Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

Uusi sopii jotenkin mun silmäään paremmin,ei oo niin raskaan näköinen  m/ vanhassa oli kieltämättä enemmän gta'n näköä,mutta tarviiko sitä edes olla? Muutenkin tää näyttää paljon paremmalta,kuin projektin alussa kuvittelin/pelkäsin. 3genin koriin on vaikea tehdä isoja muutoksia ilman,että lopputulos on jotain hirveän ja kauhean väliltä. Kuitenkin sen verran kulmikas laite,että isot ja pyöreät levitykset näyttää juurikin hirveiltä ja kulmikkaat taas muuten kuin olisivat 70-80-luvun vaihteesta!

Jatka vaan tolla linjalla  m/ m/

kuitenkin tarkotuksena oli rakentaa erilainen mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä laitetta...sen takia tolle ei oo tehty kun "pikku" muutoksia jotka nekin on osottautuneet hieman aikaa vieviksi..ja autohan olis varmasti jo valmis jos olisin viitsinyt etsiä suorat etuloksut,helmat ja etupuskurin..nyt siitä saa sitten kärsiä kun halvalla piti ne ostaa...kaduttaa myös et menin myymään mun etuloksut,ne kun olis ollu todella suorat,eiku aukot vaa "kylkii" ja maalauksee..no pihi on hyvä ja kärsii nyt xD

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ja btw balez..kun väitin et rengassarja istuu hyvin...tadaa!ei istukkaa...eessä kun kääntää kaikki niin raapii...pitää spacerit hommaa.. ::)

Kirjoitettu

kuitenkin tarkotuksena oli rakentaa erilainen mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä laitetta...sen takia tolle ei oo tehty kun "pikku" muutoksia jotka nekin on osottautuneet hieman aikaa vieviksi..ja autohan olis varmasti jo valmis jos olisin viitsinyt etsiä suorat etuloksut,helmat ja etupuskurin..nyt siitä saa sitten kärsiä kun halvalla piti ne ostaa...kaduttaa myös et menin myymään mun etuloksut,ne kun olis ollu todella suorat,eiku aukot vaa "kylkii" ja maalauksee..no pihi on hyvä ja kärsii nyt xD

ja vielä halvalla :)

Onks noi loksuissa olevat reiät muuten toimivat? Eli kierrättääkö ne oikeesti ilmaa?

Siis niinku yleensä...

Kirjoitettu

ja vielä halvalla :)

Onks noi loksuissa olevat reiät muuten toimivat? Eli kierrättääkö ne oikeesti ilmaa?

Siis niinku yleensä...

en osaa sanoa.. :D nii no oli se aika halvalla kun etupuskuri,etuloksut ja helmat 80e

Kirjoitettu

en osaa sanoa.. :D nii no oli se aika halvalla kun etupuskuri,etuloksut ja helmat 80e

ja mulle möit ne loksut miljardilla egellä :(.

Kirjoitettu

Kauppa on se joka kannattaa ;D ;D
Kirjoitettu

niin no mun loksut oliki suorat ja virheettömät  m/

Kirjoitettu

toi korisarja on vaa iha kauhee..ja arvaappa vaa mitä toi tulee maksaa rahteinee+tulli..ei ollukkaa nii sikahalpaa  :-X jo pelkästää t-top verhoilun kulut +400e

No on  toi kyl melko japsi. Supralta alkaa vekotin näyttään...

Kirjoitettu

hienoo jälkee tulee vaikka ite en harrastakaan noita 3g  : 8)

Kirjoitettu

No on  toi kyl melko japsi. Supralta alkaa vekotin näyttään...

puhut sä nyt mun autosta vai tosta kyseisestä korisatsista?  ;D

Kirjoitettu

Tuosta korisatsista. Sun auto näyttää myllärin autolta. :D

Kirjoitettu

Hyvä siitä tulee...tuossa kuva omasta ex. "parsasta" johon myös leivottu vähän koria ::) ei saa nauraa :o

Chrysler1.JPG}

Kirjoitettu

Tuosta korisatsista. Sun auto näyttää myllärin autolta. :D

myllärin? :D saanko tarkennusta?oon nääs melkei blondi nykysin.. ::)

Kirjoitettu

Juu. Ei naurata yhtään.

Eipä niin...vai miten se nyt oli :P

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

juu ei..siel se seisoo mun duunipaikalla ilman kuskin puolen loksua ja ilman helmoja.. m-

Kirjoitettu

sun projekti tökkii sit oikein kunnolla :-\

niin tekee.. m- :'( menee usko kokonaan..

Kirjoitettu

kyllä se siitä m/

sit kun on kunnossa niin et enää muista sitä et on tökkinyt koskaan \m/ ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...