Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Eikös taustalla näkyvästä levikehirviöstä olis valmiina kuvaa... Jos sallittais mainostaminen toisellakin merkillä Onhan toi eldfogeli jo todella hyvää "mainosta" jokainen tekee tyylillään ja omalle autolleen mitä haluaa ja parhaaksi näkee..mun mielest on turha dissaa ketään siksi.. loppupeleissä kuitenkin auto rakennetaan oman maun mukaan ja omaa silmää miellyttämään,en usko että kukaan rakentaa auton joka ei miellytä omaa silmää
tarmo68 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Poijaat on vaan kateellisia kun tytöltä hommat hoituu.Onnea vaan sinne.
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 HIENOA nähdä NAISIA jotka tekee muutakin kuin istuu kuin maailmanomistaja etupenkillä ja lakkaa kynsiä m/ m/ alunperin tuon homman takia ajattelin että jos kerran hiomakone pysyy käsis niin miksei sitten myllytyskonekin..ja niin musta tuli automeikkari ;D
Antti Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Poijaat on vaan kateellisia kun tytöltä hommat hoituu.Onnea vaan sinne. Näin on! Olispa sitä itekkin noin osaava
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Näin on! Olispa sitä itekkin noin osaava sähän halusit tulla meidän talliin jos se paikka vapautuu..mulle ei oo mikää ongelma opettaa oon monen "pojan" opettanu esim. kuiduttamaan
rstuning Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 jokainen tekee tyylillään ja omalle autolleen mitä haluaa ja parhaaksi näkee..mun mielest on turha dissaa ketään siksi.. loppupeleissä kuitenkin auto rakennetaan oman maun mukaan ja omaa silmää miellyttämään,en usko että kukaan rakentaa auton joka ei miellytä omaa silmää No mitä mä ny sanoin??? Mähän sanoin et sun auto on hyvää mainosta taidoille, mutta laita ihmeessä Levikevolvon kuvakin, jos haluat! Noin niinku suameks.
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 No mitä mä ny sanoin??? Mähän sanoin et sun auto on hyvää mainosta taidoille, mutta laita ihmeessä Levikevolvon kuvakin, jos haluat! Noin niinku suameks. tarkotin nyt yleisesti..volvon omistaja varmasti pitää omaansa hienona mut ei kaikki voi pitää..ymmärtääkö kaikki nyt mitä ajan takaa..
Rale Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 tulee varmasti komea auto se on vaan todella hieno tunne kun ekaa kertaa pääsee ajeleen autolla, mitä on hikipäässä pitkin talvea rakennellut m/
rstuning Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 tarkotin nyt yleisesti..volvon omistaja varmasti pitää omaansa hienona mut ei kaikki voi pitää..ymmärtääkö kaikki nyt mitä ajan takaa.. Eli et viitti laittaa, jos joku haukkuis sen, se näkis ja pahottas mielensä? Mullakin on takaveto kanttivolvo täynnä muovia ja kuitua, eli kyllä mulle kelpais kuva.
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 tulee varmasti komea auto se on vaan todella hieno tunne kun ekaa kertaa pääsee ajeleen autolla, mitä on hikipäässä pitkin talvea rakennellut m/ jännityksellä odotan reaktioita mitä toi tulee aiheuttamaan
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 samapa tuo vaikkei tähän liity..tämäkin on tosin projektina tossa on mun kuiduttama korisarja muunmuassa..
BlackZ Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Sä oot ton jo laittanu: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=13526.msg209734#msg209734
Diore Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 näköjään..en muistanut ja kun pyydettiin niin ajattelin et no vaikkei asiaan kuulu nii laitetaa
rstuning Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Ja ilman muottejako teit? Vai onko "lopullinen versio" tehty muotilla? Kyllä on saanu hinkata kädet rakoilla, kun on tollaset "tyhjästä" nyhjänny
pantera Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2008 Ja ilman muottejako teit? Vai onko "lopullinen versio" tehty muotilla? Kyllä on saanu hinkata kädet rakoilla, kun on tollaset "tyhjästä" nyhjänny korventaako kun tytto tekee parempaa jalkee kun "ammattilaiset" Ja diorelle, tsemppia mukava kun nuori osaa teha kasillaan join muutakin kun haroa hiuksia, mutta kantsii noiita hengitys ja silmasuojaimia kayttaa, sen sitten huomaa etta kannattaa kun on 20-30 vuotta vetany polyja ja hartsihuuruja koteloon
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Ja ilman muottejako teit? Vai onko "lopullinen versio" tehty muotilla? Kyllä on saanu hinkata kädet rakoilla, kun on tollaset "tyhjästä" nyhjänny kyllä ihan ilman muottia,pahvia ja solimatea käyttäen tuomaan muotoa..
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 teinhän mä ponuunkin jatkot ite..uretaanilevyä apuna käyttäen..sit uretaanilevy otettiin pois..tääl on jossai kuvia vaiheista
Cosa Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 ja tossa oli muuten hommaa...(v40:sen takapuskuri..) Missä suojat ja maski? e: Pantera jo kerkisikin mainita
Mopo305 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Täällä,kauan aikaasitte 2 äjää läks rautavaaran kuoroon,kuneivät käyttäneet suojaimia,kun tekivät veneitä sisätiloissa.
rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 korventaako kun tytto tekee parempaa jalkee kun "ammattilaiset" Jos yrität vihjata, että mun kaveri olis huonompi niin kerroppa missä oot nähny sen tekeleitä? Ihme tyyppi kun rupeet kyseenalaistaan ilman perusteita. Jos muutkin ajattelee noin omahyväisesti/ ennakkoluuloisesti, niin ei oo ihme että kukaan ei halua edullisia laatuosia vaan maksaa varastointi/ välitysfirmoille paskasta, jota tehdään pienissä pajoissa kuitenki. Ja jäljestä, niin no kuvathan ei kerro koko totuutta, mutta silmää on ainakin muodoille.
rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Täällä,kauan aikaasitte 2 äjää läks rautavaaran kuoroon,kuneivät käyttäneet suojaimia,kun tekivät veneitä sisätiloissa. Ei ne Vaasassapäin eräällä venevalmistuspajassakaan käytä suojaimia... Ei oo ainakaan koskaan ollu ku mä oon käyny, ittellä kyllä tehny pahaa pelkkä väkevä haju jo lyhyellä käynnillä...
Guest Ezzy Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Tjoo tota tullu ihmeteltyä ku ihmiset saa jo kangasmyymölöissäkin astmaa työsuhdetaudiksi...niin mitä sit kuidusta ja muusta paskasta saakaan.
pantera Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Jos yrität vihjata, että mun kaveri olis huonompi niin kerroppa missä oot nähny sen tekeleitä? Ihme tyyppi kun rupeet kyseenalaistaan ilman perusteita. Jos muutkin ajattelee noin omahyväisesti/ ennakkoluuloisesti, niin ei oo ihme että kukaan ei halua edullisia laatuosia vaan maksaa varastointi/ välitysfirmoille paskasta, jota tehdään pienissä pajoissa kuitenki. Ja jäljestä, niin no kuvathan ei kerro koko totuutta, mutta silmää on ainakin muodoille. No se nyt oli vaan fbodyvittuilua, ala ota herneita nenaan Ja perusteiks voin kyseenalaistamiselle mainita mm sen ,etta oo teettanyt eri alihankkijoilla ( yleens pienia venefirmoja) erillaisia kuitukomponennteja ja myyny niita abaut 22 vuotta. Eli tiedan jotain siitakin. Llisaksi oon itte yrittanyt teha kappaleita mm hiilesta joista ei tullu paskaakaan ( jollekkin osat olis varmaan olliu ihan kaypasia) Nyt kun on vacuumiformut niin niista hiiliosistakin on tullu sitten hyvia. Se vaa on ny valitettavasti niin etta jos aikoo teha hyvaa ,niin jo formuun on panostettva niin paljon aikaa etta muutaman kappaleen vetamiseen ei ole jarkihintaan mahiksia. Jos noita luukkuja menis heti joku 15-20kpl ja patoutuneen kysyntapiikin jalkeen joku 5-10kpl vuodessa, asiassa vois olla jo jotain ideaa, mut hyva kun saat 5 tahan maahan myytya, markkinoita ei ole. Ja ammattilaislaatua tekevissa paikoissa on vimpanpaalle ilmanvaihto ja porukka kayttaa suojaimia. Valaistus on myos asia josta erottaa laatua tekevan ja lasikuitulaminointi pajan. Parhaat ammattimiehet ei mene duuniin mihinkaan onnettomiin autotalliverstaisiin haistelee hartsihuuruja.
rstuning Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Jatketaan tosta väittelystä vaikka jossain "konepelti" tai "takaluukku" osiossa joissa on jo väiteltykin... ps. On sillä omas "pajas" parempi valaistus ja ilmastointi kuin isommassa veneverstaassa, jossa oon käyny. Ja se on työskennelly aikasemmin isossa veneverstaassa, ehkä se halus liukuvan työajan
Diore Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 alkaa etupuskurikin näyttää hyvältä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään