuu..hetki nukuttii ja takas tallille..

Kirjoitettu

hartsihöyryssä  ;D

nimenomaan..  *clap* mut onpahan hilpee tunnelma  ;D

Kirjoitettu

Noniin,tänään tuli ropailtua..ovipahvit pois,pitää ovet äänieristää ja ovipahveja muokata..

30008938447.jpg}

Kirjoitettu

kattoverhoilu irrotettu,pitäs hartsin kaa korjailla sitä...ja verhoilla uusiks..

70008938572.jpg}

Kirjoitettu

puran koko kojelaudan pois..samalla pääsee vetää hifien piuhat ym..

40008938727.jpg}

Kirjoitettu

Pitääkin ottaa kuva siitä kattoverhoilusta..hyväs kunnos  :-X

Kirjoitettu

Mihis Repateg:n tokaisu hävis  ??? kohta tallille..aamukahvit ja sit mentii.. \m/

Kirjoitettu

tuli taas aherrettua..nyt on koko sisusta purettu (paitsi penkkien irrotus ja lattiaverhoilu siitä kohtaa).

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...