Chevy Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 sulla parempia kuvia oo tästä? ei nyt tähän hätään
mikke Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 nää takavalot on parhaat harvinaista ollaan kerrankin samaa mieltä ponun valoista
HFB Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 no mun mielestä niissä ei oo mitään maata mullistavaa.. noiden ohi menee selkeesti valinnassa jo pelkästään TPI kone.. siis jos vertaillaan näitä että kumpi -89 gta vai 82 ransu? osiahan saa vaihdeltua mutta silti.. 3 geneistä GTA on mun mielestä formulan kanssa ne parhaimmat.. sit tulee noi tavis transut ja firebirdit... ihme hehkutusta noista ekoista 3geneistä.. ihan sen takia ku niitä tehtiin vaan hetki... samapa tuo.. 3genneri vika generaatio missä vielä vähän räyhä meininkiä uudemmat jo liian "tavallisia"... no vastaheitoksi et mitä niin erikoista on siinä TPi:ssä? 350 SBC with karpureitör ja tänää haaveiltii semmosesta kiiltävästä vinkuvasta murikasta siihe karpureittörin ja sbc:n väliin niin ja ite pidän 82:sta sen takia ainakin että siinä on yritetty vähä jotai muistoja ylläpitää 2genistä... vaikkain vaan vähän. 3genin osatarjonta taas on sen vahva puoli yleisesti
balez Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 no vastaheitoksi et mitä niin erikoista on siinä TPi:ssä? 350 SBC with karpureitör ja tänää haaveiltii semmosesta kiiltävästä vinkuvasta murikasta siihe karpureittörin ja sbc:n väliin jos alkuperäsestä puhutaan niin 70 heppaa ja 100 newtonia eroa.. se on paljon se mutta joo samaa mieltä oon minäkin etten GTA:sta lähtis tekee '82 lookkia
HFB Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 jos alkuperäsestä puhutaan niin 70 heppaa ja 100 newtonia eroa.. se on paljon se mutta joo samaa mieltä oon minäkin etten GTA:sta lähtis tekee '82 lookkia provosin vähän. joo onhan se selkeesti modernimpaa ja parempaa tekniikkaa kun jotku 82-8? ruiskuttelijat... mut voihan sinne keulille omien resurssien mukaan mieleisensä paketin nakata... mun unelma ehkä olis -69-73 with joku 95-2000 tekniikka
Chevy Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 sulla parempia kuvia oo tästä? vuodelta -98,vähän parempi
HFB Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 vuodelta -98,vähän parempi argh nuo peilit vanteet aika metkat
Guest Ezzy Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2007 Makuasia sano kissa... Vai miten se nyt menikaan. Siina etta alkaisit GTA:ta muuttamaan 82-mallin mukaiseksi ei ole ainakaan minun mielestani mitaan jarkea. Hommaat ennemmin vaikka Ameriikan-/Saksan/Ruotsin/tms. maalta halvan kasikakkosen ja teet siita sitten pikkuhiljaa sellaista mieleistasi. Mutta ala nyt vaan missaan nimessa siis kay raiskaamaan mitaan GTA:ta. Totahan tietä siihen nimenomaan saa jotain potkuakin. Eikä siinä nyt paljoa raiskaamista ole.
Shadowcast Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Totahan tietä siihen nimenomaan saa jotain potkuakin. Eikä siinä nyt paljoa raiskaamista ole. ..ja alunperin ideana oli säilyttää kaikki alkuperäiset korinosat (konepelti, etu- ja takapuskuri, levikkeet, takavalot, aerowing), jotta tarvittaessa ois onnistunu rollback.
Chevy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 vanteet aika metkat American Racing:n joku malli
avogta-89 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 toinen pelit on kuin anttilan mallia
Chevy Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2007 pelit on kuin anttilan mallia mallia euro by "Metro-Auto" vai joko ne pulttas nuo Atlantin takana lähtiessä
TransNAM Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 mallia euro by "Metro-Auto" vai joko ne pulttas nuo Atlantin takana lähtiessä 3gen Peilit on mallia "euro" ja lienevät tehtaan laittamat E-merkkeineen ja sähkösäätöineen niinkuin etuvalotkin. Vilkut/parkit mallia "peräkärry" lienee vain Suomen/Saksan erikoisuus.
avogta-89 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 miksi niiden pitää olla rumia että olis eu hyväksyttyjä
Jäsen F Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Ainkin noista europeileistä näkyy hyvin mitä takana tapahtuu, muutenhan ne on karmeen näköiset. Tuossa mustassa Ponussa on toi parkki/vilkkuyhdistelmä hyvin ryhdissään. Mulla ne on sillälailla kiinni, että ne on joka ajomatkan jälkeen aina uudessa asennossa, autolla on joka kerta uusi ilme. Kyllä ne silloin joskus piti laittaa edes jotenkin kiinni, ei se kummonen homma olis ja ne peilit... but frankly, my dear, I don´t give a damn.
avogta-89 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2007 Ainkin noista europeileistä näkyy hyvin mitä takana tapahtuu, muutenhan ne on karmeen näköiset. Tuossa mustassa Ponussa on toi parkki/vilkkuyhdistelmä hyvin ryhdissään. Mulla ne on sillälailla kiinni, että ne on joka ajomatkan jälkeen aina uudessa asennossa, autolla on joka kerta uusi ilme. Kyllä ne silloin joskus piti laittaa edes jotenkin kiinni, ei se kummonen homma olis ja ne peilit... but frankly, my dear, I don´t give a damn. sun auto elää omaa elämää jos kamat ei pysy paikallaan... mutta kyllä noita peilejä löytyy jos haluu muuttaa ne,mutta kait se ajaa sen asian mitä niiden pitäiskin
Cosa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 "Varoitus: tähän aiheeseen ei ole kirjoitettu ainakaan 120 päivään. Jos et välttämättä halua vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista." ;D Mulle toi uusi keula on aikanaan kolahtanut GTA:ssa. Siinä se on enemmän tasapainossa mm. Formulaan verrattuna.
Chevy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Mulle toi uusi keula on aikanaan kolahtanut GTA:ssa. Siinä se on enemmän tasapainossa mm. Formulaan verrattuna. jep tuossa 91-92 on just se oikea 3.gen keula
balez Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 toi keula on.. no jaa... ja levikkeet.. no jaa... 3gen rokkaa
Haapis Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2008 Ei nuo raidatkaan hirveän pahat ole.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään