Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Alako kiinnostaan että missä näitä  Db Drag MM kisoja oikeen jarkkäillään ja onko homma niin roota että autot ja ämyrit pannaan konttiin ja lähetetään kisapaikalle  huitsin nevadaan...

No empä löytäny tietoo nuilta sivuilta enkä pikainen kuukletuskaan tuonu valoa asiaan.... taitaa olla enemmän sellasta piirimestaruustouhua toi homma... :W

Db Drag kisoja kävin ihmettelemäs muutam vuos sit lahdessa ja totesin ettei noi kovil vehkeil mitkä muistuttaa lähinnä sukelluskelloa ku ovet vedetän pulteilla kii ja lasit on paksuja ku mitkä hyväs oo oikeestaan enää mitään autoilun kanssa tekemistä. alemmis luokis oli hienosti rakennetuja systeemejä.

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

onko entinen fasca nykyään emma, vai ?

db hemmot jätän omaan arvoonsa. äänenlaatu ratkaisee  m/

Kirjoitettu

mä en verranutkaan nyt ponua niiden paineautoon..sanoin vaan että eiköhän tämä herra osaa asiansa..

Osaa varmasti, mutta kun sun ponuun rakennettiin noi vehkeet niin pyysitkö rakentamaan ne nimenomaan db kisakäyttöön..?  ::) Kun jos tehdään autohifit pelkästään "showmielessä" ja normikäyttöön niin osavalinnat on jotakin ihan muuta kuin silloin, jos ne rakennetaan db kisoihin  :-*

Kirjoitettu

mä en ole menossa mihinkään db drageihin..koittakaa nyt jo ymmärtää :D vaan emman alempiin luokkiin olis saumoja..siellä on äänenlaatu,asennukset+db..

Kirjoitettu

Eilen ajelin Jakomäessä ja yhden hidasteen yli toooosi hiljaa,kuulu ikävä ääni; ja kappas toinen puoli putkistosta irtos viimeisestä hitsausliitoksesta kun otti kiinni hidasteeseen..tänään puhelua kaupungille=lupasivat korvata..

Kirjoitettu

mulla on kuitenkin laillinen maavara,ja enemmänkin..myös puskurissa näytti olevan halkeemia jotka johtuivat hidasteesta.. m-

Kirjoitettu

Meillä ois tossa ihan kotikadulla kaupungin korkeimmat hidasteet, jos joku haluais käydä uusimassa helmoja tai jotain pohjasta kaupungin laskuun... Onneks pääsee pihaan toistakin kautta ajamatta niiden yli. Siis niissä sais ihan "tavallisenkin" auton rikottua.

Kirjoitettu

yhtä biisiä soitettu ja mitattu (kunnon mittarilla) 136db..pitää vielä jatkaa paremmalla ajalla  m/

Kirjoitettu

oliskohan kellää myydä mulle vanteita+renkaita  :W

Kirjoitettu

Onko entiset myyty vai vaihtelunhalua muuten vaan ilmassa?

Kirjoitettu

no toho mun autoon  8)

viekö joku sulta vanhat ???

Kirjoitettu

ei vie,ja on ne alla..mut tiettyihin tilanteisiin vaihtaisin renkaat+vanteet  :W

Kirjoitettu

ei vie,ja on ne alla..mut tiettyihin tilanteisiin vaihtaisin renkaat+vanteet  :W

sä siis haluut että sun auto savuttaa :W

Kirjoitettu

mul on vissiin viel varastossa pari aika slicksii 16" 245/50 misukkaa

Kirjoitettu

mul on vissiin viel varastossa pari aika slicksii 16" 245/50 misukkaa

jahas..mitäs hintaa niille..?

Kirjoitettu

jahas..mitäs hintaa niille..?

Voisin mitata joku päivä pinnan eka että kannattaako niitä laittaa ees alle

edit: löysinki vanhan myynti-ilmoni vuodelta 2005 ja niissä on 2.5mm pintaa. En mä niistä rahaa tarvii, voin heittää vaikka joku kerta välimiittiin tms. Tänään en pääse ku oon kipeenä.

Kirjoitettu

Voisin mitata joku päivä pinnan eka että kannattaako niitä laittaa ees alle

mittailehan  m/

Kirjoitettu

Löytyy pari kappaletta 225.50.16  ja pintaa n2.5mm

Hintana pois vienti nurkista tilaa viemästä.

Kirjoitettu

jyväskylästä haku tulee hieman tyyriiksi..jos ei tästä pääkaupunkiseudulta löydy,niin palailen =) kiitoksia  m/

Kirjoitettu

jyväskylästä haku tulee hieman tyyriiksi..jos ei tästä pääkaupunkiseudulta löydy,niin palailen =) kiitoksia  m/

Pienellä mahdollisuudella saattaa olla että saan tuotua hesaan perjantaina, mutta tod näk on aika pieni.

Kirjoitettu

joo siis maalin pitää olla vihreä kun en halua vielä sisustaa verhoiluttaa uusiks...ja haluan jatkaa reptile teemaa vielä..auto pitää jokatapauksessa maalata uusiksi (kun toi pinta on mitä on)..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...