Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

taakse on vain sovitettu eivät ole kiinni...mutta edessä,kumminpäin noi nyt sitten loppujen lopuks kuuluu olla?

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Edessä oikein, kun se pyöriessään heittää keskipaolla paskat pois.

Kirjoitettu

Edessä oikein, kun se pyöriessään heittää keskipaolla paskat pois.

ok  :)

Kirjoitettu

Tämä on kyllä mielenkiintoista nähdä valmiina \m/ Mistä muuten tilasit nuo takajarrulevyt ja mitä tuli maksamaan?

Kirjoitettu

Tämä on kyllä mielenkiintoista nähdä valmiina \m/ Mistä muuten tilasit nuo takajarrulevyt ja mitä tuli maksamaan?

Jännityksellä kyl odottaa minäkin, että mimmonen on valmiina.

Kirjoitettu

Tuleeko kesaks ajoon vai  meneeko ens vuodelle ???

1,5kk ja valmis  ;D

Kirjoitettu

Baer:in asennusohjeiden (sekä R ja L merkit levyissä) mukaan sulla on takalevyt oikein ja

etulevyt väärin. Nupalla siis myös väärin???

Kirjoitettu

Baer:in asennusohjeiden (sekä R ja L merkit levyissä) mukaan sulla on takalevyt oikein ja

Olisko Bearin erilaiset, koska SSBC:n  levyissä mulla on ohjeet just noinpäin ku ne on alla.

Kirjoitettu

Maalaisjärki sanoo: Jäähdytetyt levyt toimii siiten, että ne "haukkaa" ilmaa reunasta ja pusertaa sen ulos levyn reistä jolloin ilma ulos tullessaan jäähdyttää jarrupaloja samalla. Levyä pyörän pyörimissuuntaan pyörittämällä tämä pitäisi selvitä.

mitähän nappeja sä oot ottanu, mulle samoja. Jäähdytettyjen levyjen urat ampuu keskipakovoiman avulla ilmaa keskeltä ulospäin, ei se ilma keskipakovoimaa vastaan taistele, vaikka levyssä olisikin reikiä

Kirjoitettu

Tuota ihmettelin Bearin osalta. Mun Bearin takalevyissä oli yksitysikohtaiset ohjeet kuvilla varustettuna. Toisen valmistajan etulevyissä isot merkinnät.

Lopputulos tämä:

Kuvat kuskin puolelta.

Takana Bear:

http://www.transam.fi/kuvia/TA-Takalevyt.jpg

Edessä:

http://www.transam.fi/kuvia/TA-Etulevyt.jpg

Kirjoitettu

Mun pirssissä myös urat kuten vellulla  ( ja monilla muilla )...

Kirjoitettu

Sulla on Baer:in levy laitettu ihan oikein.

Ilmeisesti merkeissä on eroja SSBC/Baer.

Itse ainakin asennan Baer:in niiden ohjeiden / R&L merkkejen mukaan.

Kirjoitettu

Vielä kerran, netistä löydettyä:

SSBC

http://www.classicchevy5speed.com/images/clip_image034_0000.jpg

BAER

http://www.lateral-g.net/chryssos/frfender.jpg

Eli näyttäs riippuvan valmistajasta tämä juttu...

-e- kenenkäs levyt Diorella olikaan?

Kirjoitettu

Slotit ja reijät on lähinnä jarrupalasta kaasuuntuvan mateliaalin poistoon, molempien negatiivinen puoli on pinta-alan pieneneminen. Jäähdytys toimii keskipakovoimalla. sanoo ohjeet mitä vaan laitaisin levyt kuten SSBC ohje.

Kirjoitettu

Slotit ja reijät on lähinnä jarrupalasta kaasuuntuvan mateliaalin poistoon, molempien negatiivinen puoli on pinta-alan pieneneminen. Jäähdytys toimii keskipakovoimalla. sanoo ohjeet mitä vaan laitaisin levyt kuten SSBC ohje.

Komppaan juhania, slotit ehkaisee enemman palojen lasittumista kuin parantaa lammonsiirtymista. jaahdytyksen hoitaa sisaiset roottorit eli vanet, sikalimikali levyt on jaahdytetyt

Kirjoitettu

Joo siis ittekkin tarkoitin tuossa yllä noita vaneja, en slotteja

Kirjoitettu

joko auto valmistu vai rupesko tulemaan uusia visioita mieleen ::)

Kirjoitettu

viikonloppuna näillä näkymin hiontaväreihin ja ens viikol maalaukseen  \m/

Kirjoitettu

Prkl...  puoli suomea haluaa tietää saitko sä ne jarrut oikein vai väärin, ei nyt puhuta mistään hiontaväreistä  ;D  ;D  ;D

mä puhun mistä haluan  ;D saatte nyt olla jännitykses hetken (siihen asti kun keksin miten saan takajarrut sopimaan satuloiden kanssa)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...