Soppa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Mulla oli alakerran palikat RP:llä painotettavana, meni oikein hyvin, viikossa painotti, niinkuin oli puhe. Homma kun oli valmis, Make soitti, että homma hoidettu ja kyseli, mikä dampperi ja vetolevy oli. Dampperi oli hyvä ja passaa tohon setuppiin, mutta vetolevy on väärässä puntissa noiden kanssa. Sovittiin, että selvitän, monikohampainen pitää olla uuden vetolevyn ja soitan takas. Soitin kahdesti, ja kerroin, millainen pitää olla. Piti palata asiaan, mutta ei palannut. Tilasin vetolevyn nyt muualta kun ei tuolta kuulunut, ja sainkin sen Summitilta nopeasti. Tasapainotukseen kyllä olen tyytyväinen papereiden perusteella, tarkkaa työtä on Vetolevyhommaan en
KKOSKINEN Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Mulla on ollut sitten vissiin hyvä tuuri ton Partsin puhelimen kanssa. Ei mitään ongelmia. Hyllytavara seuraavana päivänä matkahuollossa. Posti on hidas ja jäykkä systeemi. e: Sekin saattaa helpottaa asiointia jos on firmassa senverran tuttu myyjä että hän tietää mitä autoa rakennat. Asioin ennen Partsin Espoon pisteessä, mutta se ikävä kyllä lopetettiin. Nyt kävin talvella ekan kerran Holkkitiellä ostoksilla. Tilasin Camaroon osa ja myyjä totes, että eikös sulla olllut niitä Ramblereita? (mulla oli silloin -70 jave) Naamakkain ei oltu viimeks kuin jotain 6 vuotta aikaisemmin. Vähän yllätyin, kun vielä muisti.
Mika Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kannattaisko kysellä perään? Ei kannata. Ehtihään tuo vielä...
Cosa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Partsissa pitää melkein väijyä sitä tiettyä myyjää, että homma toimii ja alennukset on kohdillaan
balez Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2008 Partsissa pitää melkein väijyä sitä tiettyä myyjää, että homma toimii ja alennukset on kohdillaan yhdyn tähän
BooWho Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Tuota turun us-partsia vois ihan kehaistakin hyvästä palvelusta ja reilun 90€ ostokset tipahti mukavaan 80€ tasarahaan, kun lykkäs jäsenkortin kouraan ja kysyi olikos tästä jotain apua asiaan. Jonottamaan joskus joutuu, mutta ei kait kaksi työntekijää ihan mahdottomia ehdikään.
Cosa Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Mulla on Partsin kuiteissa aina lukenut asiakkaana F-Body Club of Finland. Sylkee silloin alennukset automaattisesti?
Oiski Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Mulla nokka akselin hinta oli 440e puhelimessa ja postissa 480e, ilmainen rahti oli tinkastu Kyseessä siis US-Parts
z 28 jari Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2008 Mulla nokka akselin hinta oli 440e puhelimessa ja postissa 480e, ilmainen rahti oli tinkastu Kyseessä siis US-Parts Hyvin tingitty...
Nupa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Mulla on Partsin kuiteissa aina lukenut asiakkaana F-Body Club of Finland. Sylkee silloin alennukset automaattisesti? Eipä tunnu toimivan tuo "kerhoalennus"juttu laisinkaan. Vai toimisko se vielä darkin kautta? Onko se ikinä toiminu sen kautta?
Guest Ezzy Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Mulla on ollut sitten vissiin hyvä tuuri ton Partsin puhelimen kanssa. Ei mitään ongelmia. Hyllytavara seuraavana päivänä matkahuollossa. Posti on hidas ja jäykkä systeemi. e: Sekin saattaa helpottaa asiointia jos on firmassa senverran tuttu myyjä että hän tietää mitä autoa rakennat. Asioin ennen Partsin Espoon pisteessä, mutta se ikävä kyllä lopetettiin. Nyt kävin talvella ekan kerran Holkkitiellä ostoksilla. Tilasin Camaroon osa ja myyjä totes, että eikös sulla olllut niitä Ramblereita? (mulla oli silloin -70 jave) Naamakkain ei oltu viimeks kuin jotain 6 vuotta aikaisemmin. Vähän yllätyin, kun vielä muisti. Olis kyllä kivaa, jos toi partsin liike olis jossakin muuallakin ku toisella puolella kaupunkia ja ihan täysin perseessä (tosin mun tuoma rahamäärä on sen verran pieni, että oon ihan hiljaa) Missä se oli Espoossa? Vissiin ennen mun Espoon aikoja
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Olis kyllä kivaa, jos toi partsin liike olis jossakin muuallakin ku toisella puolella kaupunkia ja ihan täysin perseessä (tosin mun tuoma rahamäärä on sen verran pieni, että oon ihan hiljaa) Missä se oli Espoossa? Vissiin ennen mun Espoon aikoja olarissa teboilia vastapäätä.. liikehän on mitä mainioimmassa paikassa nyttenkin
Chevy Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 mä oon saanu Partsilta sen 10 % aina kun näyttänyt korttia mutta tuokin riippuu siitä,kuka sattuu tiskillä olee btw.paljos sieltä pitäs saada sitä alennusta
KKOSKINEN Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Riippuu tuotteesta. Käytännössä muistaakseni 10-15%.
Oiski Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Hyvin tingitty... Pointti yksinkertaisuudessaan: Puhelimessa luvattu hinta oli noussut 40 eurolla kun kävin paketin hakemassa.
Markkien Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Mulla on Partsin kuiteissa aina lukenut asiakkaana F-Body Club of Finland. Sylkee silloin alennukset automaattisesti? Kävin tuossa hakemassa uudet jarruetulevyt, laakerit jne.. ja kuitissa luki tuo tosiaan asiakkaana. Alennus näytti olevan se 15 % mikä lienee "vakioalennus" tms.. Homma kyllä toimii eli kaverit osaa hommansa ja tuollaista vakio-osaa tuntuu hyvin löytyvän suoraan hyllystä.
pantera Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Pointti yksinkertaisuudessaan: Puhelimessa luvattu hinta oli noussut 40 eurolla kun kävin paketin hakemassa. Pyysit ylennysta
Oiski Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Pyysit ylennysta Hullu saa olla mutta ei tyhmä. Ittestään mokoma nousi.. Saa nähä pitääkö turbiinin hinta paikkansa jos tänä kesänä ees tulee. Muuten kyllä US-Partsista on hyviä kokemuksia ja tilaan sieltä jatkossakin.
5.7targa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 En tilaa enää mitään itte suoraan US-partsilta, paikallinen vauhtiputka tilaa tavarat suuremmalla ale%:lla ja tavarat tulee mulle ilman kuluja 8)
Cosa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 mä oon saanu Partsilta sen 10 % aina kun näyttänyt korttia btw.paljos sieltä pitäs saada sitä alennusta 10-25% tuotteesta riippuen.
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 mautonta mutta laitoin sitten ihan palautteen pojille: Autoni (pontiac firebird, nsm-57) kävi siellä ohjauskulmien säädöissä tai niitä olisi pitänyt säätää mikä jäikin teiltä tekemättä, vaikka laskun kyllä teitte. Tänään sitten renkaiden todellisen syöpymisen ja kulumisen jälkeen, pois sulkematta ilkeää vetelyä ja tärinää.. vein autoni konalaa ohjauskulmien säätöön missä totesimme huoltomiehien kanssa, että autoon ei ole koskettu oikeastaan laisinkaan.. mm caster ja camber säätämättä.. toisen puolen auraus (raide tangon säätö) täysin jumissa eli siis koskematta koska kierteet likaiset... kiitän tästä palvelusta ja pyydän palauttamaan rahani, vaikka speed corneriin mistä auto oli toimitettu teille.. ps. 245/50 16 on rengaskokoni joten sellainen eturengas pari on nyt pilalla ja pyydä toimittamaan uudet Speed corneriin josta voin noutaa ne.. ja jos epäilyttää rehellisyyteni voinen faksata arvot ennen/jälkeen tämän päivän säädön.. kiittäen Kinnunen Pauli/ yhteyden ottoanne odottaen
JuzziR Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Us-partsiin n. 10 soittoa, eri päivinä/vuorokauden aikoina = ei vastausta yhteenkään Koskenkorvalla vaikuttava yritys = yksi soitto, kaikki tarvittavat osat löytyivät ja tulivatkin ajallaan ja auto tykkää
Cosa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 mautonta mutta laitoin sitten ihan palautteen pojille: Autoni (pontiac firebird, nsm-57) kävi siellä ohjauskulmien säädöissä tai niitä olisi pitänyt säätää mikä jäikin teiltä tekemättä, vaikka laskun kyllä teitte. Tänään sitten renkaiden todellisen syöpymisen ja kulumisen jälkeen, pois sulkematta ilkeää vetelyä ja tärinää.. vein autoni konalaa ohjauskulmien säätöön missä totesimme huoltomiehien kanssa, että autoon ei ole koskettu oikeastaan laisinkaan.. mm caster ja camber säätämättä.. toisen puolen auraus (raide tangon säätö) täysin jumissa eli siis koskematta koska kierteet likaiset... kiitän tästä palvelusta ja pyydän palauttamaan rahani, vaikka speed corneriin mistä auto oli toimitettu teille.. ps. 245/50 16 on rengaskokoni joten sellainen eturengas pari on nyt pilalla ja pyydä toimittamaan uudet Speed corneriin josta voin noutaa ne.. ja jos epäilyttää rehellisyyteni voinen faksata arvot ennen/jälkeen tämän päivän säädön.. kiittäen Kinnunen Pauli/ yhteyden ottoanne odottaen Hyvä laittaa palautetta. Toivottavasti on asiallista porukkaa siellä vastaamassa.
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Hyvä laittaa palautetta. Toivottavasti on asiallista porukkaa siellä vastaamassa. toivon myös samaa... noh jos vastaus on epäasiallinen niin saanee toi pienempi Kiljunen käydä ohi ajaessaan paikan päällä juttelemassa mukavia
5.7targa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kannattais kuitenkin antaa tolle firmalle mahdollisuus oikaista asia ennenkuin ruvetaan teilaamaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään