Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Siinä hieman hahmotelmaa uudesta suunnitelmasta..väri vain on tummempi punainen ja korisatsi Trans Am muokattuna..takavalot voi olla et on 4genin,en viel tiedä kerkeekö tänä keväänä..

tulilintu3pieni.jpg}

Kirjoitettu

Kyllä sä oot melkoinen velho m/ Jos mä olisin ton tehny niin se näyttäis lähinnä tiiliskiveltä ::)

Kirjoitettu

Kyllä sä oot melkoinen velho m/ Jos mä olisin ton tehny niin se näyttäis lähinnä tiiliskiveltä ::)

ei muuta kun harjottelua  m/ onhan noita tullu väännettyä  ::) mut tiedätte kenen puoleen kääntyä  ;) ;D

Kirjoitettu

alkaa olee jo mallissaan...älkää antako erivärisen takapuskurin häiritä :D

20009256703.jpg}

Kirjoitettu

tiedän olevani ahdasmielinen tiukkapipo ja miten vielä Seniili asian kertoi,mutta just tuon takia tunkkaan omaani berlinetan levikkeettömän takapuskurin... vakionakin perä näyttää tonnin painoiselta. Mutta mitäpä tämäkään mulle kuuluu,auto on sun ja itsellesi sitä rakennat. go for it  m/

Kirjoitettu

tiedän olevani ahdasmielinen tiukkapipo ja miten vielä Seniili asian kertoi,mutta just tuon takia tunkkaan omaani berlinetan levikkeettömän takapuskurin... vakionakin perä näyttää tonnin painoiselta. Mutta mitäpä tämäkään mulle kuuluu,auto on sun ja itsellesi sitä rakennat. go for it  m/

keskelle takapuskuria ei tule juuri mitään muuta kuin 4 ulostuloa corvette tyyliin.  ;)

Kirjoitettu

sitä mä tässä funtsinkin että kattoo kun on valmis sopiiko spoileri vai ei  ;D

Kirjoitettu

älä laita spoikkaa... parempi ilman!!!!  m/ eiks cujolla ole trans amin levikkeet ja ilman spoileria ???

Kirjoitettu

Toistaiseksi on ilman, mutta kyllä se spoikka tulee paikoilleen kunhan vaan kerkeen laittaan

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...