5.7targa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Us-partsiin n. 10 soittoa, eri päivinä/vuorokauden aikoina = ei vastausta yhteenkään Koskenkorvalla vaikuttava yritys = yksi soitto, kaikki tarvittavat osat löytyivät ja tulivatkin ajallaan ja auto tykkää Auto tykkää, kukkaro ei
JuzziR Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Auto tykkää, kukkaro ei Se on kärsittävä tämmösten autojen kanssa
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kannattais kuitenkin antaa tolle firmalle mahdollisuus oikaista asia ennenkuin ruvetaan teilaamaan saanko kysyä miten firma voi asian oikaista... auto ollut siellä.. raidetagon säätöjä yritetty ilmeisesti pyörittää koska rasvat olivat poissa mutta kiinnitysmutterit olivat ainakin olleet kiinni ja kierteet likaiset... iskaritolpan säätöihin ei ole koskettukkaan... laskun ovat tienneet laittaa ja auto todettu säädetyksi.. no ihan sama.. en ole ketään vielä teilannutkaan... kertonut vain kuinka hienosti siellä homma toimii... kun jostain maksan niin odotan saavani sille vastinetta... tuo paikkahan voi olla vaikka kuinka hyvä ja mulla käynyt nyt vaan paska flaksi.. jeah right...
balez Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 tätä topiccia en viitti enempää pilata... ei vaan stana jaksa aina kärsiä ja maksaa.. poistin nyt paikan nimen niin ei kukaan ala taas puolustelee ja selittelee kun kyllä se mun mazdaan oli säätänyt ja antanut alennusta.. kiitos ja näkemiiin
gmc63 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2008 10-25% tuotteesta riippuen. Ölpistä tullu joku 40%
Guest Jukka Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 En haluaisi ny lyödä lyötyä, mutta eikös asioista perillä oleva harrastaja huomannut että auton käytös ei muuttunut etupyöränkulmien "säädön" jälkeen? Olisi kai pitänyt jo tuolloin puuttua asiaan ja vaatia että kulmat tarkistetaan uudelleen tms. Myöhäistä se on nyt vinkua kun pyörät on keritty sileiksi ajaa. Eipä silti, paska homma joka tapauksessa
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Us-partsiin n. 10 soittoa, eri päivinä/vuorokauden aikoina = ei vastausta yhteenkään Koskenkorvalla vaikuttava yritys = yksi soitto, kaikki tarvittavat osat löytyivät ja tulivatkin ajallaan ja auto tykkää ja samalla vaivalla olis voinu sen sähköpostin tipauttaa, jos ostettava tuote on tiedossa tai osanrot tms jne. Mut itsehän sen päättää miten haluaa olla yhteydessä ja kehen. En tiedä miten usparts on asiakaspalvelunsa järjestänyt ja miksi luuriin ei vastata...ilmeisesti se makaa tiskillä ja jannut juoksee varastossa ettimässä osia.
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 En haluaisi ny lyödä lyötyä, mutta eikös asioista perillä oleva harrastaja huomannut että auton käytös ei muuttunut etupyöränkulmien "säädön" jälkeen? Olisi kai pitänyt jo tuolloin puuttua asiaan ja vaatia että kulmat tarkistetaan uudelleen tms. Myöhäistä se on nyt vinkua kun pyörät on keritty sileiksi ajaa. Eipä silti, paska homma joka tapauksessa Tjoo aika nopeesti on menny renkaat pilalle...
balez Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 En haluaisi ny lyödä lyötyä, mutta eikös asioista perillä oleva harrastaja huomannut että auton käytös ei muuttunut etupyöränkulmien "säädön" jälkeen? Olisi kai pitänyt jo tuolloin puuttua asiaan ja vaatia että kulmat tarkistetaan uudelleen tms. Myöhäistä se on nyt vinkua kun pyörät on keritty sileiksi ajaa. Eipä silti, paska homma joka tapauksessa 1. en ole asioista perillä oleva harrastaja 2.huomasin käytöksen olevan vieläkin vetelyä yms mutta ajattelin kuuluvan asiaan, koska mua pidetään muutenkin niin vitun sairaalloisen liian tarkkana 3.autolla ei hirveitä ole ehditty ajaa tämän kyseisen asian takia en tullut omallani esim jurvaan ja auton nouto tapahtui kun liike oli suljettu 4.ikinä ei ole myöhäistä vinkua, vaikka oliskin jo paskat housussa 5.tämän takia en jaksa kirjoittaa tänne palstalle mitään vitun asia asiaa.. aina saatna samaa lässytystä 6.en mäkään haluaisi lyödä sinua mutta kohta on pakko
Marko Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kyllä minä ainakin oletan laskun maksettuani työstä että se on tehty ja vieläpä asian mukaisesti. Ei siinä ole muita vaihto ehtoja. Korjaamo kantaa vastuun ja sillä selvä. Ainut vain että niillä olisi ollut kuluttajasuojan puitteissa ollut itse tehdä korjaava työ. Renkaat ovat kuitentenkin velvolliset korvaamaan. Jos tilaus on mennyt jonkun muun firman kautta onkin se korvaus velvollinen sitten eikä suuntaus firma.
pantera Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Saiko saa paletsi sella sen saatolapun missa on kulmat ennen ja jalkeen. Jokapaikassa missa maa on kulmia saatany on sellanen tuupattu handuun Jos dokkaria ole, on kait selvaa etta homma on jaany tekematta. Miksi ? Epahuomiossa vai tahallinen "vahinko"
Chevy Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Jos tilaus on mennyt jonkun muun firman kautta onkin se korvaus velvollinen sitten eikä suuntaus firma. just näin,"pääurakoitsija on vastuussa alihankkijan töistä"
Marko Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Itse olen aina kanssa saanut lapun tilanteesta ennen ja jälkeen säädön. Ompa ollut vielä korjaamon koneellakin tallessa säädöt. Tulee kyllä itse oltua mukana huolto keikoilla "neuvomassa" asentajia
balez Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Saiko saa paletsi sella sen saatolapun missa on kulmat ennen ja jalkeen. Jokapaikassa missa maa on kulmia saatany on sellanen tuupattu handuun Jos dokkaria ole, on kait selvaa etta homma on jaany tekematta. Miksi ? Epahuomiossa vai tahallinen "vahinko" en ole saanut kyseistä lappua... paitsi tietysti eilen konalasta sitten vasta uuden lapun...
pantera Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 en ole saanut kyseistä lappua... paitsi tietysti eilen konalasta sitten vasta uuden lapun... No niin , maksu palautettava koska saatoa ei tehty, renkaita tuskin maksavat jos et pysty nayttaan etta niita kulmia on saadetty vituiks ja renkaat on menny piloille em toimen johdosta. Naytto taakka on siis silla joka vaatii korvauksia,eli sulla, mutta saatotyosta nayttotaakka on tyon tekijalla eli korjaamolla. Yleensa naa asia selviaa kun menee jutteleen asiasta ja yrittaa saada vaikka ilmasen huollon tms vitutuksen lievennysta, vahinkoja sattuu. Jos menee asenteella, etta vittu ostatte mulle uudet renkaat ja heti ja toimitatte sinne ja teette nain, tulee luultavasti seina vastaan.
TexFinn Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Jos menee asenteella, etta **sviddu** ostatte mulle uudet renkaat ja heti ja toimitatte sinne ja teette nain, tulee luultavasti seina vastaan. Totta joka sana.
JuzziR Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 ja samalla vaivalla olis voinu sen sähköpostin tipauttaa, jos ostettava tuote on tiedossa tai osanrot tms jne. Mut itsehän sen päättää miten haluaa olla yhteydessä ja kehen. En tiedä miten usparts on asiakaspalvelunsa järjestänyt ja miksi luuriin ei vastata...ilmeisesti se makaa tiskillä ja jannut juoksee varastossa ettimässä osia. Nojoo, onhan se myönnettävä, että ei ihan halvimmasta päästä ollu liike josta nämä osat sain lopulta sain hankittua. Seuraavaks kun joutuu/pääsee hankkimaan osia tms. nii voi kokeilla muita vaihtoehtoja liikkeiden/ostotapojen suhteen. eli myös Us-Partsia.
balez Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 No niin , maksu palautettava koska saatoa ei tehty, renkaita tuskin maksavat jos et pysty nayttaan etta niita kulmia on saadetty vituiks ja renkaat on menny piloille em toimen johdosta. Naytto taakka on siis silla joka vaatii korvauksia,eli sulla, mutta saatotyosta nayttotaakka on tyon tekijalla eli korjaamolla. Yleensa naa asia selviaa kun menee jutteleen asiasta ja yrittaa saada vaikka ilmasen huollon tms vitutuksen lievennysta, vahinkoja sattuu. Jos menee asenteella, etta **sviddu** ostatte mulle uudet renkaat ja heti ja toimitatte sinne ja teette nain, tulee luultavasti seina vastaan. näin se menee... ehkä tässä vielä oppii jotain vuosien varrella
Vici Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Itse olen aina kanssa saanut lapun tilanteesta ennen ja jälkeen säädön. Ompa ollut vielä korjaamon koneellakin tallessa säädöt. Tulee kyllä itse oltua mukana huolto keikoilla "neuvomassa" asentajia asentajien painajainen. Jossain korjaamossa oli tuntivelotukset riippuen oliko asiakas poissa, vieressä, kyselemässä ja suurin veloitus tuli jos asiakas rupes neuvomaan:) Muistaakseni kympillä aina nousi.. Itse vilkaisen aina onko kyseinen osa vaihdettu uuteen ja muutenkin koitan olla mukana vilkuilemassa esim jarrutesteissä siinä vieressä, jos mahdollista.
Cosa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 ... ja muutenkin koitan olla mukana vilkuilemassa esim jarrutesteissä siinä vieressä, jos mahdollista. Ja vielä ihmetellään miksi. Tekisivät hommat korjaamoissa kunnolla, niin ei tarvitsisi vahdata
Mika Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Ja vielä ihmetellään miksi. Tekisivät hommat korjaamoissa kunnolla, niin ei tarvitsisi vahdata Ainakin noissa merkkikorjaamoissa on vian etsintä todella huippua
balez Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Maksan mielelläni hyvästä palvelusta ja tuloksesta. soita mulle ja sovitaan homma
Cosa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Ainakin noissa merkkikorjaamoissa on vian etsintä todella huippua Totta. Passatissa on edelleen korjausrumba kesken, koska joka kerta autosta rikottiin jotain lisää. Itse vika ei lopulta ollut vika, vaan väärä ohjelmointi. Sen takia olisi vielä yksi keikka korjaamolle rästissä. Huoltopäälliköllä oli jo pilkettä silmäkulmassa, kun kerran soitti ja esitteli itsensä: "Terve, täällä on xxx xxx autohajottamolta"
Cosa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Maksan mielelläni hyvästä palvelusta ja tuloksesta. Usein saat ilmaiseksi
Cosa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2008 nyt alkaa vähän rönsyilee...HUOM! tää ei oo jäsenosiossa Puhuttiin takajarrujen ja sisälokarin korjauksesta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään