Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hyvin pitäs mahtua 20" vanteet alle kun halkaisija pienenee takana,ja edessä halkaisija kasvaa vaivaset 1,5cm..mulla on nyt 235/60/15 edessä ja takana 255/60/15 ja uudet on eteen: 245/35/20 ja taakse 285/30/20..tuossa on muuten hyvä linkki jos mietityttää mahtuuko vanteet---> http://www.autosound.fi/rl/index.htm

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Hyvin pitäs mahtua 20" vanteet alle kun halkaisija pienenee takana,ja edessä halkaisija kasvaa vaivaset 1,5cm..mulla on nyt 235/60/15 edessä ja takana 255/60/15 ja uudet on eteen: 245/35/20 ja taakse 285/30/20..tuossa on muuten hyvä linkki jos mietityttää mahtuuko vanteet---> http://www.autosound.fi/rl/index.htm

Rivot on hyvät  heh  hehh      kiitos linkistä. m/

Kirjoitettu

Rivot on hyvät   heh  hehh       

nyt rauhassa  ;)

Kirjoitettu

Tuo 285 leveä voi olla aika tiukka jos et saa ET:tä just kohdilleen.

Säädettävä panhard on myös must jos madallat autoa koska perän linjaus muuten menee pyllylleen -> Vaikuttaa paitsi ajettavuuteen myös ulkonäköön aika paljon.

Mulla oli kokeilussa 275/55/18" naksut ja todella tiukille meni että näyttää hyvältä. Ilman säädettävää panhardia toinen puoli tuli enemmän ulos kun toinen ja menetin noin 10mm pelivaraa jo siinä + näytti vähän hassulta, vaikkei sitä ohikulkija välttämättä huomaisikaan.

Kirjoitettu

Tuo 285 leveä voi olla aika tiukka jos et saa ET:tä just kohdilleen.

Säädettävä panhard on myös must jos madallat autoa koska perän linjaus muuten menee pyllylleen

panhard tanko on jo hankittu  :) madalluksesta en tiedä vielä..kattoo nyt miten vanteet istuu,että laitanko madallusjouset vai tavalliset jouset..

Kirjoitettu

panhard tanko on jo hankittu  :) madalluksesta en tiedä vielä..kattoo nyt miten vanteet istuu,että laitanko madallusjouset vai tavalliset jouset..

Q/A säädettävät takatolpat coilover conversiona ei ole kallis ratkasu ja sillä sais perän korkeuden säädettyä.

Tälläset hommaan ittelleni kun ehdin (Ja tuun takasin jenkeistä):

http://www.hawksthirdgenparts.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=830  \m/ m/

Kirjoitettu

vannekset haettu  \m/ ja takavalot sovitettu paikalleen (ei vielä kiinni).

30009650983.jpg}

Kirjoitettu

vannekset haettu  \m/ ja takavalot sovitettu paikalleen (ei vielä kiinni).

Komiat  ;D Saitko sen mun linkin johtosarjan muutoksista? Oliskohan bird72:lla viel led-polttimoita, jotka sopis takavaloihin...vois itsekin ostella.

Kirjoitettu

Komiat  ;D Saitko sen mun linkin johtosarjan muutoksista? Oliskohan bird72:lla viel led-polttimoita, jotka sopis takavaloihin...vois itsekin ostella.

sain linkin,pitää kysellä onko vielä  m/

Kirjoitettu

Taakse pitää ainakin antaa rälläkkää että mahtuu pyörimään,eteen en ole vielä kokeillut,tänään sen näkee  ;D

Kirjoitettu

Oliskohan bird72:lla viel led-polttimoita, jotka sopis takavaloihin...vois itsekin ostella.

Mulla olisi pari uutta led poltinta taakse... ::)

Kirjoitettu

oikein nätisti istu vanteet eteen,ei mitään ongelmia  m/ taakse joutu antaa vähä rälläkkää mut nyt nekin istuu kun unelma ja sais olla vähän leveempi rengaskin vielä!madaltaakin pitää.. \m/ Kuva on hieman tärähtänyt mutta ei anneta sen häiritä  m/

100009670114.jpg}

Kirjoitettu

Voiko vielä vaihtaa??? (poijat vain tykkää kehua sun pyöriä)...  ;)

Kirjoitettu

Hyvin istuu kakskymppiset. Pikku madallus tosiaanki, niin on tosi hyvä  \m/

Kirjoitettu

Voiko vielä vaihtaa??? (poijat vain tykkää kehua sun pyöriä)...  ;)

vaihtaa mitä?  :D

Kirjoitettu

Hyvin istuu kakskymppiset. Pikku madallus tosiaanki, niin on tosi hyvä  \m/

meinasin 2" madaltavia taakse ja eteen 1"..takana on 9,5cm renkaasta kaareen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...