Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Härregud kun kiiltää! :o Hieno peli kyllä ja tuollaset mustalla sisuksella/kiiltävällä kehällä olevat vanteet rokkaa aina \m/ m/

Kirjoitettu

Saatan olla täys shittipää kun kerron että mun mielestä tuollaiset maastoauton vanteet ei vaan sovi f-bodyyn. Juu, saa munkin tekemisiä tulla arvostelemaan, nauretaan sitten yhdessä mun räpellyksille ja kaameelle värivalinnalle  ;D

Kirjoitettu

No nyt on erittäin tyylikkäät vanteet :) renkaatkin edessä uudet ja takana vielä pintaa.Eli siis kiitos vain Hate kaupoista :) edessä 235/60/r15 ja takana 255/60/r15

Äläkä sitten heti sudittele loppuun.... :D
Kirjoitettu

Äläkä sitten heti sudittele loppuun.... :D

Ai mitä,minä muka?ajan aina kauniisti ja rauhallisesti  m/

Kirjoitettu

Saatan olla täys shittipää kun kerron että mun mielestä tuollaiset maastoauton vanteet ei vaan sovi f-bodyyn. Juu, saa munkin tekemisiä tulla arvostelemaan, nauretaan sitten yhdessä mun räpellyksille ja kaameelle värivalinnalle  ;D

nääh,makunsa kullakin,toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä,ei mulle niin väliä,kyllähän jokainen saa vapaasti kertoa oman mielipiteensä  m/

Kirjoitettu

Härregud kun kiiltää! :o  m/

Se on kato ku ammatiltaan automeikkari nii pitääki kiiltää  ;)

Kirjoitettu

No nyt on erittäin tyylikkäät vanteet :) renkaatkin edessä uudet ja takana vielä pintaa.Eli siis kiitos vain Hate kaupoista :) edessä 235/60/r15 ja takana 255/60/r15

meillä on samanlaiset vanteet:)

katso vaikka nettiauto id 1455282 m/

Kirjoitettu

noniin nyt lasket kiillotusrätin hetkeksi pois.. ja avaat takaluukun.. otat muovit irti.. ruuvaat takavalot irti.. ja vaihdat sinne polttimoita  m/

ja samalla kun sulla on takavalot irti... niin teet niinkuin minä, vahaat myös sieltä.. siis takavalojen alta  ;D  m/

Kirjoitettu

Niin, takavaloissa oli muutamia pimeitä kohtia.

tais olla jarruvaloista osa ja sit ihan takavaloistakin.. ponussa komea rivistö punasta.. ja ne kaikki pitää palaa  m/

Kirjoitettu

tais olla jarruvaloista osa ja sit ihan takavaloistakin.. ponussa komea rivistö punasta.. ja ne kaikki pitää palaa  m/

Eipä spoilerin jarruvalokaan pala..juu pitäs saada aikaseks vaihtaa ne...  ::)

Kirjoitettu

LEDejä vaan tilalle ni ei tarvi olla kokoajan vaihtelemassa

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

sisustaan tulee mielenkiintoisia yksityiskohtia..tulilintu logoa huurustetun lasin kanssa (valot taakse) ym..ja takavalojen kuoret keksin tehdä itse..mut niist ei tuu mikään "tuning"..sellainen hieno ratkaisu vain :) tiedä sit mitä muu jengi on mieltä mut ite ainakin tykkään :)

Kirjoitettu

ite ainakin tykkään :)

Tämähän se on pääasia!  Laita toki kuvia sit näkyviin m/
Kirjoitettu

takavalojen kuoret meinasin tehdä niin että toisen valon päällä lukee FIRE ja toisen BIRD..kun jarruttaa takana tulija saa lueskella  ;D

Kirjoitettu

takavalojen kuoret meinasin tehdä niin että toisen valon päällä lukee FIRE ja toisen BIRD..kun jarruttaa takana tulija saa lueskella  ;D

Ei mikään aivan uniikki idea, mutta hyvin toteutettuna varmasti näyttävä.

Kirjoitettu

Niitä on sitten luvassa sisustaan ja ehkäpä ulkoasuunkin.. ;)

Kirjoitettu

tiedä sit mitä muu jengi on mieltä mut ite ainakin tykkään :)

mitas helvetin valia silla on mita muut on mielta? Sunhan se auto on ja sina silla ajelet!!  \m/  teet miten vaan,ni aina joku narisee ja tietaa paremman tavan!
Kirjoitettu

Ei mikään aivan uniikki idea, mutta hyvin toteutettuna varmasti näyttävä.

Selvennetääs tuota viestiäni sen verta että, joo, varmasti joku muukin on tullu tuota lamppujuttua ajatelleeksi, mutta käytännön toteutusta ei kukaan oo ainakaan mun nähtäväksi tuonu.

Kirjoitettu

Kellään tiedossa mitään hyvää ja suht edullista maalaria?Itse tekisin pohjat..väriksi musta/kulta..

Kirjoitettu

Edullisuudesta en tiedä, mutta kysyppä Juhalta. Juhan auton maalannutta setää ovat mielestäni monesti kehuneet.

Niin ja hyvä on harvoin halpa, mutta kallis ei ole välttämättä hyvä

Kirjoitettu

Kellään tiedossa mitään hyvää ja suht edullista maalaria?Itse tekisin pohjat..väriksi musta/kulta..

Ei mitään ku pidät synkän mustana vaan  \m/ Johan sen Henry Ford jo aikanaan sanoi......  ;)

Kirjoitettu

Onko sulla paikka missä suihkia, tarviit vaan tekijänkö?

Kirjoitettu

Onko sulla paikka missä suihkia, tarviit vaan tekijänkö?

Paikkaa ei ole..mutta väritkin hommaisin ite et maalarin tehtäväks ei jäis ku se ruiskutus..

Kirjoitettu

Niin ja hyvä on harvoin halpa, mutta kallis ei ole välttämättä hyvä

Niin siksi sanoinkin että suht edullista  ;D halpa ja hyvä kulkee harvoin käsi kädessä

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...