Z-mo Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 eteen tuli normaali kokoiset,taakse jotain 12"..nyt tarttis saada uudet satulat kun ei vanhat jostain kumman syystä mahdu taakse..eli mistäs? Elikkä sulla on nähtävästi ollu ennen siellä takana ne vanhemmat ja pienemmät levyjarrut rautasatuloilla. Jos meinaat ne päivittää noihin uudempiin ja isompiin takalevyihin, niin tarvit seuraavat osat: -Levyt (ne sulla taitaa jo olla) -PBR alumiinisatulat -Kiinnikkeet satuloille (joutuu ottamaan vetarit irti, jotta kiinnikkeet saa kiinni) -Uudet jarruletkut satuloille -Käsijarruvaijerit (tarvit vaijerit vm.90-91 autosta, tuli itse tehtyä toi swappi ja kantapään kautta kokeilin noita vaijereita...)
Diore Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Elikkä sulla on nähtävästi ollu ennen siellä takana ne vanhemmat ja pienemmät levyjarrut rautasatuloilla. Jos meinaat ne päivittää noihin uudempiin ja isompiin takalevyihin, niin tarvit seuraavat osat: -Levyt (ne sulla taitaa jo olla) -PBR alumiinisatulat -Kiinnikkeet satuloille (joutuu ottamaan vetarit irti, jotta kiinnikkeet saa kiinni) -Uudet jarruletkut satuloille -Käsijarruvaijerit (tarvit vaijerit vm.90-91 autosta, tuli itse tehtyä toi swappi ja kantapään kautta kokeilin noita vaijereita...) ok,minä kiitän kovasti mistähän noita osia kannattaisi lähteä etsimään?miel.suomesta (öööö,jostai syystä luottokortti raja on jo tälle kuulle täyttynyt)
Z-mo Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 ok,minä kiitän kovasti mistähän noita osia kannattaisi lähteä etsimään?miel.suomesta (öööö,jostai syystä luottokortti raja on jo tälle kuulle täyttynyt) Satulat maksaa miljoonia US-Partsissa. Jenkeissä ne ei maksa kyllä mitään hirveitä, joten sieltä ne ehkä itse hommaisin. Tai sitten käytettynä Suomesta jostain... jos sattus löytymään. Satuloitten kiinnikkeet joku näppärä kaveri vois tehdäkkin... Kaupastakin niitä taitaa uutena saada, jarrukilven kanssa samassa paketissa. Ja sitten muuten joku amerikan jesse taitaa niitä tehdäkkin thirdgen.orgissa... Jarruletkut ja käsijarruvaijerit hommasin ite suosiolla US-Partsista.
TexFinn Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 (öööö,jostai syystä luottokortti raja on jo tälle kuulle täyttynyt) Mutta kohtahan se kuukausi taas vaihtuu.
Diore Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Mutta kohtahan se kuukausi taas vaihtuu. niin tekee
Diore Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 ahahhahaha...vanhoja kuvia katselin...voi vitsi et näytän PIENELTÄ ratissa "on mulla ajokortti,ei en oo 13v" ;D
Guest Jukka Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 ahahhahaha...vanhoja kuvia katselin...voi vitsi et näytän PIENELTÄ ratissa "on mulla ajokortti,ei en oo 13v" ;D Väitätkö sitten että nyt näytät suurelta?
Sarita Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 ahahhahaha...vanhoja kuvia katselin...voi vitsi et näytän PIENELTÄ ratissa "on mulla ajokortti,ei en oo 13v" ;D Oletko isonnut?
Diore Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2008 en oo suurentunut yhtä pieneltä näytän ens kesänäkin..nauratti vaan katsoa tota kuvaa..viime kesältähän tuo on
Guest Ezzy Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kunhan kaasulle yltää, niin
Ilku Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Laita vanhoja tyynyjä kuskin penkille...
F350 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 ok,minä kiitän kovasti mistähän noita osia kannattaisi lähteä etsimään?miel.suomesta (öööö,jostai syystä luottokortti raja on jo tälle kuulle täyttynyt) Trade Parts alumiinisatulat 465 pari, palat 60.
F350 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Elikkä sulla on nähtävästi ollu ennen siellä takana ne vanhemmat ja pienemmät levyjarrut rautasatuloilla. Jos meinaat ne päivittää noihin uudempiin ja isompiin takalevyihin, niin tarvit seuraavat osat: -Levyt (ne sulla taitaa jo olla) -PBR alumiinisatulat -Kiinnikkeet satuloille (joutuu ottamaan vetarit irti, jotta kiinnikkeet saa kiinni) -Uudet jarruletkut satuloille -Käsijarruvaijerit (tarvit vaijerit vm.90-91 autosta, tuli itse tehtyä toi swappi ja kantapään kautta kokeilin noita vaijereita...) Sori Diore, että lainaan sun topicia, mutta siis kun mun autossa on jo noi alumiinisatulat ja 11,5" levyt, niin mahtuuko sinne miten isot jarrulevyt taakse ja mista niitä saa? Nykyiset levyt kun on halki, niin hankinta on jokatapauksessa edessä.
pantera Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Sitte on semmonen sahkopenkkimekanismi kun napista painaa nousee penkki ylospain, nai npienikokoiset kuljettajat nakee ulos ja ulkonaolevat nakee kuljettajan Jollakin tais olla tuolla myynnissakin sellainen
Sarita Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Sitte on semmonen sahkopenkkimekanismi kun napista painaa nousee penkki ylospain, nai npienikokoiset kuljettajat nakee ulos ja ulkonaolevat nakee kuljettajan Jollakin tais olla tuolla myynnissakin sellainen Mutta yltääkö lyhyellä naisella sitten jalat enää polkimille?
Zuski Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Sitte on semmonen sahkopenkkimekanismi kun napista painaa nousee penkki ylospain, nai npienikokoiset kuljettajat nakee ulos ja ulkonaolevat nakee kuljettajan Ongelmaksi muodostunee polvien rutistuminen ratin ja penkin väliin. Paljon on asiaa mietitty, ja me ollaan tyydytty sohvatyynyyn, jonka saa kätevästi taitettua myös selän puolelle, jotta mä yllän myös polkimille. Automaatillahan se olis helpompaa, mut kun minun pitää jaksaa painaa myös kytkintä, joka ei ihan maailman kevyimpiä ole.
Nova Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 eteen tuli normaali kokoiset,taakse jotain 12"..nyt tarttis saada uudet satulat kun ei vanhat jostain kumman syystä mahdu taakse..eli mistäs? Tilaat uudet sopivammat levyt. Myyt noi uudet vaikka F350:lle. Toinen että noista 4 gen peristä sopii nuo jarrut myös ja ovat samat Z:ta meinas käsittääkseni. TACreations esim voinee auttaa.
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 näyttää hassulta kun ei oo helmat kiinni...
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 äärivalojen aukot etuloksuista hitsattu..
-vellu Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Mitens noi levyjen urien suunta. Näyttäis olevan edessä ja takana eri päin? Pähkäilin itse nimittäin saman ongelman kanssa taannoin. -e- olennaista lienee jäähdytysripojen suunta levyjen välissä.
Diore Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Mitens noi levyjen urien suunta. Näyttäis olevan edessä ja takana eri päin? Pähkäilin itse nimittäin saman ongelman kanssa taannoin. jaa-a
LOB Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Onko kaikki saman puolen levyjä. toivottavasti ei
Nupa Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2008 Pitäs kyllä olla urat samansuuntasesti, mutta kumminpäin... nyt itelläki tuli bläck-out... -e- kävin kattomassa, sulla on takalevyt väärinpäin. Etulevyt oikein
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään