Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

ai sullaki sama idea  ;D no eri autot  ;) ja tuskin me ollaan samanlailla niitä ehosteita kaavailtu  :)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Noi trans am loksut on jännä juttu. Mulla on ns Trans am ja siinä ei oo noita ilmanpoistoaukkoja. Ilmeisesti ne aukot on vaan tietyissä vuosimalleissa.

Kirjoitettu

Trans Am GTA:ssa ei oo niit aukkoja etulokareissa....

Kirjoitettu

Noi trans am loksut on jännä juttu. Mulla on ns Trans am ja siinä ei oo noita ilmanpoistoaukkoja. Ilmeisesti ne aukot on vaan tietyissä vuosimalleissa.

only available in every single T/A  8)

Kirjoitettu

only available in -82-85(?) T/A  8)

Mulla oli -86 T/A'ssa noi alaräppänät loksuissa

Kirjoitettu

only available in -82-85(?) T/A  8)

Oli ne ainakin Mikan -87 Trans Amissa. Ja käsittääkseni ne on kaikissa 3 gen Trans Ameissa. GTA:ssa vaan ei oo. Olikos ne muuten  muissa Firebirdeissä?

Kirjoitettu

Oli ne ainakin Mikan -87 Trans Amissa. Ja käsittääkseni ne on kaikissa 3 gen Trans Ameissa. GTA:ssa vaan ei oo. Olikos ne muuten  muissa Firebirdeissä?

Niin se mahtaa olla, ku tuota nettiautoa kattelee.

Kirjoitettu

mulla oli 88 5,7tpi trans amissa  ne aukot mutta ei nykyisissä 88 ja 89 gta malleissa

Kirjoitettu

mun -91 chevy pickupissakin on ne ilmareiät... 

okei okei, oli väärä vuosiluku  ::)

Kirjoitettu

Tuossa kuvaa  8)

mikan_transu.jpg}

Kirjoitettu

just noi ritilät noihi aukkoihin tarvisin ja sit noi etupuskurin jatkopalat..ei löydy mistää :(

Kirjoitettu

just noi ritilät noihi aukkoihin tarvisin ja sit noi etupuskurin jatkopalat..ei löydy mistää :(

tosiaan GTA:ssa ei noita "tuuletusaukkoja" koskaan ole, ainoastaan T/A:ssa.

Kirjoitettu

tosiaan GTA:ssa ei noita "tuuletusaukkoja" koskaan ole, ainoastaan T/A:ssa.

ihme kyllä kun gta on kallein malli ???

Kirjoitettu

Luulis, että tällä perusteella niitä ois 2 kpl tai ne ois isommat  ;D

Kirjoitettu

noita ritilöitä oli ainakin aikasemmin Modern day musclella

edit: linkki olikin jo

ihme kyllä kun gta on kallein malli Huh

no ennen GTA:ta "paras" malli oli TA

Kirjoitettu

Eli siinähän on enemmän peltiä kuin muissa - hinaa hintaa ylöspäin  ;D

Kirjoitettu

Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks ::)

Kirjoitettu

Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks ::)

mulla oli samallainen puhkottu pelti siin 88 normaalis ;D

Kirjoitettu

Kokeileppas puhkoa ne ritilät konepellissä, saat aikamoisen suhinan aikaiseksi... syynsä siis tähänkin, miksi ne ovat "feikit".  ;)

Kirjoitettu

Ezzy on enkeli  :-* ja makso mun valot kun itellä ei viel tota luottokorttia ole (toki siirsin rahat ezzylle)..sain siis jenkeistä tilattua  \m/

a1c9_1.jpg}

Kirjoitettu

T/A:ssa oli sama juttu eli konepellissä 4 reikää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...