Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jaahas..tuollahan lukee että "all except 88-92 Firebird formula..elikkäs mulle se ei siis käy..kun sattuu olemaan -89 firebird formula  ???

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Virallisestihan toi ei formulaan sovi sit btw, mut mullakin on tollanen, joskin hieman pitäis vielä säätää sitä ku se on aivan helvetin jäykkä. Mut on kyl hauska kapistus.

;)
Kirjoitettu

;)

mul on taas (ei mitää uutta) menny jotai iha ohi  ;D

Kirjoitettu

eiköhän tommosen kuitenkin sopimaan saa..vanteetki meni pienen rälläköinnin jälkee nii menee tuokin.. *clap*

Kirjoitettu

Eikös Formula ja Trans Am ookkaan sitten sama auto? Mä aina luulin et erona oli vaan korisarja + muut ulkoiset. Jännää.....

Kirjoitettu

Eikös Formula ja Trans Am ookkaan sitten sama auto? Mä aina luulin et erona oli vaan korisarja + muut ulkoiset. Jännää.....

jaa-a  ::)

Kirjoitettu

Crisis vois kommentoida ton mun shifterin asennusta auton alapuolen osalta, yläpuolella ei ainakaan ollu mitään erikoisempaa ongelmaa sopivuudessa, reiätki oli muistaakseni ihan ok paikoissa, en muista tarkalleen oliko kaikille pulteille paikka 100% mut hyvin on kiinni pysyny.

Kirjoitettu

jaa-a  ::)

Jostain muistelisin lukeneeni et Firebird Formula ois ollu vastaus niille jotka halus Firebirdin Trans Amin tehoilla mutta tykkäs enemmän vanhasta korimallista vs. Trans Amin aero-package.

Mut nyt taitaa mennä offtopic. Ja Crisis muistaakseni postas joskus jonkun tyhjentävän artikkelin "What is Formula". Joten sinne siis...

Kirjoitettu

Tosta nyt ei hirveesti pulttien paikoista saa selvää, mut jotain ehkä :D

http://ezzy.1g.fi/kuvat/Firebird/megashifter2.jpg/full

Mä olisin varmaan tähän shifterijuttuun kirjoittanut aikaisemmin mutta kun nyt en muista mitä ongelmia meillä oli sen kanssa... Ilmeisemmin ei suurempia kun toimiihan se ihan samalla tavalla kuin MSK autossa toimi aikoitaan.

Ehkä se oli sitten se suojapussukka mikä ei istu? mutta voi käyttää aina formulan omaa. Myös vaihteen ilmaisin ei muistaakseni toimi ja siitäkin voi tulla sanomista leimalla.. (Inssit ei osaa käyttää noita)

Terv.

Jussi

Kirjoitettu

Crisis vois kommentoida ton mun shifterin asennusta auton alapuolen osalta, yläpuolella ei ainakaan ollu mitään erikoisempaa ongelmaa sopivuudessa, reiätki oli muistaakseni ihan ok paikoissa, en muista tarkalleen oliko kaikille pulteille paikka 100% mut hyvin on kiinni pysyny.

Niin ja auton alla ei olle mitään eroa V8 mallien välillä... Sama TH700 näissä kaikissa tämän ikäluokan vehkeissä ja niissä shifterin vaijerin kiinnitykset kaikissa samat.. Hieman sitä tarvii aina säätää.

Kirjoitettu

Juuuuuu..no nyt sitten vaihtus taas suunnitelmat värin suhteen..ja sisustan myös..tälläset penkit nyt tilaan kun sain noi edelliset myytyä..

löysit ostajan....saitko omasi pois?

Kirjoitettu

Voi Diore kulta, sä suhtaudut autonrakenteluun ihan liian vakavasti  :-*  Mutta ei se mitään, kyllä me kestetään kaikki sun mielenmuutokset  m/

se on hyvä juttu..yrittäkää kestää  :-* m/

Kirjoitettu

Juuuuuu..no nyt sitten vaihtus taas suunnitelmat värin suhteen..ja sisustan myös..tälläset penkit nyt tilaan kun sain noi edelliset myytyä..

Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat.  :D

Kirjoitettu

Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat.   :D

Ja toivottavasti et ton värisiä :D

Kirjoitettu

Makuasioista on aina kiva kiistellä. Eiköhän diore ole jotain irti saanut hänelle annetuista vihjeistä, neuvoista, vinkeistä ja vittuilusta  ;D

Kirjoitettu

Makuasioista on aina kiva kiistellä. Eiköhän diore ole jotain irti saanut hänelle annetuista vihjeistä, neuvoista, vinkeistä ja vittuilusta  ;D

Positiivista palautetta, siitä naiset tykkää. Tosin tällä alfaurosvaltaisella alalla voi rankka vittuilu kyllä johtaa vielä parempiin tuloksiin. Nähdään sitten kun Dioren auto on valmis, ei haukuta keskeneräistä.  m/
Kirjoitettu

hieno auto tosta Dioren autosta tulee,ollaan vaan kateellisia kun ei ite voida rakentaa niin hienoa ja niin nopeasti m/ *clap*

Kirjoitettu

Kovin tusinapenkit hommaat.... eikös nyt jotku paremmat olisi mukavemmat.   :D

loppujen lopuks noi vanhat oli tusinapenkit..niit tuntuu saavan joka nurkasta.. m- ja makuasioista ei voi kiistellä  :-* pääasiassa teen kuitenkin "oman näköisen" auton,tykkäs muut tai ei  ;) ei varmaan kovin moni tykkää et tulee corvette tyyliset ulostulot 4kpl jne..ja C5 corvette tyyppinen "tuning" etupuskuri..candyväri..mut ite tykkään  :-* Ja tosiaan,no worries,mä oon vittuiluun tottunu,mut tää mimmi osaa myös pistää takas jos tarve vaatii  ;)

Kirjoitettu

hieno tästä tulee, rakentamista omannäköiseksi/oman maun mukaan mä ainakin arvosta  m/

Kirjoitettu

Ja kun hieman kommentoi niin tulee hyvää keskustelua. m/  Ei se että aina sanotaan hienoa, upeeta yms. niin siihen henk. koht mitään jaksa vastailla.

Kirjoitettu

Ei toi Corvette tyyliin rakentaminen ainakaan mun mielestä pahalta kuullosta.. hyvä pyrkimys  ;D

Kirjoitettu

Kerhosta löytyy niin erillaisia laidasta laitaan rakennelmia ja sehän on hienoo ja mielenkiintoista. Sehän tästä mielenkiintoista todella tekeekin. Jos kaikki rakentaisi samalla kaavalla niin eihän näitä projekteja edes viitsisi lukea. Tohon BlackZ:lla varmaan mulle jotain sanottavaa  ;D

Kirjoitettu

jees ja siks on nää foorumit et keskustelua saadaan aikaan hiphei  ;D

Kirjoitettu

jep jep..nyt lähden tallille ropailee..värinkin löysin (taas) autoon  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...