Cujo Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Valmiina ei summitilta ainakaan löytyny kuin noi mitkä mullakin on eli Eibach 4-0138. Tietty muitakin oli mutta ne madalti tuuman eestä ja takaa. Rälläkällähän nyt saa mitä vaan mutta.....
Guest Ezzy Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Valmiina ei summitilta ainakaan löytyny kuin noi mitkä mullakin on eli Eibach 4-0138. Tietty muitakin oli mutta ne madalti tuuman eestä ja takaa. Rälläkällähän nyt saa mitä vaan mutta..... Ootko ollu tyytyväinen? Mitkä iskarit sulla oli? Itse tilaamassa noita jousia kans. Kyselin just tarjousta saksanmaalta ja vastas et kattoo kohta. Ny odotellaa
Diore Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 taakse varmaan vois ens kesäks (-09) ostaa leveemmät gummit kun on tilaa..
Cujo Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Ootko ollu tyytyväinen? Mitkä iskarit sulla oli? Itse tilaamassa noita jousia kans. Kyselin just tarjousta saksanmaalta ja vastas et kattoo kohta. Ny odotellaa OT:nä iskarit on kybin gr2 ja ite oon tykänny noista jousista että ovat just eikä melekeen hyvät. Riittävän napakat mutta ei liikaa ettei paikat irtoo hampaista
Jarno Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 yllätyin positiivisesti noista 20" vanteista! ainakin tuossa kuvassa näyttää hyvältä.
Diore Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 yllätyin positiivisesti noista 20" vanteista! ainakin tuossa kuvassa näyttää hyvältä. Edessä ei ottanut edes rasvakuppi kiinni livenä nuo vanteet on vielä hienommat
HFB Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 kauhistuin iteki ensi että 20" mut on nuo aika hillityt
JUX Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Tuossa hieman pliisumpi versio joka ei sitten tullut kuitenkaan käyttöön.
bird72 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2008 Löytyy noita LED punaisia polttimoita kahtakin mallia taakse.Myös parkkilampuiksi ja markkerivaloihin sivulle löytyy lasikantaista. Komiat Saitko sen mun linkin johtosarjan muutoksista? Oliskohan bird72:lla viel led-polttimoita, jotka sopis takavaloihin...vois itsekin ostella.
Diore Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 tälläset pitäs heittää kii..
Diore Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Ja nämä myös (Konin säädettävät)
Ilku Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Mulla on takana keltaset konit jäykimmässä asennossa. Aika tiukka on WS6:sen kanssa.
Guest Ezzy Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Mulla on takana keltaset konit jäykimmässä asennossa. Aika tiukka on WS6:sen kanssa. Itellä joka nurkassa samat löysimmällä asetuksella ja on kyl aika kovat siltikin, mut ei liian. Intraxin jouset tosin taitaa olla kohta finaalissa, ni vois heittää noi eibachit tilalle.
Z-mo Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Mulla on joka nurkassa tiukimmillaan. Kadulla aika "napakat". Radalla liian löysät...
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2008 Saitko sen mun linkin johtosarjan muutoksista? Tästä on tullu useita kyselyitä mulle privaan, joten pukkaan tän vielä tänne: http://www.knightreplicas.com/how_to_replace_and_wire_tailli.html
Diore Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 kaveri sai sellasen kuvan vanteista miltä ne livenäkin näyttää
Diore Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 takavalot ei oo nyt paikallaan kun pesin ja vahasin ne,kiinni vasta maalauksen jälkeen
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 eipä o kumia kuin ruiskutettu vanteen pintaan...tulee varmaan toooooosi mukava ajaa suomen teillä mut saamari et näyttää kyl hyvältä ku o huulta vanteessa
Markus Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Koska vellit vedetään selkään?
Diore Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2008 Koska vellit vedetään selkään? mahd pian on nyt vähä ylimäärästä hommaa kuskin puolen loksun kaa..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään