Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

sit kun teet niistä liian tiukat niin ottaa kiinni avatessa.. auton ollessa vähän vinksallaan vaikka...  ::)

niin sitäpä juuri...mut on ne ruman näköiset kun on tollaset kauheet raot.. m- mut ihan sama kerta vakionakin jo on..

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

niin sitäpä juuri...mut on ne ruman näköiset kun on tollaset kauheet raot.. m- mut ihan sama kerta vakionakin jo on..

parempi niin kuin, että ajat kanttarille ja ovi pohjaa loksuun  ;D

Kirjoitettu

no nyt on etupuskuria muutettu..mielestäni parempi tää uus versio...

87719245.jpg}

Kirjoitettu

ennen ja jälkeen,helppo vertailla vierekkäin...

vertailu1874381748.jpg}

Kirjoitettu

oon pitäny itteeni jännityksessä ja jättäny tän rojektin kattomatta pitkän aikaa, nyt kurkkasin taas ja täällähän alkaa kokonaisuus hahmottua  m/

Kirjoitettu

Jos nyt jtn pitää sanoa niin vanha on parempi. Uusi näyttää jotenkin ööö"harva hampaiselta"

Kirjoitettu

ehkä tuo nokka ei näytä nii jyhkeältä mohkäleeltä ku siinon vähä enempi muotoa tuo alhaal... eli mun mielestä parempi noin

Kirjoitettu

ehkä tuo nokka ei näytä nii jyhkeältä mohkäleeltä ku siinon vähä enempi muotoa tuo alhaal... eli mun mielestä parempi noin

samaa mieltä nokka "keveni" tuolla muutoksella
Kirjoitettu

Ite kans sitä mieltä et parempi noin, näytti liian laatikolta tuo aikaisempi versio  ::)

Kirjoitettu

idea on tämä,eikö  ???

vilkku+parkki kulmaan ja isompaan aukkoon ritilä

co.JPG}

Kirjoitettu

jos tollasena ajat sen välimiittiin... on se kauhea.. vaikee sanoo tollasesta kasasta mitään  ::)

Kirjoitettu

nii tuo on ideana..ja noi aukot on siks et sais syyläri pikkusen paremmin ilmaa kun mähän otin sen "ilmanohjaimen" pois..

Kirjoitettu

Uus parempi vanha raskaamman näkönen. Ehkä lähenee jo liikaakin japsi tuninkia jenkiksi,

mutta mä oon ainaki sekakäyttäjä, kun mulla on Saksalaiseenki tulossa Jenkki/enkku sekakone

hirveillä levikkeillä eli japsi tyyliäki +5ovea :-X

Kirjoitettu

no siis korin muutokset ei kovin suuret loppujen lopuks oo (verrattuna trans amii) :) ainoo ero on et helmat on kiinteenä korissa ja ritilät loksuis myös..takapuskuri tulee vähä alemmas ja taka"helmat" myös..edes on puskuris pari pikku muutosta  ;D

Kirjoitettu

kommentoin sitte ku saat keulaan valot, ritilät yms paikalleen että saan kiinni rakentelu visiosta nyt se on hieman hakusessa. kiip kouing vai  miten ne engelsmannit sanoiskaan ::)

Kirjoitettu

Vanhempi parempi, koska muistuttaa enempi GTA:ta. Mutta arvostan aina itse tehtyä  m/

Hienoa, että kerhossa on näitä, jotka jaksavat luoda uutta  *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...