Diore Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Jaahas..tuollahan lukee että "all except 88-92 Firebird formula..elikkäs mulle se ei siis käy..kun sattuu olemaan -89 firebird formula
forssi83 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Virallisestihan toi ei formulaan sovi sit btw, mut mullakin on tollanen, joskin hieman pitäis vielä säätää sitä ku se on aivan helvetin jäykkä. Mut on kyl hauska kapistus.
Diore Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 mul on taas (ei mitää uutta) menny jotai iha ohi
Diore Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2008 eiköhän tommosen kuitenkin sopimaan saa..vanteetki meni pienen rälläköinnin jälkee nii menee tuokin..
Shadowcast Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Eikös Formula ja Trans Am ookkaan sitten sama auto? Mä aina luulin et erona oli vaan korisarja + muut ulkoiset. Jännää.....
Diore Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Eikös Formula ja Trans Am ookkaan sitten sama auto? Mä aina luulin et erona oli vaan korisarja + muut ulkoiset. Jännää..... jaa-a
Guest Ezzy Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Eikös Formula ja Trans Am ookkaan sitten sama auto? Mä aina luulin et erona oli vaan korisarja + muut ulkoiset. Jännää..... Crisis vois kommentoida ton mun shifterin asennusta auton alapuolen osalta, yläpuolella ei ainakaan ollu mitään erikoisempaa ongelmaa sopivuudessa, reiätki oli muistaakseni ihan ok paikoissa, en muista tarkalleen oliko kaikille pulteille paikka 100% mut hyvin on kiinni pysyny.
Shadowcast Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 jaa-a Jostain muistelisin lukeneeni et Firebird Formula ois ollu vastaus niille jotka halus Firebirdin Trans Amin tehoilla mutta tykkäs enemmän vanhasta korimallista vs. Trans Amin aero-package. Mut nyt taitaa mennä offtopic. Ja Crisis muistaakseni postas joskus jonkun tyhjentävän artikkelin "What is Formula". Joten sinne siis...
Guest Ezzy Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2008 Tosta nyt ei hirveesti pulttien paikoista saa selvää, mut jotain ehkä http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/megashifter2.jpg/full
Crisis Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Tosta nyt ei hirveesti pulttien paikoista saa selvää, mut jotain ehkä http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/megashifter2.jpg/full Mä olisin varmaan tähän shifterijuttuun kirjoittanut aikaisemmin mutta kun nyt en muista mitä ongelmia meillä oli sen kanssa... Ilmeisemmin ei suurempia kun toimiihan se ihan samalla tavalla kuin MSK autossa toimi aikoitaan. Ehkä se oli sitten se suojapussukka mikä ei istu? mutta voi käyttää aina formulan omaa. Myös vaihteen ilmaisin ei muistaakseni toimi ja siitäkin voi tulla sanomista leimalla.. (Inssit ei osaa käyttää noita) Terv. Jussi
Crisis Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Crisis vois kommentoida ton mun shifterin asennusta auton alapuolen osalta, yläpuolella ei ainakaan ollu mitään erikoisempaa ongelmaa sopivuudessa, reiätki oli muistaakseni ihan ok paikoissa, en muista tarkalleen oliko kaikille pulteille paikka 100% mut hyvin on kiinni pysyny. Niin ja auton alla ei olle mitään eroa V8 mallien välillä... Sama TH700 näissä kaikissa tämän ikäluokan vehkeissä ja niissä shifterin vaijerin kiinnitykset kaikissa samat.. Hieman sitä tarvii aina säätää.
avogta-89 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Juuuuuu..no nyt sitten vaihtus taas suunnitelmat värin suhteen..ja sisustan myös..tälläset penkit nyt tilaan kun sain noi edelliset myytyä.. löysit ostajan....saitko omasi pois?
Diore Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Voi Diore kulta, sä suhtaudut autonrakenteluun ihan liian vakavasti Mutta ei se mitään, kyllä me kestetään kaikki sun mielenmuutokset se on hyvä juttu..yrittäkää kestää
Nova Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Juuuuuu..no nyt sitten vaihtus taas suunnitelmat värin suhteen..ja sisustan myös..tälläset penkit nyt tilaan kun sain noi edelliset myytyä.. Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat.
Guest Ezzy Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat. Ja toivottavasti et ton värisiä
Guest Ezzy Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Makuasioista on aina kiva kiistellä. Eiköhän diore ole jotain irti saanut hänelle annetuista vihjeistä, neuvoista, vinkeistä ja vittuilusta
repa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Makuasioista on aina kiva kiistellä. Eiköhän diore ole jotain irti saanut hänelle annetuista vihjeistä, neuvoista, vinkeistä ja vittuilusta Positiivista palautetta, siitä naiset tykkää. Tosin tällä alfaurosvaltaisella alalla voi rankka vittuilu kyllä johtaa vielä parempiin tuloksiin. Nähdään sitten kun Dioren auto on valmis, ei haukuta keskeneräistä.
avogta-89 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 hieno auto tosta Dioren autosta tulee,ollaan vaan kateellisia kun ei ite voida rakentaa niin hienoa ja niin nopeasti
Diore Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2008 Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat. loppujen lopuks noi vanhat oli tusinapenkit..niit tuntuu saavan joka nurkasta.. ja makuasioista ei voi kiistellä pääasiassa teen kuitenkin "oman näköisen" auton,tykkäs muut tai ei ei varmaan kovin moni tykkää et tulee corvette tyyliset ulostulot 4kpl jne..ja C5 corvette tyyppinen "tuning" etupuskuri..candyväri..mut ite tykkään Ja tosiaan,no worries,mä oon vittuiluun tottunu,mut tää mimmi osaa myös pistää takas jos tarve vaatii
zodiack Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 hieno tästä tulee, rakentamista omannäköiseksi/oman maun mukaan mä ainakin arvosta
Nova Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Ja kun hieman kommentoi niin tulee hyvää keskustelua. Ei se että aina sanotaan hienoa, upeeta yms. niin siihen henk. koht mitään jaksa vastailla.
68corvette Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Ei toi Corvette tyyliin rakentaminen ainakaan mun mielestä pahalta kuullosta.. hyvä pyrkimys
peltzi80 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kerhosta löytyy niin erillaisia laidasta laitaan rakennelmia ja sehän on hienoo ja mielenkiintoista. Sehän tästä mielenkiintoista todella tekeekin. Jos kaikki rakentaisi samalla kaavalla niin eihän näitä projekteja edes viitsisi lukea. Tohon BlackZ:lla varmaan mulle jotain sanottavaa
zodiack Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 jees ja siks on nää foorumit et keskustelua saadaan aikaan hiphei
Diore Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2008 jep jep..nyt lähden tallille ropailee..värinkin löysin (taas) autoon
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään