Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

ton kaa on ollu aivan liikaa vastoinkäymisiä..no mut niit on aina..vaan niin v*tuttaa välillä..

mikäs projektissa mättää?

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

mikäs projektissa mättää?

modern day muscle:n tilaus reippaasti myöhässä..2vko toimitusaika ja v*tut (varauduin kuukautee mut sekin menny jo reippaasti yli)..penkit olikin loppu sieltä mistä tilasin ja tää jälleenmyyjä kertoo sen vasta nyt (lisää niitä penkkejä tulee toukokuun alussa)..tilasin penkit 6.3.2008...ja niissäkin piti 2vko olla toimitusaika..Kukaan ei taaskaan auta vaikka muita autettu,saa pakertaa ihan hullun tavoin...tuikkaan ton tulee nii ei tarvii jaksaa..

Kirjoitettu

sama se oli sillon kun V40:sta rakennettiin..kaikki apu häipy heti kun sitä yritti pyytää..vaikka silloinkin me autettiin muita,mutta kun olis tarvinu ite apua niin ei..sit oltiinkin tallilla ilta 18.00-10.00 aamulla..nyt ei voi noinkaan tehdä kun on duunia..

Kirjoitettu

maalariakaan en tunnu mistää saavan "sopuhintaan"...se kenen piti maalaa,teki oharit "en mä ehdi"...vaikka jo melki vuos sitte maalaus sovittiin..perkele et v*tuttaa >:(

Kirjoitettu

Ilman ilmanohjainta "kokkailee" aika varmasti.  Mutta vastoinkäymiset kuuluu aina asiaan...Äläs nyt luovuta... minä ainakin haluan nähdä ton valmiina kun noi omat levitykset jäi laittamatta...  tietää edes suuntia kuin upee siitä vois tulla... tsemppiä proggikseen nyt!

Kirjoitettu

modern day muscle:n tilaus reippaasti myöhässä..2vko toimitusaika ja v*tut (varauduin kuukautee mut sekin menny jo reippaasti yli)..penkit olikin loppu sieltä mistä tilasin ja tää jälleenmyyjä kertoo sen vasta nyt (lisää niitä penkkejä tulee toukokuun alussa)..tilasin penkit 6.3.2008...ja niissäkin piti 2vko olla toimitusaika..Kukaan ei taaskaan auta vaikka muita autettu,saa pakertaa ihan hullun tavoin...tuikkaan ton tulee nii ei tarvii jaksaa..

paska juttu että mättää toi projekti....

mutta kaikki ne ahistaa yleensä,mäkin vein avon n.3kk sitten koneen viritykseen ja siellä se makaa kone ihan atomeina m-

mutta mulla on se hyvä puoli ettei oo aikataulua määrätty mihinkään....

toivottavasti jaksat tehdä auton kuntoon sillä olis tosi kiva nähdä se laitettuna m/

Kirjoitettu

sama se oli sillon kun V40:sta rakennettiin..kaikki apu häipy heti kun sitä yritti pyytää..vaikka silloinkin me autettiin muita,mutta kun olis tarvinu ite apua niin ei..sit oltiinkin tallilla ilta 18.00-10.00 aamulla..nyt ei voi noinkaan tehdä kun on duunia..

tää apujuttu on sama kuin jos sulla olis omakotitalo ja juttelisit talvella sen maalaamisesta seuraavana kesänä niin kaikki lupaa tulla auttamaan,mutta kun kesä tulee ja ajankohta lähestyy niin ketään ei muka kerkiikkään m-

Kirjoitettu

Pikkusen kuvia rojektista taas...

etupuskuri alkaa olee valmis..viel hienosäätöä tietty muotojen kanssa.. (aukot siks et syylärille menee ilma,kun ilmanohjain on poistettu)

Tossa on vaan se ongelma, ettei syyläri ole noiden aukkojen takana suoraan, vaan siinä on se palkki ja muutakin romua välissä. Aika pieni osa ilmasta pääsee syylärille. Alakautta tehokkaampaa. Ei olis kyllä kannattanu myydä sitä ohjainta heti pois :(

Mut sen nyt saa tosiaan tehtyä uusiks, rosteria en suosittelis, koska se ottaa töyssyihin kiinni madalletussa aika helposti ja rosteri ei hirveesti periks taida antaa (kuten ei mun rekkarikilpikään ;D)

Kirjoitettu

ei mul oo kauheesti vaihtoehtoja ku jaksaa vaa..mut kyllä se ihan piippuun ajaa..nyt oon ollu ihan hukas kun olin ensin 1,5vko kipeenä (keuhkoputkentulehdus),sitten n.1vko:n töissä ja taas 1,5vko kipee (sama tauti) sitten töissä 3pv ja taas 1,5vko kipee ja edelleen sama tauti..nyt menen huomenna duuniin..onneks joni on sentää sen aikaa viitsinyt tehdä ponua kun oon ollut kipeenä..ite käyny sillon ku oon jaksanu..tupakointi,kittipöly,lasikuitu..en ihmettele jos tauti uusii..

Kirjoitettu

Rauhoitu. Ei kai sun sitä ensi viikoksi pidä valmiiksi saada. Tee rauhassa ja hyvällä fiiliksellä.

Kirjoitettu

ei mul oo kauheesti vaihtoehtoja ku jaksaa vaa..mut kyllä se ihan piippuun ajaa..nyt oon ollu ihan hukas kun olin ensin 1,5vko kipeenä (keuhkoputkentulehdus),sitten n.1vko:n töissä ja taas 1,5vko kipee (sama tauti) sitten töissä 3pv ja taas 1,5vko kipee ja edelleen sama tauti..nyt menen huomenna duuniin..onneks joni on sentää sen aikaa viitsinyt tehdä ponua kun oon ollut kipeenä..ite käyny sillon ku oon jaksanu..tupakointi,kittipöly,lasikuitu..en ihmettele jos tauti uusii..

joo nyt olis aika antaa projektin mennä omalla painollaan,kyllä ne asiat sujuu ja järjestyy muutenkin paremmin kun kunto on kondiksessa.

Kirjoitettu

Rauhoitu. Ei kai sun sitä ensi viikoksi pidä valmiiksi saada. Tee rauhassa ja hyvällä fiiliksellä.

no ei,mutta maalaukseen pitäs saada viim.toukokuun 10pv,sitten pitää tehdä 3" rosteriputkisto,verhoilla kaikki sisustan osat (ja niitä en voi piru vie verhoilla ennen ku mun penkit tulee et tietää kattoo värit),kasata sisusta,hankkia uudet levyt taakse..jne..ja auton on oltava messuilla toukokuun vika viikonloppu..siis pirunmoinen kiire ja älytön stressi!

Kirjoitettu

no ei,mutta maalaukseen pitäs saada viim.toukokuun 10pv,sitten pitää tehdä 3" rosteriputkisto,verhoilla kaikki sisustan osat (ja niitä en voi piru vie verhoilla ennen ku mun penkit tulee et tietää kattoo värit),kasata sisusta,hankkia uudet levyt taakse..jne..ja auton on oltava messuilla toukokuun vika viikonloppu..siis pirunmoinen kiire ja älytön stressi!

mikä pakko sen on olla kunnossa silloin,määrääkö joku sponsori sen?

Kirjoitettu

mikä pakko sen on olla kunnossa silloin,määrääkö joku sponsori sen?

sponssit kyllä.. :-\

Kirjoitettu

sponssit kyllä.. :-\

niinpä....tuleeko siitä jotain harmii jollei auto oo oikeesti silloin kunnossa

Kirjoitettu

niinpä....tuleeko siitä jotain harmii jollei auto oo oikeesti silloin kunnossa

no sponssit voi menettää..tai sitten sopimus muuttuu..

Kirjoitettu

voihan niiden kanssa varmaan ainakin neuvotella asiasta

Kirjoitettu

varmasti jos rupee näyttää iha toivottomalta..mut en anna viel periks..

Kirjoitettu

kittipöly,lasikuitu..en ihmettele jos tauti uusii..

Taisin joskus mainita niistä suojavälineistä m/ Älä riko ittees harrastuksen takia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...