Diore Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 kyllä se siitä sit kun on kunnossa niin et enää muista sitä et on tökkinyt koskaan nojuu,ohan se kivaa ku pääs n.3kk nauttii sillä ajamisesta..ja siitäki on jo vuos
BlackZ Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 nojuu,ohan se kivaa ku pääs n.3kk nauttii sillä ajamisesta..ja siitäki on jo vuos Ittepä särit sen! Malttia, tulee se valmiiks
Diore Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Ittepä särit sen! no vittu ku ei pitäny tulla noi suuria onkhelmia
Diore Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 2008 älä oo murheinen... mä en oo ajanu kahteen vuoteen mut sitä ennen varmaa oot enemmän.. :'(
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 muistellaas viime kesää
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 ja erittäin tyytyväinen kuski
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 kuski ja apukuski..mut pistettii takapenkille
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 -08 ajokausi jää sit väliin näin tekee.. vaikka kovasti uhosin muuta
-vellu Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 näin tekee.. vaikka kovasti uhosin muuta Otat nyt iisisti vähän aikaa Sitten muutaman kuukauden spurtti ja kärry näyttelyyn
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Otat nyt iisisti vähän aikaa Sitten muutaman kuukauden spurtti ja kärry näyttelyyn siin on vaan sellainen mutta että auto on mun duunipaikal ja pitäs saada pian maalaukseen kun ei sitä voi tuolla seisottaa kauaa..sit traikul tallille ja sisusta nippuu..
rstuning Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 siin on vaan sellainen mutta että auto on mun duunipaikal ja pitäs saada pian maalaukseen kun ei sitä voi tuolla seisottaa kauaa..sit traikul tallille ja sisusta nippuu.. Kuulostaa suunnitelmalta! Pitääkö tulla potkiin alkuvauhtia
Diore Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Syyskuuta, 2008 Kuulostaa suunnitelmalta! Pitääkö tulla potkiin alkuvauhtia mun suunnitelmilla on tapana venyä vaikka ei sais mutta on vaan tullut eteen aika paljon ylläreitä..kuten tuo kuskin puolen loksu joka nyt jouduttiin uudestaan kaivamaan auki ja hitsaamaan kun oli taas revennyt.. mutta ajatelkaa,on sentää jotai edistystä tapahtunut,takaluukun kansi on hiontaväreissä=maalaus valmis! sekin oli lommoa täys vaikka ei ensin siltä yhtään näyttänyt
Diore Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 no tänää sentää saatiin kuskin puolen etuloksu ja helma paikalleen..
Nova Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Onks ne suoria ja odotta vain maalia?
Diore Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kuinka ihanan naisellisesti sanottu: "etuloksu" mie oon hias hämäläinen
Diore Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Onks ne suoria ja odotta vain maalia? no kuskin loksus on tekemistä viel..kun se vasta hitsattiin uusiks..toi ei varmaa oo maalissa viel ens vuoskymmenelläkää
Diore Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2008 nepä nopeesti meni paikoilleen nojuu..laitettiin tossa kun duunista sitten lähdin..18.30,19.00 olin himas..täytyy vaan uusiks kuiduttaa ne saumattomiks..
Vici Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Ilmeisesti maalarin kans luvattu pohjien olevan kunnossa. Itse soittelin maalarille niin sanoi, että älä rupee tekeen pohjia, ku niitä joutuu kumminkin korjaileen. Realistinen kaveri. Tänään pitäis omaa näyttää maalarille mitä se sanoo siitä. Saas nähdä tuleeko uusi maali kesäksi vai ei. Onhan se maalari sit kunnon maalari, ettei vaan pistä tuota koko hommaa vituiksi sit surkeella pinnalla?
Diore Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 maalaamo on vieressä,maalari duunaa pohjia iltaisin/v-loppuisin.eli en mä niitä tee nyt.
Vici Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 maalaamo on vieressä,maalari duunaa pohjia iltaisin/v-loppuisin.eli en mä niitä tee nyt. Mitä maalari duunaa öisin? Se vielä jäi epäselväksi
Diore Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Mitä maalari duunaa öisin? Se vielä jäi epäselväksi nyt en ihan hiffannut...
Vici Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 nyt en ihan hiffannut... Yleensä vastakkaista sukupuolta tai samaa...
rstuning Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2008 Onhan se maalari sit kunnon maalari, ettei vaan pistä tuota koko hommaa vit... maalari duunaa pohjia v***in.eli en mä nii...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään