Markus Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2012 Pesu ja silittely...
Crisis Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Pesu ja silittely... Voi olla makukysymys mutta mun mielesta noi Iroc venteet nayttaa aika hyvalta. Varsinkin ku ne nayttaa valkoselta.
Markus Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Ja nyt on taas leimaa, viimeks oli katsastettu 2008... "herkästi sutii" sano katsastaja makukysymys joo, mutta omastakin mielestä miljoona kertaa paremmalta noi näyttää ku ne firebirdin omat, noi on puhallettu ja maalattu vannehopealla muutama vuosi sitte
Markus Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 ja vielä... lisää poweria pitäs kuulemma saada
GTATL Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 ja vielä... lisää poweria pitäs kuulemma saada Onks sulla korotus sarja tossa alustassa
Markus Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Mulla ... autohan ei ole mun, velipojan, vakio korkeus, edessä pieni madallus, ennen oli nokka kohti taivasta... No ei toi ny niin korkee o, kuvat vääristää, niinku aina
F350 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 ja vähän kuvaa Noihin vanteisiin vois passata sama minkä mä tein omaan autoon: välit tumman grafiitin väriseksi ja puolat peilikiillolle.
Markus Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Ei o käyty, tod.näk. kone vaihtuu astetta isompaan, ni sen jälkeen varmaanki
Markus Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2018 Heyyy tämäkin saatiin heräilemään pitkästä aikaa
Markus Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2018 Kone siis vaihtu pykälää suurempaan, laitettiin edelbrockin top end kitti ja ruisku heitettiin pois kaasarin tieltä.
Markus Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2018 Videonpätkää kun pääsi ekaa kertaa ulkoilemaan moneen vuoteen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään