Diore Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 ai sullaki sama idea no eri autot ja tuskin me ollaan samanlailla niitä ehosteita kaavailtu
Diore Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 no ei pitäs ruostua..Hammerilla vedetty...
Vici Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2008 Noi trans am loksut on jännä juttu. Mulla on ns Trans am ja siinä ei oo noita ilmanpoistoaukkoja. Ilmeisesti ne aukot on vaan tietyissä vuosimalleissa.
Shadowcast Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2008 Trans Am GTA:ssa ei oo niit aukkoja etulokareissa....
HFB Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Noi trans am loksut on jännä juttu. Mulla on ns Trans am ja siinä ei oo noita ilmanpoistoaukkoja. Ilmeisesti ne aukot on vaan tietyissä vuosimalleissa. only available in every single T/A
pantera Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 only available in -82-85(?) T/A Mulla oli -86 T/A'ssa noi alaräppänät loksuissa
Shadowcast Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 only available in -82-85(?) T/A Oli ne ainakin Mikan -87 Trans Amissa. Ja käsittääkseni ne on kaikissa 3 gen Trans Ameissa. GTA:ssa vaan ei oo. Olikos ne muuten muissa Firebirdeissä?
Vici Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Oli ne ainakin Mikan -87 Trans Amissa. Ja käsittääkseni ne on kaikissa 3 gen Trans Ameissa. GTA:ssa vaan ei oo. Olikos ne muuten muissa Firebirdeissä? Niin se mahtaa olla, ku tuota nettiautoa kattelee.
avogta-89 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 mulla oli 88 5,7tpi trans amissa ne aukot mutta ei nykyisissä 88 ja 89 gta malleissa
HFB Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 mun -91 chevy pickupissakin on ne ilmareiät... okei okei, oli väärä vuosiluku
Mika Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Oli ne ainakin Mikan -87 Trans Amissa. Ja käsittääkseni ne on kaikissa 3 gen Trans Ameissa. GTA:ssa vaan ei oo. Olikos ne muuten muissa Firebirdeissä? Tuossa kuvaa
Diore Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 just noi ritilät noihi aukkoihin tarvisin ja sit noi etupuskurin jatkopalat..ei löydy mistää
Ilku Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 just noi ritilät noihi aukkoihin tarvisin ja sit noi etupuskurin jatkopalat..ei löydy mistää tosiaan GTA:ssa ei noita "tuuletusaukkoja" koskaan ole, ainoastaan T/A:ssa.
avogta-89 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2008 tosiaan GTA:ssa ei noita "tuuletusaukkoja" koskaan ole, ainoastaan T/A:ssa. ihme kyllä kun gta on kallein malli
Cujo Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 http://www.moderndaymuscle.com/exterior4?start=20 tuolta löytyy niitä muoviaukkoja ja ritilöitä niiden sisälle. Mutta ne jatkopalat taitaa olla aika hakusessa
Vici Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 ihme kyllä kun gta on kallein malli Luulis, että tällä perusteella niitä ois 2 kpl tai ne ois isommat
HFB Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 just noi ritilät noihi aukkoihin tarvisin ja sit noi etupuskurin jatkopalat..ei löydy mistää noita ritilöitä oli ainakin aikasemmin Modern day musclella edit: linkki olikin jo ihme kyllä kun gta on kallein malli Huh no ennen GTA:ta "paras" malli oli TA
Shadowcast Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 ihme kyllä kun gta on kallein malli Eli siinähän on enemmän peltiä kuin muissa - hinaa hintaa ylöspäin
pantera Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks
avogta-89 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks mulla oli samallainen puhkottu pelti siin 88 normaalis
Ilku Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks Kokeileppas puhkoa ne ritilät konepellissä, saat aikamoisen suhinan aikaiseksi... syynsä siis tähänkin, miksi ne ovat "feikit".
Diore Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Ezzy on enkeli ja makso mun valot kun itellä ei viel tota luottokorttia ole (toki siirsin rahat ezzylle)..sain siis jenkeistä tilattua
Mika Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2008 Eikohan GTA vie voiton feikkireijilla, konepelti kun on puhkottu neljasta kohtaa niin onneks tajusivat jattaa lokasuojat ehejaks T/A:ssa oli sama juttu eli konepellissä 4 reikää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään