rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noista rööreistä varmaan riittää koneelle ja jarruillekin ilmaa! Ja alkuperäiset "kaljut" paikat on saanu ulkonäköä
rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Minnekäs rekisterikilpi tulee, keulan alleko? Ei taida mahtua... Mä laittaisin tohon alkuperäsen TA levikkeen aukkojen väliin.
repa Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Ei taida mahtua... Mä laittaisin tohon alkuperäsen TA levikkeen aukkojen väliin. Diorelle mä ton kysymyksen kyllä osoitin, sinä voit laittaa oman kilpes mihin aukkoon haluat
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Minnekäs rekisterikilpi tulee, keulan alleko? enpäs tiiä,en ole ehtinyt miettiä vielä
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Noista rööreistä varmaan riittää koneelle ja jarruillekin ilmaa! Ja alkuperäiset "kaljut" paikat on saanu ulkonäköä noihin isoihin reunimmaisiin tulee 4gen camaron vilkut
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 customina vaan tekemään kilpitelinettä, jonka saa keulan alta kii eikä tarvi porailla hienoa nokkapalaa. KAveri duunas ite pellistä ja rautakauppakamasta uuteen vetteen moisen
pantera Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 kilpiteline http://www.stylintrucks.com/pressreleases/license-plate-retractable.aspx
-vellu Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 kilpiteline http://www.stylintrucks.com/pressreleases/license-plate-retractable.aspx Toi on makee
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 katsarille pitää kuiteski viritellä jotain muuta...
pantera Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Toi on makee ma oon teheny jo 2 erillaista protoo, ekassa ovilukko solenoidi , pamahtaa aivan helvetin kovaa, 1.2 on ovilukkomoottori, liian heikko level 2 on sitte pneumaattinen
rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Diorelle mä ton kysymyksen kyllä osoitin, sinä voit laittaa oman kilpes mihin aukkoon haluat Kunhan kerroin faktat apina! enpäs tiiä,en ole ehtinyt miettiä vielä Näin arvelinkin ja siksi vastasin. Aika yleinen paikka TAssa toi levikkeen keskikohta, mutta mielestäni vakiossa paremman näköinen levikkeen yläpuolella.
Sarita Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Upealla ystävälläni oli saranat kilvissä ja tietysti aina auton alla kilpi. Poliisi pysäytti ja oli tosi vihainen! Eli ei käy Suomessa.
set28 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Muutoskatsastaa ton moottoripyöräks,niin voi heittää sen kilven hevonvittuun ;D Paras paikka tolle kilvelle on etuikkuna,kojetaulun päällä
Mika Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 kilpiteline http://www.stylintrucks.com/pressreleases/license-plate-retractable.aspx Tuohan olisi aika siisti Jokos Compissa on tuollainen...?
Mika Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Paras paikka tolle kilvelle on etuikkuna,kojetaulun päällä Siellä se on ollut päälle pari vuotta...
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Upealla ystävälläni oli saranat kilvissä ja tietysti aina auton alla kilpi. Poliisi pysäytti ja oli tosi vihainen! Eli ei käy Suomessa. Mistäpä ne ei olis vihaisia.
Jii Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Upealla ystävälläni oli saranat kilvissä ja tietysti aina auton alla kilpi. Poliisi pysäytti ja oli tosi vihainen! Eli ei käy Suomessa. Minnekäs rekisterikilpi tulee, keulan alleko? Mulla ei oo ollu etukilpeä kohta 4jään vuoteen muuten kun katsastuksessa nippusiteillä. 2 kertaa (lahdessa ja heinolassa) pysäytetty ja kehotettu laitamaan paikalleen. Ei kummallakaan kerralla sakkoja. Suunnilleen joka päivä kumminkin ajelen autolla...
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 kohta se pitkä odotus on palkittu maalauksen osalta
mikke Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 kohta se pitkä odotus on palkittu maalauksen osalta pohjat valmiit ja maaliari vetää massaa niskaan parasta aikaa?
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 pohjat valmiit ja maaliari vetää massaa niskaan parasta aikaa? kai siel pitäs olla ovenvälit koht maalattuna
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Mulla olis tiedossa vetten alkuperäiset keski ulostulot eli 4 päätä. alkuperäiset kiiltävä rosteri uudet. ahaa..kerroppas lisää pistä vaikka yv..tai tääl,iha mite vaan
TexFinn Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 tahtoo paxtonin Kaupastahan niita saa.
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kaupastahan niita saa. jep jep
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään