set28 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Tuihan käytyä palelemassa,kohta baseen lämpiämään
balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 kotona.. aika nopeesti taittuu matka kun tulee ns. reippaalla tahdilla
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 joo btw.oli musta 5.gen (ei BÄD SS) WTF?? kuvaa ?
Senior Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Mutta kyllä Shown varasti (siis vain ja ainoastaan minun mielestäni): Kelpo vanteet !
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Siis mikä senytoli... Eikä toikaan hullumpi, siis toi missä on samanlainen kultainen merkki keulassa kun mun Koreassa Kalossissa KUTONEN ei silti, upeaa, että on saatu Suomen kilpiin -vai onko
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 samaan tulokseen tultiin ei ollu kilvis hmm... miksiköhän
Sarita Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Mistä tuosta kuvasta päälle päin tietää onko kutone vai kasi?
carita Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Mistä tuosta kuvasta päälle päin tietää onko kutone vai kasi? puuttuu ns. postilaatikko konepellistä, ei ss-merkkejä. pikahuomioina
Sarita Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 puuttuu ns. postilaatikko konepellistä, ei ss-merkkejä. pikahuomioina okei
pantera Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Mutta kyllä Shown varasti (siis vain ja ainoastaan minun mielestäni): junakeulat on symppiksiä
Sarita Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Jos tuon rekkari on JCY-79, niin tuo on Jeep Cherokee... Mitä? Onko laiton peli? edit: Ai perkelem nyt hokasin.
Toni Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Varmaa yhtä laiton ku tuo vieressä oleva cherokee
Senior Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Mitä? Onko laiton peli? Takuuvarmasti ; piti vaan saada paikalle ...
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kysymys kuuluu, miksi on muokannut
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 En. Turha viritys. ei oo turha viritys, kyllä sen saa Suomen kilpiin
balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 no voi jumalauta.. onko jotain hemmetin väliä.. fonecatan homman teit firman puhelimella ja aikaa meni 10sekunttia ja mitä olisit loppu peleissä tehnyt tiedolla..
Nupa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 varmaan sitä, että onko suomen kilvissä vai ei
balez Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 varmaan sitä, että onko suomen kilvissä vai ei no onko silläkään mitään väliä... mitä se niinkun äkkiseltään lauantaina kello 23 hyödyttää.. soitat omistajalle tai paat kirjeen postitse.. eikä kellekkään kohdistettu vaan ajattelin vaan että täällä porataan nyt kaikkien tekemisistä
Guest SuS Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kun tuo Camaro ny niin kovin kiinnostaa, niin sevverran että omistaja GM-Cruisers jäsen Pernajasta.. sitä en tiedä, onko edellinen harrasteauto vielä tallella.
Toni Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kun tuo Camaro ny niin kovin kiinnostaa, niin sevverran että omistaja GM-Cruisers jäsen Pernajasta.. sitä en tiedä, onko edellinen harrasteauto vielä tallella. Edellinen oli '68 camaro?
Guest SuS Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Edellinen oli '68 camaro? Noup. Chevy II
Guest SuS Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2010 Eilisen ruisinkin muutamat fotot sain kuvablogiin just ( sorry, ei tullut siitä Camarosta fotoa). Paljoa ei kuitenkaan ole fotoja, kun oli niin näpit jäässä ja muutenkin meni tuttujen ja uusien tuttavuuksien kanssa pulisemiseksi. Mut kyll oli kalsaa eilen.. Porukkaa ja autoja oli ihmeen hyvin silti. Ai niin heittelin blogiin nyt vasta myös parin viikon takaisen Lahti ruisinkin fotot.. sielläkin kerho oli hyvin edustettuna. http://kuvablogi.com/blog/8453/ Uusimmat foto löytyy sieltä hänniltä.
set28 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2010 tuolloinhan ollaan l:rannassa kesämiitissä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään