Shadowcast Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Jotenkin tuo Bansheemainen keula ei mun silmään näytä niin hienolta. Ei se pahannäköinenkään ole mutta jotenkin ei istu auton muun ehkä hieman kulmikkaan ilmeen kanssa. Toi keula ois pitäny säästää 4 genin alkupään malleille ehkä. Hienoin onn ehkäpä se eka 82 paikallaan ollut. 84 Trans Amin keulakin on hieno sileine "luukkuineen". Firebirdin/Formulankin keula on hieno, mutta ei oo Trans Amin. Mulla on pakkomielle tosta et pitää olla Trans Am
Z-mo Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 sivulta Onpas tyylikkään näkönen 3gen lintu. Yleensä en juurikaan tykkää GTA-vanteista mutta tossa ne näyttää oikeen sopivilta. Raidatki on jees, paitsi ei ihan ymmärrä minkä takia ne on pitäny venyttää takalasiinkin jonkun matkaa... Ja mikä tärkeintä, puuttuu se kammo aerowing sieltä takaa! Auto on heti leveemmän, matalamman ja agressiivisemman näkönen!
Ernesti Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Onpas tyylikkään näkönen 3gen lintu. Yleensä en juurikaan tykkää GTA-vanteista mutta tossa ne näyttää oikeen sopivilta. Raidatki on jees, paitsi ei ihan ymmärrä minkä takia ne on pitäny venyttää takalasiinkin jonkun matkaa... Ja mikä tärkeintä, puuttuu se kammo aerowing sieltä takaa! Auto on heti leveemmän, matalamman ja agressiivisemman näkönen! muhun ei oo kans ikinä kolahtanu nuo gta-vanteet... tuo pirssi on kyllä ihan komee!
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 tuo hopia pirssi on pilattu täyrellisesti nuolla raidoolla
rokzetä Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 tuo hopia pirssi on pilattu täyrellisesti nuolla raidoolla ni.kaskun ei oo pohjaankin ,kun kerta laseihin ja lamppuihin.
Sarita Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Näin Camaron omistajana täytyy sanoa, että tykkään kyllä katsella Firebirdejäkin.
Senior Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Näin Camaron omistajana täytyy sanoa, että tykkään kyllä katsella Firebirdejäkin. Diplomaattisesti lausuttu.
balez Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 toi perä on sellainen mistä taisin juuri z-mo mainita... tollanen tulee mullekkin kun toi aerowing lähtee tosta.. jos nyt tarvii mitään enää yleensä tehdä tohon kikkareeseen
Guest Jukka Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Eikö tuo oo camaron 3 osaisen spoikan keskiosa? Balezi älä oo tuollaanen nykynuori joka heti lannistuu kun auto vähä kolajaa
Marko Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 toi perä on sellainen mistä taisin juuri z-mo mainita... tollanen tulee mullekkin kun toi aerowing lähtee tosta.. jos nyt tarvii mitään enää yleensä tehdä tohon kikkareeseen Myy mulle se aerowing?
balez Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Myy mulle se aerowing? jos joku myy mulle ton camaron keskiosan niin thats deal
Marko Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 jos joku myy mulle ton camaron keskiosan niin thats deal Camaron keskiosaa odotellessa...
Chevy Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Balezi älä oo tuollaanen nykynuori joka heti lannistuu kun auto vähä kolajaa näin tänään paidan,jonka seläs luki : Kuulen ääniä... sopis hyvin balez:lle
HFB Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 jos joku myy mulle ton camaron keskiosan niin thats deal mä vaikka
Shadowcast Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Joku täs on et niin silmää miellyttää. On vaan niin hieno. http://sammaitz.com/images/TransAm01.jpg Hitto, pitäisköhän omasta repiä nyt ne levikkeet pois ja maalata tollanen kultanen alareunus
Mika Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Joku täs on et niin silmää miellyttää. On vaan niin hieno. Hitto, pitäisköhän omasta repiä nyt ne levikkeet pois ja maalata tollanen kultanen alareunus WTF :o
Shadowcast Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 WTF :o Mitäs ihmeellistä tossa nyt on ?
Mika Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Mitäs ihmeellistä tossa nyt on ? Toiset laittelee päinvastoin Firebirdeihin levikkeitä ja TA:n takavaloja...
Zuski Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Toiset laittelee päinvastoin Firebirdeihin levikkeitä ja TA:n takavaloja... Äläs nyt, kun kaiken saa tehdä vaikeastikin.
Shadowcast Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Toiset laittelee päinvastoin Firebirdeihin levikkeitä ja TA:n takavaloja... Jep jep, mutta mä en haluu kuitenkaan myydä tota mun GTA:ta pois ja ostaa tehottomampaa peliä, ja kun oon vielä niinkin paljon rahaa/osia lyöny tohon mun autoon. Samasta pellistä ne on kuitenkin prässätty.
HFB Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Toiset laittelee päinvastoin Firebirdeihin levikkeitä ja TA:n takavaloja... tohon ei tarvi laittaa niitä takavaloja ku tuo on jo TA... levikkeitä noissa vuosimalleissa ei ollukaan vakiona. ite yhdyn shadowcastin mielipiteeseen, eniten tossa korissa miellyttää just tuo "2-genimäisyys" eli helmat kaartuu reilusti alle ja sit nuo grillit keulilla... hienoa että on säästetty jotai vanhaaki tohon italialais-vaikuteiseen muotoilun
Mika Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Äläs nyt, kun kaiken saa tehdä vaikeastikin. No, voihan sitä tietysti ajatella siitäkin näkökulmasta...
Haapis Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2010 3gen Firebird kohtuu mukavassa kiillossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään