Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

noe nelsonin pojat ottaa kyllä helpostikin 1500hv esim. tuosta F-Bomp camarosta..

Kirjoitettu

juu lähti lähti  m/ siin mä sit fiilistelinki  ;D ikävä ollu jo sitä ääntä  :'(

Kirjoitettu

menee ot'ksi,mutta ei kai 800hv'aan vielä tarvita kahta turboa ja 355 konetta? Noilla pitäis irrota liki 2x800...  \m/

ei oikeestaa mene OT:ks koska oon meinannut laittaa 350cid ja tuplaturbo  ;)

Kirjoitettu

ja syy oli  ???  ::)

piuhat irti liittimestä..en ollu huomannu koko piuhanippua..ku siel kuskin puolella yritin selvitellä..oli apparin jalkatilas nippu irti..aika naurettava syy  ;D

Kirjoitettu

oli apparin jalkatilas nippu irti.. ;D

sinne boxille menevät  ::) eikös sun Ponus just siellä apparin kickpanelin takana  ???

Kirjoitettu

Dodiid!!! Mielenkiinnolla jaamme odottelemaan.

Kirjoitettu

siis ihan virallisesti ja katsastettuna toi 350 ja tvinturbo?
Kirjoitettu

siis ihan virallisesti ja katsastettuna toi 350 ja tvinturbo?

Onko sillä teknisesti väliä montako ahdinta siellä on jos päästöt ja tehot on sallituissa rajoissa?

Kirjoitettu

eiks pelkkä ahtimen laitto rinnasteta moottorinvaihdoksi? ja pelkästään 305--->350 ni alkaa tehorajat lähestyyn siihen sitte vielä kahren turbon lissämä teho ni anomaan lupia?

Kirjoitettu

tosta konetta katsastuksen ajaksi kehiin vaan.roikottaa vaikka sitä vaikka moottoripukissa.heti keväällä käy leimalla ja yks viikonloppu niin toinen motti jo hoodin alla.

Kirjoitettu

tosta konetta katsastuksen ajaksi kehiin vaan.roikottaa vaikka sitä vaikka moottoripukissa.heti keväällä käy leimalla ja yks viikonloppu niin toinen motti jo hoodin alla.

Vakuutusyhtiö tykkää korvaustapauksessa varmaan tosi hyvää. Itse en lähtis riskeeraamaan. Mulla tosin on kaikessa niin paska tuuri  ;D

Kirjoitettu

Joku väitti, että 305 ja 350 ois päälisin puolin suht samanlaisia, ettei niitä erottais. Kuulemma ero ainoastaan iskun pituudessa....

Yks tyyppi yritti myydä minulle camaroa 350 koneella 305 papereilla. Tosin jos se kone on niin samanlainen niin mistä sitä ois voinu tietää, jos siinä camarossa ois ollukin se 5.0 ??? Onko asialla toden perää? Olisko meikä pojalle käyny katsastuskonttorilla hassusti?

Ne tuplaturbot mahtaa kyl erottua konehuoneesta ja oletan, että ne tulee tässä tapauksessa olemaan vielä suht kiiltävät ja näkyvät...

Kirjoitettu

isku on sama,poraus on eri 3.74" vs. 4.00"

päällisin puolinhan koneita ei erota,koska on "sama" lohko. lohkon takaosassa lukee joko gm 5.0 tai gm 5.7. taitaa melko harva 305 -> 350 swappi olla muutoskatsastettu  ::) ahtimen laitto tosiaan rinnastetaan moottorin vaihtoon,mullekkin tuli siitä 12% muutetuiksi osiksi,vaikka mitään ei vaihdettu  m- ahdinta kun on melko vaikea piilottaa konehuoneeseen..

Kirjoitettu

Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa.

isku on sama,poraus on eri 3.74" vs. 4.00"

päällisin puolinhan koneita ei erota,koska on "sama" lohko. lohkon takaosassa lukee joko gm 5.0 tai gm 5.7. taitaa melko harva 305 -> 350 swappi olla muutoskatsastettu 

Kirjoitettu

Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa.

Ei helvetti mikä suonikas!

Tää on kyl siisti rojekti. Hyvä tulee varmasti, kuolaan noita vanteita  \m/

Kirjoitettu

No huh huh.

Kirjoitettu

Suomessa autoharrastaja on syyllinen kunnes toisin itse todistaa...

Kirjoitettu

Me katteltiin netistä lohkonumeron perusteella. Putsasin numeron just tämän asian takia. Sama homma meinas käydä.

No mutta Stealthin asennus TBI koneeseen meni läpi "monipistesuihkuttimen lisäämisenä" ja koska autosta on malli olemassa jossa on monipistesuihkutin (TPI) ei prosentteja tullut  ;D

Olivat konttorilla vaan mieleissään kun joku päivittelee näitä vanhoja saastaisia kasikoneita nykyajan tekniikalla..

Prosentit tuli kyllä sitten säädettävistä takatukivarsista.. Turvakaasesta ei tule koska eihän siinä ole mitään vaihdettu -> toisaalta "turvakehikkoa" ei saa poistaa enää koska se on turvavaruste :D

Ihme maa tämä suomi.

Jos auto on vähäpäästöinen pelkkä turbottaminen voi olla vaikeaa. Sitten taas remminhän voi laittaa jossa on CARB hyväksyntä..

Jos auto ei ole vähäpäästöinen tuplaturbottaminen on täysin mahdollista.. Toinen asia on sitten uskooko katsastussetä että autossa on vain ~300hp, saman verran otetaan kuintenkin jo 305:sista vapareina.

Kirjoitettu

Turvakaasesta ei tule koska eihän siinä ole mitään vaihdettu

Kun taas ahtimesta tuli 12% ,koska rinnastetaan moottorin vaihtoon. vaikka mitään ei vaihdettu,ainoastaan lisättiin ahdin  :-\
Kirjoitettu

Otitko edes kunnon kokoisina vai jatkat teevadeilla?  ;D

eteen tuli normaali kokoiset,taakse jotain 12"..nyt tarttis saada uudet satulat kun ei vanhat jostain kumman syystä mahdu taakse..eli mistäs?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...