Jump to content

3gen Firebirdillekin kunniaa!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hmmm...

1996: Tuo 305hv oli ainoastaan WS6:sessa.

1998: LS1 tuli markkinoille vuonna 1997 uudessa C5 Vettessa.

1999: Elektroninen jousituksen saato???  ???

Entas vuodet 2000-2002?

ei mitää merkitystä, -82-92 only  ;D

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

23

• Z-mo

16

• balez

16

• TexFinn

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

ainoat oikeat ;D

Kirjoitettu

Sitten ois kannattanut jattaa nuo muut vuodet pois. m/ Tai sitten ainakin varmistaa asioiden laita.  ;)

Kirjoitettu

Sitten ois kannattanut jattaa nuo muut vuodet pois. m/ Tai sitten ainakin varmistaa asioiden laita.  ;)

sen takiahan siellä lukee että saa korjata jos on jtn väärin. Tietty jos ei lue loppuun asti    ;)

Kirjoitettu

sen takiahan siellä lukee että saa korjata jos on jtn väärin. Tietty jos ei lue loppuun asti    ;)

Niin, ja sen takiahan mina juuri korjasinkin, mutta kun seuraavat kommentit ovat etta ei noilla muilla vuosilla ole mitaan valia niin silloinhan ne olisi kannattanut jattaa pois. ;)

Kirjoitettu

Niin no joo onhan se niinkin. Tais mennä offin puolelle

Eihan taalla koskaan.  ;D m/

Ja sitten takaisin aiheeseen... Avo-GTA on kylla asiallinen peli.  8)

http://photos.firebirdclub.net/albums/userpics/10142/Wilson_TA_Conv_1~0.jpg

Kirjoitettu

Eihan taalla koskaan.  ;D m/

Ja sitten takaisin aiheeseen... Avo-GTA on kylla asiallinen peli.  8)

http://photos.firebirdclub.net/albums/userpics/10142/Wilson_TA_Conv_1~0.jpg

on se... toi olis hieno väri,tarttisko maalata kun sisustakin on saman värinen kun tossa ::)

Kirjoitettu

Tos eilen selailin tätä sivua ja taas mietin et toi -82(ish) Trans Am on kyl parhaimman näköinen F-Body ikinä. Oon itte aina haaveillu tälläsestä, mutta jotenkin mä päädyin -89 GTA:han.

on leikitelly ajatuksella et joskus lähtis muuttamaan tota omaa pirssiä 82 näköseks vaihtamalla etupuskurin, konepellin ja spoikan sekä strippaamalla levikkeet, lisäämällä fender flaret yms. Mutta sitten mietin menisinkö mä vaan pilamaan hyvän GTA:n, ku näkyy se GTA pitävän parhaiten arvonsa (jos tulis vaikka tilanne, et joutuis myymään) - ni toi ois enää GTA paperilla. Oon miettiny myös jos ton myis ja ostais halvemman Trans Amin tai Formulan. Sitten taas mietin kuinka paljon rahaa tohon on menny ja kuinka paljon uutta osaa siin on, et jouduksmä samaan ruljanssiin sen uuden auton kanssa. On uutta:

- Vaihteisto rempattu + Shift kit

- Alustan puslat (PU)

- Iskarit

- Jouset

- Startti

- Tuplakatit (N10)

- Koko putkisto

- Syyläri

- Sälää (antureita vaikka kuinka, vesipumppuu yms.)

Hitto......

Kirjoitettu

Tos eilen selailin tätä sivua ja taas mietin et toi -82(ish) Trans Am on kyl parhaimman näköinen F-Body ikinä. Oon itte aina haaveillu tälläsestä, mutta jotenkin mä päädyin -89 GTA:han.

Makuasia sano kissa... ;) Vai miten se nyt menikaan.  ;D

Siina etta alkaisit GTA:ta muuttamaan 82-mallin mukaiseksi ei ole ainakaan minun mielestani mitaan jarkea. Hommaat ennemmin vaikka Ameriikan-/Saksan/Ruotsin/tms. maalta halvan kasikakkosen ja teet siita sitten pikkuhiljaa sellaista mieleistasi.

Mutta ala nyt vaan missaan nimessa siis kay raiskaamaan mitaan GTA:ta.  m-

Kirjoitettu

Siina etta alkaisit GTA:ta muuttamaan 82-mallin mukaiseksi ei ole ainakaan minun mielestani mitaan jarkea. Hommaat ennemmin vaikka Ameriikan-/Saksan/Ruotsin/tms. maalta halvan kasikakkosen ja teet siita sitten pikkuhiljaa sellaista mieleistasi.

Tossa mua hirvittää se CFI vs. TPI bensankulutus, ja mites lie päästöt ku sitä päästöverotustakin pelkään. Ja minkäläisen ruosteisen aihion sitä käteensä sit saa, toi mun nykyinen ku on pelleiltään ja alustaltaan hyvässä kunnossa....

Kirjoitettu

Tossa mua hirvittää se CFI vs. TPI bensankulutus, ja mites lie päästöt ku sitä päästöverotustakin pelkään. Ja minkäläisen ruosteisen aihion sitä käteensä sit saa, toi mun nykyinen ku on pelleiltään ja alustaltaan hyvässä kunnossa....

Mita silla bensankulutuksella harrasteautossa on valia? Muutama tankki kesassa, niin ei se nyt niin pahasti kirpaise. Paastoveroista en osaa sanoa mitaan kun ei ole oikeastaan hirveasti napannut seurata sita keskustelua...  ::) m-

Ruosteet sun muut laitothan kuuluvat aina projektiin.  ;) ;D

Kirjoitettu

ainahan se on riskinsä ja laittonsa kun autokauppaa tekee... osta mun -82 ni mä ostan -69:n  ;D

tuossa laittamassani kuvasa on kaverin -89 formulasta tehty -82 look mistä itekin haaveilit... onha siinä keräileminne osissa kyllä.

kavrilta puuttuu enää nuo pienet levikepalat edestä.

Kirjoitettu

Tossa mua hirvittää se CFI vs. TPI bensankulutus, ja mites lie päästöt ku sitä päästöverotustakin pelkään.

Mua hirvittäs enemmänkin se 5.0 CFI vs. 5.7 TPI laiskuusero... Saman ne suurinpiirtein varmasti syö ja yhtä paljon kukkasia tulee kummankin putkista.

Kirjoitettu

Mua hirvittäs enemmänkin se 5.0 CFI vs. 5.7 TPI laiskuusero...

;D Tääkin on kyllä totta.  :D

Ja onhan noilla 7 vuotta ikäeroo. Oiskohan jokunen lastentauti korjattu.

Kirjoitettu

mä en nyt nää niin mitää ihmeellistä eroa tossa -82-84 vuosimallissa vrt uudempiin .. ainut hieno juttu jos sattuu olee recaro jakkarat..

Kirjoitettu

mä en nyt nää niin mitää ihmeellistä eroa tossa -82-84 vuosimallissa vrt uudempiin .. ainut hieno juttu jos sattuu olee recaro jakkarat..

silmät auki, poeka!  grillet, ventsit ja tummat rivoitetut takavalot... ne on ihmeellinen ero  m/

Kirjoitettu

silmät auki, poeka!  grillet, ventsit ja tummat rivoitetut takavalot... ne on ihmeellinen ero  m/

no mun mielestä niissä ei oo mitään maata mullistavaa.. noiden ohi menee selkeesti valinnassa jo pelkästään TPI kone.. siis jos vertaillaan näitä että kumpi -89 gta vai 82 ransu?

osiahan saa vaihdeltua mutta silti.. 3 geneistä GTA on mun mielestä formulan kanssa ne parhaimmat.. sit tulee noi tavis transut ja firebirdit...

ihme hehkutusta noista ekoista 3geneistä.. ihan sen takia ku niitä tehtiin vaan hetki... samapa tuo.. 3genneri vika generaatio missä vielä vähän räyhä meininkiä  \m/ m/ uudemmat jo liian "tavallisia"...

Kirjoitettu

en tiedä tota mitä mopoilija tykkää että kopioin tänne mutta.. onhan se formula nyt niin siiisti, varsinkin oma.. otos edestä

18_5_07-029.jpg}

Kirjoitettu

ja takaa löysin netistä tälläsen otoksen 3 genneristä formulasta  :)

27karkkila.JPG}

Kirjoitettu

ja takaa...

tokkopas mun mielestä mitään ihmeellistä eroa.. '84 sisusta on vaan juhlamallis törkeen hieno  m/

1984ta2.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...