cam68 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Summitilla tuo maksaa hurjat 6.50$ http://www.summitracing.com/parts/SUM-G1370/?rtype=10
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 en viitti tilailla kuiteskaa,paljo sä haluut siit ja oisko mahdollista saada se jo alkuviikosta?
cam68 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 en viitti tilailla kuiteskaa,paljo sä haluut siit ja oisko mahdollista saada se jo alkuviikosta? 10+läh.kulut? maanantaina aamusta lähtis.. laita yv:llä tiedot jos otat.. ei tuon rahti varmaan montaa euroa ole ja voin kysäistä postista jos tulis vielä halvemmalla..
Potakka Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Tuo keula olisi paremman näköinen jos tuo keulapala olisi pidemmän mallinen. Nyt se näyttää jotenkin "töpöltä". Ja oma on mielipiteeni kuin p-reikänikin.
Diore Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 oon samaa mieltä tost puskurista kuin sinäkin..
balez Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2010 käy liian lämpösenä.. uusi startti ei tarvi mitään, pitäs toimii ku junan vessa tunnin ruuhkassa olonkin jälkeen.. eikö tuolla kierrä ilma ollenkaa, kun on niin umpinainen koko keula? mulla ei lämmöt nouse edes radalla yli 100 missään vaiheessa ja powermasterin startti on ollut huoleton ja toimintavarma.. toimii kovilla helteillä, ruuhkassa.. halpis kiinanstarteilla oli mullakin ongelmia
Soppa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 käy liian lämpösenä.. uusi startti ei tarvi mitään, pitäs toimii ku junan vessa tunnin ruuhkassa olonkin jälkeen.. eikö tuolla kierrä ilma ollenkaa, kun on niin umpinainen koko keula? mulla ei lämmöt nouse edes radalla yli 100 missään vaiheessa ja powermasterin startti on ollut huoleton ja toimintavarma.. toimii kovilla helteillä, ruuhkassa.. halpis kiinanstarteilla oli mullakin ongelmia Joo sitä uspartsin halvinta kiinalaista tehostarttia ei kannata ostaa. Tippui mulla mm. kaks kertaa asfalttiin ku ei mukana tulleet pultit pitäny...
Z-mo Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2010 mulla kone käy jossai 230 astees...aika lämpösenä siis Onko syylarin ilmanohjain kiinni?
5,7 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2010 käy liian lämpösenä.. uusi startti ei tarvi mitään, pitäs toimii ku junan vessa tunnin ruuhkassa olonkin jälkeen.. eikö tuolla kierrä ilma ollenkaa, kun on niin umpinainen koko keula? mulla ei lämmöt nouse edes radalla yli 100 missään vaiheessa ja powermasterin startti on ollut huoleton ja toimintavarma.. toimii kovilla helteillä, ruuhkassa.. halpis kiinanstarteilla oli mullakin ongelmia onkohan mulla vähä samaa onkelmaa kun ostin rp:ltä "tehostartin" laitoin kyllä jotaki lämmönsuoja kuitu hässäkkää siihen päälle mutta ei tahdo vetää vissiin oiken akselia sisään startin jälkeen saa shimmata koko ajan enemmän ja pikku käynnistys onkelmiakin on ollut havaittavissa tosin ne voi johtua monesta muustakin
Diore Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 nyt on kyllä jotai vähä pielessä kun kulutus 36l/100km!!!!!imuvuoto ja bensanpaineit pitää säätää alemmas MUTTA silti??
repa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 nyt on kyllä jotai vähä pielessä kun kulutus 36l/100km!!!!!imuvuoto ja bensanpaineit pitää säätää alemmas MUTTA silti?? Kunhan saat kulkupuolen vastaamaan tota kulutusta niin Sun pitää vaan valehdella kulutus pienemmäksi, niin ne muutkin tekee.
Diore Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 mä ymmärtäisin jos mulla ois joku remmiahdettu tehokas kone siel mutta tota en nyt ihan tajua..
repa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 mä ymmärtäisin jos mulla ois joku remmiahdettu tehokas kone siel mutta tota en nyt ihan tajua.. Sullahan on matkamittari maileina? ...vai onkohan joku kiva tallikaveri pöllinyt sulta bensat tankista?
Diore Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Sullahan on matkamittari maileina? ...vai onkohan joku kiva tallikaveri pöllinyt sulta bensat tankista? niin joo mut silti 100mph on 160km pyöreesti..on se silti hurja kulutus
pantera Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Sulla on iso ilmanvastus.....
cam95 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 niin joo mut silti 100mph on 160km pyöreesti..on se silti hurja kulutus ... ja raskas kaasujalka, samanverran tuo mun kisa-autokin vie ja vain 5.0 TPI !
Soppa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2010 Piuhaa kiinni ja kattomaan, että mikä anturi siellä näyttää hurjia arvoja.
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2010 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2010 tota.. kuulin että sulla on isot suuttimet vaihdettu.. hurjat bensanpaineet.. siitähän se sitten alkaakin muodostumaan
Crisis Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 tota.. kuulin että sulla on isot suuttimet vaihdettu.. hurjat bensanpaineet.. siitähän se sitten alkaakin muodostumaan Jos pitaa paikkansa niin vituix meni. Jos ei pida paikkansa niin kuulostaa tukkoselta ilmansuodattimelta tai katalysaattorilta. Jos ei SES vilkuttele.
balez Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Jos pitaa paikkansa niin vituix meni. Jos ei pida paikkansa niin kuulostaa tukkoselta ilmansuodattimelta tai katalysaattorilta. Jos ei SES vilkuttele. itse itselleni vastaten ja diorelle... alkuperäset 19 suuttimet vaihtuneet 28..
BlackZ Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 itse itselleni vastaten ja diorelle... alkuperäset 19 suuttimet vaihtuneet 28.. Jepjep, kaippa softaan tehtiin myös muutos? Muuten ECM kuvittelee edelleen räpsyttelevänsä 19lb suuttimia ja todellisuudessa sitten bensaa meneekin puolet enempi koneen sitä tajuamatta... Mulla on ainakin -85-86 ECM:ään sopiva piiri johon ohjelmoitu 30lb suuttimet, sillä toimis eikä söis bensaakaan mahottomasti jos se vaan tuonne soppii
Nupa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Alkuperäiset suuttimet vaan takasin niin helpottaa
BlackZ Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2010 Alkuperäiset suuttimet vaan takasin niin helpottaa Jep, vaparissa nuo 19lb suuttimet riittää noin 300 hv asti jos ei enempäänki ja tässä ei taida olla lähelläkään noita lukemia vielä kuitenkaan Toki TPi:ssä se suuttimien vaihto on kyllä ihan paska homma, helpompi ohjelmoida ECM ymmärtämään ne ruikkijat
Diore Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2010 ei tippunu..100mailia ja 35litraa tankkiin :S
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään