LOB Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2008 no toi oli silleen kevyesti viritetty:) Vähän kutiteltu
cam68 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2008 noe nelsonin pojat ottaa kyllä helpostikin 1500hv esim. tuosta F-Bomp camarosta..
Diore Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 juu lähti lähti siin mä sit fiilistelinki ikävä ollu jo sitä ääntä :'(
Diore Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 menee ot'ksi,mutta ei kai 800hv'aan vielä tarvita kahta turboa ja 355 konetta? Noilla pitäis irrota liki 2x800... ei oikeestaa mene OT:ks koska oon meinannut laittaa 350cid ja tuplaturbo
Diore Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 ja syy oli piuhat irti liittimestä..en ollu huomannu koko piuhanippua..ku siel kuskin puolella yritin selvitellä..oli apparin jalkatilas nippu irti..aika naurettava syy
Chevy Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 oli apparin jalkatilas nippu irti.. sinne boxille menevät eikös sun Ponus just siellä apparin kickpanelin takana
Diore Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2008 nyt en muista..
TexFinn Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2008 ei oikeestaa mene OT:ks koska oon meinannut laittaa 350cid ja tuplaturbo Dodiid!!! Mielenkiinnolla jaamme odottelemaan.
forssi83 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 ei oikeestaa mene OT:ks koska oon meinannut laittaa 350cid ja tuplaturbo siis ihan virallisesti ja katsastettuna toi 350 ja tvinturbo?
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 siis ihan virallisesti ja katsastettuna toi 350 ja tvinturbo? Onko sillä teknisesti väliä montako ahdinta siellä on jos päästöt ja tehot on sallituissa rajoissa?
forssi83 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 eiks pelkkä ahtimen laitto rinnasteta moottorinvaihdoksi? ja pelkästään 305--->350 ni alkaa tehorajat lähestyyn siihen sitte vielä kahren turbon lissämä teho ni anomaan lupia?
bird72 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 tosta konetta katsastuksen ajaksi kehiin vaan.roikottaa vaikka sitä vaikka moottoripukissa.heti keväällä käy leimalla ja yks viikonloppu niin toinen motti jo hoodin alla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 tosta konetta katsastuksen ajaksi kehiin vaan.roikottaa vaikka sitä vaikka moottoripukissa.heti keväällä käy leimalla ja yks viikonloppu niin toinen motti jo hoodin alla. Vakuutusyhtiö tykkää korvaustapauksessa varmaan tosi hyvää. Itse en lähtis riskeeraamaan. Mulla tosin on kaikessa niin paska tuuri
Vici Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Joku väitti, että 305 ja 350 ois päälisin puolin suht samanlaisia, ettei niitä erottais. Kuulemma ero ainoastaan iskun pituudessa.... Yks tyyppi yritti myydä minulle camaroa 350 koneella 305 papereilla. Tosin jos se kone on niin samanlainen niin mistä sitä ois voinu tietää, jos siinä camarossa ois ollukin se 5.0 Onko asialla toden perää? Olisko meikä pojalle käyny katsastuskonttorilla hassusti? Ne tuplaturbot mahtaa kyl erottua konehuoneesta ja oletan, että ne tulee tässä tapauksessa olemaan vielä suht kiiltävät ja näkyvät...
Jarno Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 isku on sama,poraus on eri 3.74" vs. 4.00" päällisin puolinhan koneita ei erota,koska on "sama" lohko. lohkon takaosassa lukee joko gm 5.0 tai gm 5.7. taitaa melko harva 305 -> 350 swappi olla muutoskatsastettu ahtimen laitto tosiaan rinnastetaan moottorin vaihtoon,mullekkin tuli siitä 12% muutetuiksi osiksi,vaikka mitään ei vaihdettu ahdinta kun on melko vaikea piilottaa konehuoneeseen..
Jarno Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 melko dummy katsastaja saa olla jos ei vingunnasta tajua..
Jake Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa. isku on sama,poraus on eri 3.74" vs. 4.00" päällisin puolinhan koneita ei erota,koska on "sama" lohko. lohkon takaosassa lukee joko gm 5.0 tai gm 5.7. taitaa melko harva 305 -> 350 swappi olla muutoskatsastettu
Oiski Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa. Ei helvetti mikä suonikas! Tää on kyl siisti rojekti. Hyvä tulee varmasti, kuolaan noita vanteita
Vici Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa. No huh huh.
JousiT Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa. Suomessa autoharrastaja on syyllinen kunnes toisin itse todistaa...
Crisis Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 Mulla oli aikasemmin em. tilanne ja (vittuuntunut) katsari vaan totes että näistä ei erota onko se 5.0 vai 5.7. "Todista mulle että se on 5.0 niin leima tulee". Ei tullut leimaa. Me katteltiin netistä lohkonumeron perusteella. Putsasin numeron just tämän asian takia. Sama homma meinas käydä. No mutta Stealthin asennus TBI koneeseen meni läpi "monipistesuihkuttimen lisäämisenä" ja koska autosta on malli olemassa jossa on monipistesuihkutin (TPI) ei prosentteja tullut Olivat konttorilla vaan mieleissään kun joku päivittelee näitä vanhoja saastaisia kasikoneita nykyajan tekniikalla.. Prosentit tuli kyllä sitten säädettävistä takatukivarsista.. Turvakaasesta ei tule koska eihän siinä ole mitään vaihdettu -> toisaalta "turvakehikkoa" ei saa poistaa enää koska se on turvavaruste Ihme maa tämä suomi. Jos auto on vähäpäästöinen pelkkä turbottaminen voi olla vaikeaa. Sitten taas remminhän voi laittaa jossa on CARB hyväksyntä.. Jos auto ei ole vähäpäästöinen tuplaturbottaminen on täysin mahdollista.. Toinen asia on sitten uskooko katsastussetä että autossa on vain ~300hp, saman verran otetaan kuintenkin jo 305:sista vapareina.
Jarno Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2008 Turvakaasesta ei tule koska eihän siinä ole mitään vaihdettu Kun taas ahtimesta tuli 12% ,koska rinnastetaan moottorin vaihtoon. vaikka mitään ei vaihdettu,ainoastaan lisättiin ahdin
Diore Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Otitko edes kunnon kokoisina vai jatkat teevadeilla? eteen tuli normaali kokoiset,taakse jotain 12"..nyt tarttis saada uudet satulat kun ei vanhat jostain kumman syystä mahdu taakse..eli mistäs?
Crisis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 onks siellä 9 vai 10 pulttinen perä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään