BadassZ28 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Härregud kun kiiltää! Hieno peli kyllä ja tuollaset mustalla sisuksella/kiiltävällä kehällä olevat vanteet rokkaa aina
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Saatan olla täys shittipää kun kerron että mun mielestä tuollaiset maastoauton vanteet ei vaan sovi f-bodyyn. Juu, saa munkin tekemisiä tulla arvostelemaan, nauretaan sitten yhdessä mun räpellyksille ja kaameelle värivalinnalle
Guest HATE Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 No nyt on erittäin tyylikkäät vanteet renkaatkin edessä uudet ja takana vielä pintaa.Eli siis kiitos vain Hate kaupoista edessä 235/60/r15 ja takana 255/60/r15 Äläkä sitten heti sudittele loppuun....
Diore Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Äläkä sitten heti sudittele loppuun.... Ai mitä,minä muka?ajan aina kauniisti ja rauhallisesti
Diore Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Saatan olla täys shittipää kun kerron että mun mielestä tuollaiset maastoauton vanteet ei vaan sovi f-bodyyn. Juu, saa munkin tekemisiä tulla arvostelemaan, nauretaan sitten yhdessä mun räpellyksille ja kaameelle värivalinnalle nääh,makunsa kullakin,toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä,ei mulle niin väliä,kyllähän jokainen saa vapaasti kertoa oman mielipiteensä
Diore Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2007 Härregud kun kiiltää! Se on kato ku ammatiltaan automeikkari nii pitääki kiiltää
avogta-89 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Syyskuuta, 2007 No nyt on erittäin tyylikkäät vanteet renkaatkin edessä uudet ja takana vielä pintaa.Eli siis kiitos vain Hate kaupoista edessä 235/60/r15 ja takana 255/60/r15 meillä on samanlaiset vanteet:) katso vaikka nettiauto id 1455282
balez Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 noniin nyt lasket kiillotusrätin hetkeksi pois.. ja avaat takaluukun.. otat muovit irti.. ruuvaat takavalot irti.. ja vaihdat sinne polttimoita ja samalla kun sulla on takavalot irti... niin teet niinkuin minä, vahaat myös sieltä.. siis takavalojen alta
balez Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Niin, takavaloissa oli muutamia pimeitä kohtia. tais olla jarruvaloista osa ja sit ihan takavaloistakin.. ponussa komea rivistö punasta.. ja ne kaikki pitää palaa
Diore Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 tais olla jarruvaloista osa ja sit ihan takavaloistakin.. ponussa komea rivistö punasta.. ja ne kaikki pitää palaa Eipä spoilerin jarruvalokaan pala..juu pitäs saada aikaseks vaihtaa ne...
Guest Ezzy Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2007 LEDejä vaan tilalle ni ei tarvi olla kokoajan vaihtelemassa
Diore Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 sisustaan tulee mielenkiintoisia yksityiskohtia..tulilintu logoa huurustetun lasin kanssa (valot taakse) ym..ja takavalojen kuoret keksin tehdä itse..mut niist ei tuu mikään "tuning"..sellainen hieno ratkaisu vain tiedä sit mitä muu jengi on mieltä mut ite ainakin tykkään
camaro82 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 ite ainakin tykkään Tämähän se on pääasia! Laita toki kuvia sit näkyviin
Diore Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 takavalojen kuoret meinasin tehdä niin että toisen valon päällä lukee FIRE ja toisen BIRD..kun jarruttaa takana tulija saa lueskella
Guest Jukka Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 takavalojen kuoret meinasin tehdä niin että toisen valon päällä lukee FIRE ja toisen BIRD..kun jarruttaa takana tulija saa lueskella Ei mikään aivan uniikki idea, mutta hyvin toteutettuna varmasti näyttävä.
Diore Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Niitä on sitten luvassa sisustaan ja ehkäpä ulkoasuunkin..
Jarno Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2007 tiedä sit mitä muu jengi on mieltä mut ite ainakin tykkään mitas helvetin valia silla on mita muut on mielta? Sunhan se auto on ja sina silla ajelet!! teet miten vaan,ni aina joku narisee ja tietaa paremman tavan!
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2007 Ei mikään aivan uniikki idea, mutta hyvin toteutettuna varmasti näyttävä. Selvennetääs tuota viestiäni sen verta että, joo, varmasti joku muukin on tullu tuota lamppujuttua ajatelleeksi, mutta käytännön toteutusta ei kukaan oo ainakaan mun nähtäväksi tuonu.
Diore Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kellään tiedossa mitään hyvää ja suht edullista maalaria?Itse tekisin pohjat..väriksi musta/kulta..
Guest Jukka Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Edullisuudesta en tiedä, mutta kysyppä Juhalta. Juhan auton maalannutta setää ovat mielestäni monesti kehuneet. Niin ja hyvä on harvoin halpa, mutta kallis ei ole välttämättä hyvä
BlackZ Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kellään tiedossa mitään hyvää ja suht edullista maalaria?Itse tekisin pohjat..väriksi musta/kulta.. Ei mitään ku pidät synkän mustana vaan Johan sen Henry Ford jo aikanaan sanoi......
Nupa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kellään tiedossa mitään hyvää ja suht edullista maalaria?Itse tekisin pohjat..väriksi musta/kulta.. Onko sulla paikka missä suihkia, tarviit vaan tekijänkö?
Diore Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Onko sulla paikka missä suihkia, tarviit vaan tekijänkö? Paikkaa ei ole..mutta väritkin hommaisin ite et maalarin tehtäväks ei jäis ku se ruiskutus..
Diore Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Niin ja hyvä on harvoin halpa, mutta kallis ei ole välttämättä hyvä Niin siksi sanoinkin että suht edullista halpa ja hyvä kulkee harvoin käsi kädessä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään