Jump to content

3gen Firebirdillekin kunniaa!

Recommended Posts

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

23

• Z-mo

16

• balez

16

• TexFinn

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Jotenkin tuo Bansheemainen keula ei mun silmään näytä niin hienolta. Ei se pahannäköinenkään ole mutta jotenkin ei istu auton muun ehkä hieman kulmikkaan ilmeen kanssa. Toi keula ois pitäny säästää 4 genin alkupään malleille ehkä.

Hienoin onn ehkäpä se eka 82 paikallaan ollut. 84 Trans Amin keulakin on hieno sileine "luukkuineen". Firebirdin/Formulankin keula on hieno, mutta ei oo Trans Amin. Mulla on pakkomielle tosta et pitää olla Trans Am  :-P

Kirjoitettu

sivulta

Onpas tyylikkään näkönen 3gen lintu. Yleensä en juurikaan tykkää GTA-vanteista mutta tossa ne näyttää oikeen sopivilta. Raidatki on jees, paitsi ei ihan ymmärrä minkä takia ne on pitäny venyttää takalasiinkin jonkun matkaa... Ja mikä tärkeintä, puuttuu se kammo aerowing sieltä takaa! Auto on heti leveemmän, matalamman ja agressiivisemman näkönen!

Kirjoitettu

Onpas tyylikkään näkönen 3gen lintu. Yleensä en juurikaan tykkää GTA-vanteista mutta tossa ne näyttää oikeen sopivilta. Raidatki on jees, paitsi ei ihan ymmärrä minkä takia ne on pitäny venyttää takalasiinkin jonkun matkaa... Ja mikä tärkeintä, puuttuu se kammo aerowing sieltä takaa! Auto on heti leveemmän, matalamman ja agressiivisemman näkönen!

muhun ei oo kans ikinä kolahtanu nuo gta-vanteet...  tuo pirssi on kyllä ihan komee!

Kirjoitettu

tuo hopia pirssi on pilattu täyrellisesti nuolla raidoolla  :-X

Kirjoitettu

tuo hopia pirssi on pilattu täyrellisesti nuolla raidoolla  :-X

ni.kaskun ei oo pohjaankin ,kun kerta laseihin ja lamppuihin.

Kirjoitettu

Näin Camaron omistajana täytyy sanoa, että tykkään kyllä katsella Firebirdejäkin.  :-P

Kirjoitettu

Näin Camaron omistajana täytyy sanoa, että tykkään kyllä katsella Firebirdejäkin.  :-P

Diplomaattisesti lausuttu.  m/

Kirjoitettu

toi perä on sellainen mistä taisin juuri z-mo mainita... tollanen tulee mullekkin kun toi aerowing lähtee tosta.. jos nyt tarvii mitään enää yleensä tehdä tohon kikkareeseen

Kirjoitettu

Eikö tuo oo camaron 3 osaisen spoikan keskiosa?

Balezi älä oo tuollaanen nykynuori joka heti lannistuu kun auto vähä kolajaa

Kirjoitettu

toi perä on sellainen mistä taisin juuri z-mo mainita... tollanen tulee mullekkin kun toi aerowing lähtee tosta.. jos nyt tarvii mitään enää yleensä tehdä tohon kikkareeseen

Myy mulle se aerowing?

Kirjoitettu

Myy mulle se aerowing?

jos joku myy mulle ton camaron keskiosan  m/ niin thats deal

Kirjoitettu

Camaron keskiosaa odotellessa...  *clap*

Kirjoitettu

Balezi älä oo tuollaanen nykynuori joka heti lannistuu kun auto vähä kolajaa

näin tänään paidan,jonka seläs luki : Kuulen ääniä...

sopis hyvin balez:lle  ;D

Kirjoitettu

mä vaikka

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Joku täs on et niin silmää miellyttää. On vaan niin hieno.

http://sammaitz.com/images/TransAm01.jpg

Hitto, pitäisköhän omasta repiä nyt ne levikkeet pois ja maalata tollanen kultanen alareunus  :-P

Kirjoitettu

Joku täs on et niin silmää miellyttää. On vaan niin hieno.

Hitto, pitäisköhän omasta repiä nyt ne levikkeet pois ja maalata tollanen kultanen alareunus  :-P

WTF  :o :o

Kirjoitettu

:-X

Mitäs ihmeellistä tossa nyt on ?

Toiset laittelee päinvastoin Firebirdeihin levikkeitä ja TA:n takavaloja... ::)

Kirjoitettu

Äläs nyt, kun kaiken saa tehdä vaikeastikin. ;D

Kirjoitettu

Jep jep, mutta mä en haluu kuitenkaan myydä tota mun GTA:ta pois ja ostaa tehottomampaa peliä, ja kun oon vielä niinkin paljon rahaa/osia lyöny tohon mun autoon. Samasta pellistä ne on kuitenkin prässätty.

Kirjoitettu

tohon ei tarvi laittaa niitä takavaloja ku tuo on jo TA...  levikkeitä noissa vuosimalleissa ei ollukaan vakiona.

ite yhdyn shadowcastin mielipiteeseen, eniten tossa korissa miellyttää just tuo "2-genimäisyys" eli helmat kaartuu reilusti alle ja sit nuo grillit keulilla... hienoa että on säästetty jotai vanhaaki tohon italialais-vaikuteiseen muotoilun  ;)

Kirjoitettu

Äläs nyt, kun kaiken saa tehdä vaikeastikin. ;D

No, voihan sitä tietysti ajatella siitäkin näkökulmasta... m/

• 1 year later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...