Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

sivut vihreää nahkaa,keskiosa mustaa alcantraa vihreillä tikkauksilla..Kiitos Khrelix Design (Ivan)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Noh, odotellaan nyt valmista lopputulosta ensin  :)

en mä pienist loukkaannu  ;D

Kirjoitettu

nämä ei oo ne valkoset..ne myin..ostin harmaat halvat penkit kun tiesin et verhoilut puretaa kuitenkin ja verhoillaan uusiks

Kirjoitettu

hmmm... noi sopis Gemsun camaroon aika sillai  m/ 

On kyl HIANOT ja sopis tosiaan mun koslaan paljolla myyt? ;D ;D
Kirjoitettu

hahhaa :P penkit ei paljo maksanu (140e/kpl) mut verhoilu on arvokas :P

Kirjoitettu

joo, on komeasti verhoiltu m/ mulla on tollaset saman nälöiset penkit muistaakseni "rts racing" ??? istuin osa oli liian leveä ja siksi en laittanut camaroon. tarkistahan mitat ennenkuin revit alkuperäisiä irti  :-\

Kirjoitettu

mul on ollut jo valkoiset kupit ponussa..koko sisusta on myyty jo syksyllä 2007..

11180007680653.jpg}

Kirjoitettu

Ala ees kuvittele.  m- Ei sun ahteri noihin mahtuis.  ;D

Kuten ei kylla meikalaisenkaan...  ::)

Kirjoitettu

tässä vähän lähempää otettua kuvaa..tosin musta näyttää haalealta..

ponunpenkki.jpg}

Kirjoitettu

mul on ollut jo valkoiset kupit ponussa..koko sisusta on myyty jo syksyllä 2007..

niinpä näkyy, et muista minkä merkkiset noi penkit oli ??? näyttäis istuvan hyvin alkuperäisten turvavöidenkin kanssa. itse aikoinaan ostin penkit isommin mittailematta kun halvalla sain. eikä ne sit tietenkään sattunut paikoilleen >:( onko sulla alkuperäiset kiskot ??? vai jotkuu custom veistellyt ???

Kirjoitettu

niinpä näkyy, et muista minkä merkkiset noi penkit oli ??? näyttäis istuvan hyvin alkuperäisten turvavöidenkin kanssa. itse aikoinaan ostin penkit isommin mittailematta kun halvalla sain. eikä ne sit tietenkään sattunut paikoilleen >:( onko sulla alkuperäiset kiskot ??? vai jotkuu custom veistellyt ???

ööööh...jonku recaron tytäryhtiön..?noi turvavyöt oli aika kamalat pitää noitten penkkien kaa..mul on nyt ostettuna jo mustat momon nelipistevyöt..ei oo enää alkuperäsiä kiskoja..mul joutuu muutenki korottaa vähä penkkiä et nään mun uuden hienon kuitusen kone"pellin" takaa jotain  :P

Kirjoitettu

sopishan nuo tuon värityksen kanssa..ainaki mun mielestä  :-*

111111111111111111143635653647657687578886978989.jpg}

Kirjoitettu

Toi vihreä väri ei vaan jotenkin uppoa omaan silmään :-[ ;)

Toisaalta ihan sama kunhan itse tekijä tykkää m/

Kirjoitettu

mul joutuu muutenki korottaa vähä penkkiä et nään mun uuden hienon kuitusen kone"pellin" takaa jotain  :P

Hanki joku hissimallinen kisko kuskinpuolelle! Esim. mun 740 Volvossa on sellanen kätevä systeemi kiskoissa

ja sit mulla on jemmassa samantyyppinen Recaron valmistama melki uudesta Vectra2000 mallista irrotettu...

Kirjoitettu

Hanki joku hissimallinen kisko kuskinpuolelle! Esim. mun 740 Volvossa on sellanen kätevä systeemi kiskoissa

ja sit mulla on jemmassa samantyyppinen Recaron valmistama melki uudesta Vectra2000 mallista irrotettu...

Ja on olemassa ihan oikeita 6-way sahkopenkkimekanismeja jotka sopii tohon autoon ettei tarvi alkaa soveltaan jotain kampikayttoistata volvo-osaa ;D

nayttas semmonen olevan jopa tarjolla tuolla ;), myyja saattas olla motivoitunut.....

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=19047.15

Kirjoitettu

Ja on olemassa ihan oikeita 6-way sahkopenkkimekanismeja jotka sopii tohon autoon ettei tarvi alkaa soveltaan jotain kampikayttoistata volvo-osaa ;D

nayttas semmonen olevan jopa tarjolla tuolla ;), myyja saattas olla motivoitunut.....

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=19047.15

Kampikäyttönen on yksinkertainen ja edullinen... Minä en ainakaan piittaa ylimääräsistä sähkökäkättimistä...

Onko niissä "sopivissa" minkälainen "joysticki"? Voi olla mielenkiintonen sovittaa just Alcantaralla verhoiltuihin

penkkeihin jotka ei oo ikinä sähkölaitteita nähnykkään. ::)

Edit: jaa se oli toi 70-luvulla keksitty malli, joka kuuluis upottaa penkin kylkeen. :-X

Kirjoitettu

Kampikäyttönen on yksinkertainen ja edullinen... Minä en ainakaan piittaa ylimääräsistä sähkökäkättimistä...

Onko niissä "sopivissa" minkälainen "joysticki"? Voi olla mielenkiintonen sovittaa just Alcantaralla verhoiltuihin

penkkeihin jotka ei oo ikinä sähkölaitteita nähnykkään. ::)

Edit: jaa se oli toi 70-luvulla keksitty malli, joka kuuluis upottaa penkin kylkeen. :-X

Talla logiikalla vaihdat ilmeisesti starttimoottorisi  yksinkertaiseen ja edulliseen kampikaynnistimeen ;D

Sorry Dee ot'sta :-\ oli pakko :-*

Kirjoitettu

Talla logiikalla vaihdat ilmeisesti starttimoottorisi  yksinkertaiseen ja edulliseen kampikaynnistimeen ;D

Sorry Dee ot'sta :-\ oli pakko :-*

No just. Osta multa sitte samanlaisella sähkökiskolla -79 Oldsin penkki!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...