mikke Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Alako kiinnostaan että missä näitä Db Drag MM kisoja oikeen jarkkäillään ja onko homma niin roota että autot ja ämyrit pannaan konttiin ja lähetetään kisapaikalle huitsin nevadaan... No empä löytäny tietoo nuilta sivuilta enkä pikainen kuukletuskaan tuonu valoa asiaan.... taitaa olla enemmän sellasta piirimestaruustouhua toi homma... Db Drag kisoja kävin ihmettelemäs muutam vuos sit lahdessa ja totesin ettei noi kovil vehkeil mitkä muistuttaa lähinnä sukelluskelloa ku ovet vedetän pulteilla kii ja lasit on paksuja ku mitkä hyväs oo oikeestaan enää mitään autoilun kanssa tekemistä. alemmis luokis oli hienosti rakennetuja systeemejä.
mkos Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2009 onko entinen fasca nykyään emma, vai ? db hemmot jätän omaan arvoonsa. äänenlaatu ratkaisee
BlackZ Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 mä en verranutkaan nyt ponua niiden paineautoon..sanoin vaan että eiköhän tämä herra osaa asiansa.. Osaa varmasti, mutta kun sun ponuun rakennettiin noi vehkeet niin pyysitkö rakentamaan ne nimenomaan db kisakäyttöön..? Kun jos tehdään autohifit pelkästään "showmielessä" ja normikäyttöön niin osavalinnat on jotakin ihan muuta kuin silloin, jos ne rakennetaan db kisoihin
Diore Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 mä en ole menossa mihinkään db drageihin..koittakaa nyt jo ymmärtää vaan emman alempiin luokkiin olis saumoja..siellä on äänenlaatu,asennukset+db..
Diore Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Eilen ajelin Jakomäessä ja yhden hidasteen yli toooosi hiljaa,kuulu ikävä ääni; ja kappas toinen puoli putkistosta irtos viimeisestä hitsausliitoksesta kun otti kiinni hidasteeseen..tänään puhelua kaupungille=lupasivat korvata..
Diore Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2009 mulla on kuitenkin laillinen maavara,ja enemmänkin..myös puskurissa näytti olevan halkeemia jotka johtuivat hidasteesta..
apa Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 Meillä ois tossa ihan kotikadulla kaupungin korkeimmat hidasteet, jos joku haluais käydä uusimassa helmoja tai jotain pohjasta kaupungin laskuun... Onneks pääsee pihaan toistakin kautta ajamatta niiden yli. Siis niissä sais ihan "tavallisenkin" auton rikottua.
Diore Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2009 yhtä biisiä soitettu ja mitattu (kunnon mittarilla) 136db..pitää vielä jatkaa paremmalla ajalla
Diore Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 oliskohan kellää myydä mulle vanteita+renkaita
somnamnaa Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2009 Onko entiset myyty vai vaihtelunhalua muuten vaan ilmassa?
avogta-89 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 no toho mun autoon viekö joku sulta vanhat
Diore Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 ei vie,ja on ne alla..mut tiettyihin tilanteisiin vaihtaisin renkaat+vanteet
avogta-89 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 ei vie,ja on ne alla..mut tiettyihin tilanteisiin vaihtaisin renkaat+vanteet sä siis haluut että sun auto savuttaa
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 mul on vissiin viel varastossa pari aika slicksii 16" 245/50 misukkaa
Diore Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 mul on vissiin viel varastossa pari aika slicksii 16" 245/50 misukkaa jahas..mitäs hintaa niille..?
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 jahas..mitäs hintaa niille..? Voisin mitata joku päivä pinnan eka että kannattaako niitä laittaa ees alle edit: löysinki vanhan myynti-ilmoni vuodelta 2005 ja niissä on 2.5mm pintaa. En mä niistä rahaa tarvii, voin heittää vaikka joku kerta välimiittiin tms. Tänään en pääse ku oon kipeenä.
Diore Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Voisin mitata joku päivä pinnan eka että kannattaako niitä laittaa ees alle mittailehan
Cujo Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Löytyy pari kappaletta 225.50.16 ja pintaa n2.5mm Hintana pois vienti nurkista tilaa viemästä.
Diore Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 jyväskylästä haku tulee hieman tyyriiksi..jos ei tästä pääkaupunkiseudulta löydy,niin palailen =) kiitoksia
Cujo Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2009 jyväskylästä haku tulee hieman tyyriiksi..jos ei tästä pääkaupunkiseudulta löydy,niin palailen =) kiitoksia Pienellä mahdollisuudella saattaa olla että saan tuotua hesaan perjantaina, mutta tod näk on aika pieni.
Diore Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 tässä ponun seuraava väri?
Diore Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 joo siis maalin pitää olla vihreä kun en halua vielä sisustaa verhoiluttaa uusiks...ja haluan jatkaa reptile teemaa vielä..auto pitää jokatapauksessa maalata uusiksi (kun toi pinta on mitä on)..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään