Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

\m/

nää alkaa näyttää rullahuuli vanteilta ::) yön timot käytää just tollasia ;D

Kirjoitettu

krhm..taas ja nää on aika vahvana ykkösenä nyt..20x10 ja 5" leveällä huulella...

fusion_black_beauty_pop_white.jpg}

Kirjoitettu

mites se meni  ??? etta 50mm max alkuperaisesta koosta leveempi jaa muutoskatsottua  ilman poikkeuslupaa

102mm saa leveys kasvaa muutos katsastuksella.. muuten vain30mm ja renkaan korkeus(halkaisia) 51mm muutoskatsastuksella.. sen yli erikoisluvat.. vanteen koko saa kasvaa/pienentyä 1" ilman muutos katsastusta.. ja loput sit katsastuksella.. toki saattaa helposti tulla tuo 51mm sääntö vastaan >:(

Kirjoitettu

itsellä oli joskus suunnitelmissa laittaa tälläset, pikkasen koenigsegg-mallia:

http://www.centerlinewheels.com/images/wheels/medium/20060920153621_corona.jpg

Kirjoitettu

mites se meni  ??? etta 50mm max alkuperaisesta koosta leveempi jaa muutoskatsottua  ilman poikkeuslupaa

102mm saa leveys kasvaa muutos katsastuksella.. muuten vain30mm ja renkaan korkeus(halkaisia) 51mm muutoskatsastuksella.. sen yli erikoisluvat.. vanteen koko saa kasvaa/pienentyä 1" ilman muutos katsastusta.. ja loput sit katsastuksella.. toki saattaa helposti tulla tuo 51mm sääntö vastaan >:(

Auto on muutoskatsastettava,jos vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm tai renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm.

Kirjoitettu

mites paljon tuota on tarkoitus levittää?? lakihan salliin vain 50mm/puoli, auton levityksen.. voi helposti tulla konttorilla ongelmia jos katsastus sedällä satuu olemaan mitta taskussa ja omasta mielestä näyttää liian leveeltä ;D

Kirjoitettu

ainakin takaloksujen levitys tähän tyyliin

toi rikkoo ne viimisetkin nätit muadot mitä 3genis on  :-X
Kirjoitettu

toi rikkoo ne viimisetkin nätit muadot mitä 3genis on  :-X

sanon tähänkin sen että toiset tykkää äidist ja toiset tyttärest..makuasioista ei voi kiistellä..se on pääasia et ite tykkää  m/

Kirjoitettu

Olen juuri sitä mieltä että jokainen tekee auton itselleen eikä tarvi välittää muista mutta koska tämäkin on hyvin täällä esillä niin varmaan mielipiteitä saa esittää. Itse sanoisin että nää levityshommat sopii paremmin noihin nipponin kikottimiin kuin f-bodyihin. Ne on pääsääntöisesti muotoilultaan jo valmiiksi perseellään että kaikki mitä siihen koriin laittaa on pelkkää plussaa.

Kirjoitettu

kuvakulman vaihto paransi tilannetta huomattavasti nyt noi näyttää hyvältä tohon autoon m/

Kirjoitettu

eräs kaveri oli sitä mieltä että autosta tulee riisi ennemmin kuin jenkki jos on 20" vanteet alla??enhän mä nyt ole sellasta tekemässä..mitäs mieltä te olette?onko auto liian "riisi" jos on puolikupit,20",lasikuitunen konepeitto yms?

Kirjoitettu

eräs kaveri oli sitä mieltä että autosta tulee riisi ennemmin kuin jenkki jos on 20" vanteet alla??enhän mä nyt ole sellasta tekemässä..mitäs mieltä te olette?onko auto liian "riisi" jos on puolikupit,20",lasikuitunen konepeitto yms?

Kuppipenkeissä, isoissa vanteissa ja lasikuitu konepellissä ei oo mitään riisiä.

Kirjoitettu

sitä mieltä mäkin olen..siks nyt kyselenkin onko muut sitten samaa mieltä kaverini kanssa..ainahan jokaisella on omat mielipiteensä,mutta ei se nyt mielestäni autostani riisiä tee jos noi laitan.. ???

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...