Vici Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Us-partsista on kyl positiivisiä kokemuksia. Asiantunteva ja hyvä palvelu. Ainoat miinukset on, ettei vastaa helposti puhelimeen ja kuulemma kallis. Semmosia varaosia tilaillu niin en oo hirveesti kilpailuttanu, ku parin euron nippeleitä.
Guest Jukka Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2008 Us-partsista on kyl positiivisiä kokemuksia. Asiantunteva ja hyvä palvelu. Ainoat miinukset on, ettei vastaa helposti puhelimeen ja kuulemma kallis. Semmosia varaosia tilaillu niin en oo hirveesti kilpailuttanu, ku parin euron nippeleitä. Se vähä riippuu mitä sieltä tilaa. Tai ainakin minusta tuntuu että ei sielä kaikki tavarat ole sen kalliimpia ku muallakaan, esim alustan puslat ja nivelet. Ja kun tavaran saa suunnilleen HETI niin siitä viittii silloin myös maksaa jotain. Varmaan jos jotain oikein erikoista kyselee niin sitten saa varautua maksamaan enemmän kuin jossain muualla
TexFinn Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Lieneekö sillä jotain vaikutusta toimituksiin, että asuuko TX:ssa vai vaikka Muhoksella... Ei mitaan vaikutusta.
LOB Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Tilasin noi valot tohon camaroon wheels spin engineeringiltä ja täytyy sanoa että palvelu on vimpan päälle kaikki toimi niinkuin piti ja toimitus erittäin nopeaa. todella asiallinen palvelu.
Mika Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Ei mitaan vaikutusta. Ei olekaan...
Mika Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2008 Tuosta tuli mieleen,että tein tilauksen ameriikan mantereelle maanantai iltana ja tänä aamuna tuli tullista soitto, että tavara olisi saapunut...
Jäsen F Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2008 Tilasin puhelimitse US-Partsilta raidetangon päät keskiviikkona. Hain osat perjantaina postista.
Vici Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2008 SouthWest Trade Hämeenlinnan osaston pojille plussaa. Rattipylväs tuli kuntoon todella nopsaan ja hintakin yllätti, positiivisesti.
Marko Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Summit racing +reilussa viikossa tavarat ovelle. + Edullinen siellä jossain -Rahtia ei ilmoitettu ja tuli muutamalle osalle rahtia 230€.....sekä käsittelyt kulut 20€ plus alvit ja verot ja UPS kulut...., 110€ -Edelbrockin poikkituki käy netin mukaan mutta sitten laatikon ohjeissa "expect formula 87-92" -Competition engineeringin SFC:et ovat kuvissa hienot ja maalatut. Paketissa mustasta tehnyt....
pantera Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Yritin soittaa US-partsiin............monta kertaa............ Western Parts vastaa ainakin puhelimeen joten palvelua ainakin saa
Guest Ezzy Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2008 Yritin soittaa US-partsiin............monta kertaa............ Western Parts vastaa ainakin puhelimeen joten palvelua ainakin saa Laita ihmeessä mailia, saa vastauksen todella nopeasti. Ainakin mitä oon osia kyselly.
pantera Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Laita ihmeessä mailia, saa vastauksen todella nopeasti. Ainakin mitä oon osia kyselly. Ma haluun hoitaa asiat selviks ja loppuun saakka heti eika huomenna tai ylihuomenna, siks kaytan puhelinta Jos ei oo henkilokuntaa vastaamassa niin
-vellu Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Yritin soittaa US-partsiin............monta kertaa............ Todennut saman. Vaikeaa se on välillä tiskillä jonottaminenkin Toisaalta, kun saa jonkun palvelemaan, niin sitten on aikaa ja palveluasennetta löytyy Aika usein olen siinä tiskillä asioidessa on huomannut että asiakas helposti jaarittelee jonkun nippelin takia 15 minuuttia...
Soppa Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Mailin kautta oon asioinu US-partsin kans yleensä. Se on helppoa ja nopeaa sekä osanumerot tulee kerralla selviksi.
Mika Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Mailin kautta oon asioinu US-partsin kans yleensä. Se on helppoa ja nopeaa sekä osanumerot tulee kerralla selviksi. Minäkin tilasin meilillä TA:n dampperin stefan -07 Elokuussa ja vielä tilaus on jossain...matkalla..
pantera Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 meilitse asioitaessa jaa yleensa diibadaabat ja muut paivaa piristavat smalltalkit myyjan kanssa keskustelematta, ja niinpa yleensa jaa alennuksetkin saamatta
Mika Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 meilitse asioitaessa jaa yleensa diibadaabat ja muut paivaa piristavat smalltalkit myyjan kanssa keskustelematta, ja niinpa yleensa jaa alennuksetkin saamatta Tuossakin tapauksessa rupattelin samasta asiasta myyjän kanssa puhelimessa ja kerhoalennus kuului hintaan. Tarkemmat speksit toimitin myyjälle meilissä ja sain tiedon, että tavara tulee sitten loppukuusta...
Mika Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kerhoalennus Alkaa jo hyöty kerhoalennuksesta pikku hiljaa näkymään...
Vici Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2008 Us-partsilla on kyl hiasta toi puhelimeen vastaaminen.
gmc63 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2008 Ainaki mulla on hyviä kokemuksia tost FedEx firmasta tex oli laittannut paketin tistaina jenkeistä ja just nyt tuli mulle himaan eli mulla toi firma on toiminut TOSI hyvin lähes kaikki tilaukset on ollu mulla 3 päivän päästä himassa yhden kans oli ongelmia mut siinäki oli omaa syytä et veny viikon
Nupa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Nyt täytyy antaa Makelle miinusta ja pitkälti. Tuli karhukirje yli 2½ vuotta sitte ostetuista osista. Enkä kuulema oo ainut, keneltä on yritetty/velotettu osista kahdesti. Hassua on, että tämä asia setvittiin Maken kanssa naamatusten reilu vuosi takaperin (kysy silloin samaa, että mikäs juttu tämä on?? ja se selvitettiin) ja nyt viimeksi maaliskuussa kun laitettiin taas tavaraa tilaukseen kateltiin taas ettei oo rästejä. Niijjuu, nekin kamat on tulossa jo neljättä kuukautta... hidas kontti.
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Minäkin tilasin meilillä TA:n dampperin stefan -07 Elokuussa ja vielä tilaus on jossain...matkalla.. Kannattaisko kysellä perään?
JousiT Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Tuli karhukirje yli 2½ vuotta sitte ostetuista osista. Enkä kuulema oo ainut, keneltä on yritetty/velotettu osista kahdesti. Et ole ainoa. Mä en tosin kirjeitä (vielä) ole saanut, mutta erästäkin termostaattia on koitettu myydä kolmeen kertaan...
z 28 jari Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2008 Yritin soittaa US-partsiin............monta kertaa............ Samaan törmännyt.Moni osa on löytänyt tiensä mulle sitten muuta kautta...raha ei tunne kotia.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään