Guest SuS Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Pieni tarkennus se onkin NT551Eco, juu menin etraan ja 10kpl pussia ja suodatin niin 70e No joo, tuohon malliin on sit kalliimpi kuin siihen, minkä ekaksi mainitsit. Tuohon NT551Ecoon vastaavat hinnat olis jotain 25,- ja 25,- mut eipä ole mikään muoviämpärin kokoinen pikkuimuri eikä lelu vaan ihan teollisuusmalli... iso säiliö eli iso pölypussi ja patruunasuodin... Se suodin muuten menee varmaan useammin/nopeammin tukkoon, kun käyttää ilman pölypussia
Nupa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Mun pussit makso 6,79 3kpl pakkaus. Ja postikuluitta lasku mukaan
pile Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Mun pussit makso 6,79 3kpl pakkaus. paljonkos ne imurin pussit mahtais maksaa ;D
Nupa Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2009 paljonkos ne imurin pussit mahtais maksaa ;D sähän sen haluaisit tietää
Möykkä Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2009 Erikoisvanne Ky Pentti Silvonen, Mäkelänkatu 54 Hki Asiakaspalvelu kohillaan... -Moro, letukan pikkikseen tarvisin vanteet ja renkaat. -Jenkit on kuollu! -Aijaa, öö, no... -Joo, ei löydy. Kesä- vai talvirenkaita vailla? -Kesä. -Kesärenkaita?!!! Eihä nyt oo kesärenkaita, nyt on talvi! -Joo just joo, mä nyt kuitenki tarvisin suvisukit aluvanteilla, eiks sun toimittajil oo mitää? Edellisenki kierroksen hain sulta. -Joo, me tuotii ite niit ennen. -Joo no yöllä ku netistä kattelin ni näyttäs noita vanteitaki jenkeis valmistettavan. -Sun täytyy sit hakee ameriikasta. Se tulee niiiiin kalliiks tuoda yks sarja, täytys tuoda koko kontillinen... -Joo, no mä en tarvis ku kierroksen, mut kiitti sulle tästä. -Ole hyvä. Aamu-udussa olin hetken hämilläni ton puhelun jälkee. Tupakin verran kesti ennenku älysin revetä ukon "ole hyvä":lle. Ei enää tarvi ohiajellessa poiketa hakee lukkomutskui, eikä tarvi soitella renkaita, ei vanteita. Saa isäntä rauhassa keskittyy neppiksiin, niiden renkaisiin ja vanteisiin.
Z-mo Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2009 Erikoisvanne Ky Pentti Silvonen, Mäkelänkatu 54 Hki Asiakaspalvelu kohillaan... -Moro, letukan pikkikseen tarvisin vanteet ja renkaat. -Jenkit on kuollu! -Aijaa, öö, no... -Joo, ei löydy. Kesä- vai talvirenkaita vailla? -Kesä. -Kesärenkaita?!!! Eihä nyt oo kesärenkaita, nyt on talvi! -Joo just joo, mä nyt kuitenki tarvisin suvisukit aluvanteilla, eiks sun toimittajil oo mitää? Edellisenki kierroksen hain sulta. -Joo, me tuotii ite niit ennen. -Joo no yöllä ku netistä kattelin ni näyttäs noita vanteitaki jenkeis valmistettavan. -Sun täytyy sit hakee ameriikasta. Se tulee niiiiin kalliiks tuoda yks sarja, täytys tuoda koko kontillinen... -Joo, no mä en tarvis ku kierroksen, mut kiitti sulle tästä. -Ole hyvä. Aamu-udussa olin hetken hämilläni ton puhelun jälkee. Tupakin verran kesti ennenku älysin revetä ukon "ole hyvä":lle. Ei enää tarvi ohiajellessa poiketa hakee lukkomutskui, eikä tarvi soitella renkaita, ei vanteita. Saa isäntä rauhassa keskittyy neppiksiin, niiden renkaisiin ja vanteisiin. Ai helvetti, tuli vähän itekseen repeiltyä...
Möykkä Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Michael's Garage, Espoontie 8 A 2-3 http://www.michaelsgarage.fi/ Oikeesti laatumesta, ei muuta voi ku lämpimästi suositella! Jenkkien lisäks huoltaa muutkin kipot. Hinta-arvio piti kutinsa, toki kasvaen sitä mukaa ku keksin soitella ja lisäillä et "moro taas, laitetaan samal sit viel se ja tääki". Lista tehtävistä töistä piteni, luvattu toimitusaika pysy samana. Eli Mike puursi rukin kimpussa öitä myöten. Niklas soitteli takaisinpäin et "vielä tämmöstä lisähommaa ilmeni, laitetaanko nyt ku samalla vaivalla sais?" Periaatteena ettei kunnollista ja toimivaa vaihdeta turhaan. Varaosista Mike totes et "we don't use cheap shit", AC Delcoa ruuvaili kiinni. Tehtäväks sovitut työt käydään asiakkaan kanssa läpi, auto vuoroin nosturilla, vuoroin lattialla. Samalla mahollisesti löytyvät lisähommat käydään läpi, kaikki tyyliin "tän teen näin ja ton noin." Autoa noutaessa sama homma, kaikki käytiin läpi. Vaihdetut osat vilkuiltiin "että tän näköseks oli menny." Kuitti käytiin läpi kohta kohdalta. Tonne ku jätti auton, tuli heti semmonen olo et se sit tulee kuntoon. Ja tuli kans. Miken omistautumisesta työlleen tärkeimmän kertoo juttelun lomassa lausahtamansa "jos en tekis juurikin tätä duunia, lähtis kyllä henki!" Ystävällinen palvelu, todella ammattitaitoista toimintaa, helppoa ja mukavaa asioida. Muualle ei tarvi enää koskaan viedä yhtäkään letukkaa, ei puhettakaan. Seuraavan kerran taas ku ei ite kerkee laittamaan, soitan näille kavereille ja varaan ajan. Samat osat, samalta toimittajalta ku Metrolla, täällä eri hinnat, eikä arpomista "oliks tää joku, vai mikä, vai hä, mitä sä halusitkaa?" Enää ei tarvi Metroon soittaa minkään asian tiimoilta, täällä vastataan puhelimeen, täällä tiedetään ja taidetaan, täältä tuun tilaamaan osat. Osien toimitus postitse ja Matkahuollolla, jos ei nouto onnistu. Täys kybä.
ratskin Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Jep, palvelu pelaa, olen käyttänyt siellä transua ja käytän jatkossakin Tratskin
gmc63 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Jep, palvelu pelaa, olen käyttänyt siellä transua ja käytän jatkossakin Tratskin Hienoa nyt on ainaki lähellä toinenki mesta :D
Chevy Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2009 Michael's Garage olen kanssa kuullut kehuttavan
TexFinn Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2009 Tikkurilan Hot Lips Kah! Toni kaynyt harrastevalineostoksilla...
rokzetä Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Tikkurilan Hot Lips "kovia" paketteja pukinkonttiin?
rokzetä Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2009 Toni on tainnut ne kovat paketit toivoa itselleen? no,mikäs siinä.ilman kovaa ei oo elämää.
Oiski Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2010 Racers Place Laakkonen, Loistavaa puhelinmyyntiä
Cujo Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2010 USA Varaosat Koskinen Ky www.usavaraosat.fi Todella mainiota palvelua. Voi suositella
Chevy Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Malminkartanon Autohuolto erinomaista palvelua
Haapis Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2010 Tarraserif Kempele http://www.tarraserif.fi/ Kävin hakemassa neliön verran 3M tarraa ja palvelu oli todella hyvää. Myyjä esitteli joutessaan tehtaankin.
Oiski Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Metro-Auto Soittelin vähän kolmen jälkeen kysyäkseni tiivisteitä, mutta varaosapuolella jenkeistä vastaavat oli suksinu kotiin vaikka klo 18 asti on auki.
ratskin Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2010 Metro-Auto Soittelin vähän kolmen jälkeen kysyäkseni tiivisteitä, mutta varaosapuolella jenkeistä vastaavat oli suksinu kotiin vaikka klo 18 asti on auki. joo, ja aamupäivällä ne on kaffeella,
Mackie Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2010 Michael's Garage, Espoontie 8 A 2-3 http://www.michaelsgarage.fi/ Täysin samoilla linjoilla, 10+ Aikataulut ja hinta-arvio piti kutinsa. Mike kävi läpi kaikki mitä tehty, ja ehdotti mitä kannattais jatkossa tehdä. Todella rautaista ammattitaitoa ja ystävällistä palvelua
Soppa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2010 A1 autoväristä saa nykyisin kerhon jäsenkortilla 8-10% alennuksen varaosista ja esimerkiksi öljyistä. Viriosista ei saa.
xaekx Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2010 Autotek rengasliike Vantaa Irtorenkaiden vaihto alle, hinta 80 Euroa. Hinta ei sinänsä hirvitä jos työ hoidetaan asiallisesti. Kaupan päälle pudotettiin vanne jarrusatulan päälle. Palaset maalia pois, parista kohtaa. Asentaja ei myöntänyt, katseli seinille. Työnjohtaja ei ottanut mitään kantaa asialliseen reklamaatioon. Sääli sinänsä että toinen rengasasentaja oli tarkka ja asiallinen. Mutta yksikin tunari riittää pilaamaan paikan maineen. Asiointi tuohon putiikkiin loppui tähän.
Kake Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Southwest Traden palvelu tuntuu kuivalta. Useinmiten siellä ei tunnu ketään kiinnostavan minkäänsortin kaupat minkään suhteen. Kolmeen eri otteeseen olen eri osia kysellyt purkuautoista, ja kerran olisi ollut ihan mittava tilaushomma jenkeistä kun isoa remonttia tein, eikä koskaan ole sieltä palattu asiaan Pirkkalassa paikanpäällä sentään toinen myyjistä on palveluhenkinen US Partsilla puhelimitse ihan kelpo palvelu ja toimitus pelasi kun sieltä muutaman paketin tilasin. Tampereella soini car partsilla myös todella palveleva meininki, aina on soitettu takasin tiedusteluihin, tilatut osat tullut kuten on sovittu ja hinta-arviot ovat pitäneet kutinsa ja teettävät myös työt joita eivät itse pysty tekemään. Itsellä ykköspaikka kun jotain tarvii. Harmi että siinä pitkään tiskillä ollut jätkä lähti ja kuulemma pisti oman firman pystyyn jonnekin tms
JoukoY Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2010 http://www.camskill.co.uk/ Asiallinen paikka tilata renkaita. Alle 2 viikkoa tilauksesta renkaat kotiovella, hinnat kohtuullisia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään