Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ei mitään spoilereita, paljaana parhaan näkönen...

voi tulla boilerilla jo liian massiivinen... ja tohon että paljaana parhaan näkönen en sano mitään

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ei mitään spoilereita, paljaana parhaan näkönen...

Joo paljaalla vaan  ;D

Kirjoitettu

tuli mieleen yksi heitto minkä voisin tähän sanoa mutta enpä taida viitsiä  :-X ;D

Kirjoitettu

millainen auto sellainen omistaja  ;D ;D ;D nyt varovasti...ja nukkumaan...

Kirjoitettu

okei,nyt on vanteet tilattu sitten..torstaina lähtee rahti jenkeistä..20" ja 10" leveät..niin ja eteen 20" ja 8,5" leveet..

kw_z27blk-chrome.jpg}

Kirjoitettu

aika reilun kokoset tilasit, noihan tarvii vahintaan 295 leveet paallensa ???

mita laitat eteen

Kirjoitettu

taakse 285/30/20 ja eteen 255/30/20 eteen tulee 8,5" leveet

Kirjoitettu

Hyvännäköset vanteet  m/ Saapa nähdä vaan miltä tuo sitten näyttää 20" pyörillä...  :o

Kirjoitettu

taakse 285/30/20 ja eteen 255/30/20 eteen tulee 8,5" leveet

Tulee olemaan aika ilo käännellä tollasia pyöriä...

Kirjoitettu

Mul on sittiäisessä 275:set edessä,nou problemo paitsi ovat helvetan uraherkät
Kirjoitettu

Onneksi näisä on tehostimet ;)

Kirjoitettu

Mul on sittiäisessä 275:set edessä,nou problemo paitsi ovat helvetan uraherkät

Nimenomaan, hemmetin epämukavaa. En kyl itse laittais mitään noin leveetä eteen.

Kirjoitettu

Mulla on 275/35/18 vanteessa vakio offset edessä ja takana ovat paremmat ja mukavammat mukulakivee myöten kun goodyear 245/50/16 eikä uraherkkyyttä ollenkaan vakio kulmat n.2 in laskettu alusta kaverilla samat -98 vakio korkeus ei eroo käytöksessä joten..... riippuu renkaasta eikä koosta

Kirjoitettu

Mulla on 275/35/18 vanteessa vakio offset edessä ja takana ovat paremmat ja mukavammat mukulakivee myöten kun goodyear 245/50/16 eikä uraherkkyyttä ollenkaan vakio kulmat n.2 in laskettu alusta kaverilla samat -98 vakio korkeus ei eroo käytöksessä joten..... riippuu renkaasta eikä koosta

Joo saman olen huomannu etta goodyear on tosi ureherkka ja vetelee enemman kuin esim bf goodrich'it.

Mulla on compissa 275 edessa ja 315 sumitomot takana eli halpisrenkaat , kun piti noi orkkis pehmeeseos R1 Comp T/A't panna sailoon, sumitomot on yllattavan hyvat, eika ota juurikaan omia suuntia.

Mitas diore tekee jarruille ???, ovat 20 vanteen kans aika koomisen nakoset ( nayttaa ihan kaffilautaselta)

Kirjoitettu

okei,nyt on vanteet tilattu sitten..torstaina lähtee rahti jenkeistä..20" ja 10" leveät..niin ja eteen 20" ja 8,5" leveet..

jääkös sulla noi entiset vanteet/renkaat ylimääräsex, voisin tarvita  ::)

Kirjoitettu

asun helsingissä,ennen mua auto on ollut lahdessa.

tää auto oli ennen sua kuopiossa, tätä kävin kokeille joskus ku oli myytävänä  :D. muistaakseni darkin tuttavia entinen omistaja

Kirjoitettu

tää auto oli ennen sua kuopiossa, tätä kävin kokeille joskus ku oli myytävänä  :D. muistaakseni darkin tuttavia entinen omistaja

jossai vaihees ainaki ollu lahdes :D

Kirjoitettu

Joo saman olen huomannu etta goodyear on tosi ureherkka ja vetelee enemman kuin esim bf goodrich'it.

Mulla on compissa 275 edessa ja 315 sumitomot takana eli halpisrenkaat , kun piti noi orkkis pehmeeseos R1 Comp T/A't panna sailoon, sumitomot on yllattavan hyvat, eika ota juurikaan omia suuntia.

Mitas diore tekee jarruille ???, ovat 20 vanteen kans aika koomisen nakoset ( nayttaa ihan kaffilautaselta)

isommat jarrut sinne täytyy laittaa..rei´itetyt levyt..jarrujen vaihto olis muutenkin edessä..

Kirjoitettu

näillä näkymin tulee Falken 285/30/20 ja eteen 245/35/20

Kirjoitettu

sisustan väriajatus vaihtunut..kävin toissapäivänä katsomassa verhoilumateriaaleja ja tulin omasta mielestäni parempaan tulokseen..vaalea nahka ja "ehosteet" viininpunaisella alcantralla m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...