Diore Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Uusi sopii jotenkin mun silmäään paremmin,ei oo niin raskaan näköinen vanhassa oli kieltämättä enemmän gta'n näköä,mutta tarviiko sitä edes olla? Muutenkin tää näyttää paljon paremmalta,kuin projektin alussa kuvittelin/pelkäsin. 3genin koriin on vaikea tehdä isoja muutoksia ilman,että lopputulos on jotain hirveän ja kauhean väliltä. Kuitenkin sen verran kulmikas laite,että isot ja pyöreät levitykset näyttää juurikin hirveiltä ja kulmikkaat taas muuten kuin olisivat 70-80-luvun vaihteesta! Jatka vaan tolla linjalla m/ kuitenkin tarkotuksena oli rakentaa erilainen mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä laitetta...sen takia tolle ei oo tehty kun "pikku" muutoksia jotka nekin on osottautuneet hieman aikaa vieviksi..ja autohan olis varmasti jo valmis jos olisin viitsinyt etsiä suorat etuloksut,helmat ja etupuskurin..nyt siitä saa sitten kärsiä kun halvalla piti ne ostaa...kaduttaa myös et menin myymään mun etuloksut,ne kun olis ollu todella suorat,eiku aukot vaa "kylkii" ja maalauksee..no pihi on hyvä ja kärsii nyt xD
Diore Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 ja btw balez..kun väitin et rengassarja istuu hyvin...tadaa!ei istukkaa...eessä kun kääntää kaikki niin raapii...pitää spacerit hommaa..
Vici Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 kuitenkin tarkotuksena oli rakentaa erilainen mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä laitetta...sen takia tolle ei oo tehty kun "pikku" muutoksia jotka nekin on osottautuneet hieman aikaa vieviksi..ja autohan olis varmasti jo valmis jos olisin viitsinyt etsiä suorat etuloksut,helmat ja etupuskurin..nyt siitä saa sitten kärsiä kun halvalla piti ne ostaa...kaduttaa myös et menin myymään mun etuloksut,ne kun olis ollu todella suorat,eiku aukot vaa "kylkii" ja maalauksee..no pihi on hyvä ja kärsii nyt xD ja vielä halvalla Onks noi loksuissa olevat reiät muuten toimivat? Eli kierrättääkö ne oikeesti ilmaa? Siis niinku yleensä...
Diore Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 ja vielä halvalla Onks noi loksuissa olevat reiät muuten toimivat? Eli kierrättääkö ne oikeesti ilmaa? Siis niinku yleensä... en osaa sanoa.. nii no oli se aika halvalla kun etupuskuri,etuloksut ja helmat 80e
Vici Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 en osaa sanoa.. nii no oli se aika halvalla kun etupuskuri,etuloksut ja helmat 80e ja mulle möit ne loksut miljardilla egellä .
gmc63 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 ja mulle möit ne loksut miljardilla egellä . Kauppa on se joka kannattaa ;D
avogta-89 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 aina jonkun pitää rahoittaa projektit
Diore Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2008 ja mulle möit ne loksut miljardilla egellä . niin no mun loksut oliki suorat ja virheettömät
rstuning Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Elokuuta, 2008 Ebaystä olis saanu sikahalvalla valmista http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-92-Pontiac-Firebird-Trans-Am-Xtreme-F-BUMPER-body-k_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQitemZ130247005277
Diore Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Ebaystä olis saanu sikahalvalla valmista http://cgi.ebay.com/ebaymotors/82-92-Pontiac-Firebird-Trans-Am-Xtreme-F-BUMPER-body-k_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQitemZ130247005277 toi korisarja on vaa iha kauhee..ja arvaappa vaa mitä toi tulee maksaa rahteinee+tulli..ei ollukkaa nii sikahalpaa jo pelkästää t-top verhoilun kulut +400e
Vici Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 toi korisarja on vaa iha kauhee..ja arvaappa vaa mitä toi tulee maksaa rahteinee+tulli..ei ollukkaa nii sikahalpaa jo pelkästää t-top verhoilun kulut +400e No on toi kyl melko japsi. Supralta alkaa vekotin näyttään...
bird72 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Hyvää jälkeä tulee no sanokaa nyt jotain
Trans_Am Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 hienoo jälkee tulee vaikka ite en harrastakaan noita 3g :
Diore Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 No on toi kyl melko japsi. Supralta alkaa vekotin näyttään... puhut sä nyt mun autosta vai tosta kyseisestä korisatsista?
Vici Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2008 puhut sä nyt mun autosta vai tosta kyseisestä korisatsista? Tuosta korisatsista. Sun auto näyttää myllärin autolta.
askel_vakaa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 puhut sä nyt mun autosta vai tosta kyseisestä korisatsista? Hyvä siitä tulee...tuossa kuva omasta ex. "parsasta" johon myös leivottu vähän koria ei saa nauraa
Diore Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Tuosta korisatsista. Sun auto näyttää myllärin autolta. myllärin? saanko tarkennusta?oon nääs melkei blondi nykysin..
Diore Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 ååå jåå just jåå..de passa bra
askel_vakaa Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Juu. Ei naurata yhtään. Eipä niin...vai miten se nyt oli
Diore Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 juu ei..siel se seisoo mun duunipaikalla ilman kuskin puolen loksua ja ilman helmoja..
avogta-89 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 sun projekti tökkii sit oikein kunnolla
Diore Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 sun projekti tökkii sit oikein kunnolla niin tekee.. :'( menee usko kokonaan..
avogta-89 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 kyllä se siitä sit kun on kunnossa niin et enää muista sitä et on tökkinyt koskaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään