Jump to content

Porvoo Cruising 31.7-10


Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    31

  • Toni

    24

  • Chevy

    19

  • Sarita

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

kotona.. aika nopeesti taittuu matka kun tulee ns. reippaalla tahdilla  m/

Kirjoitettu

Mutta kyllä Shown varasti (siis vain ja ainoastaan minun mielestäni):

 

Kelpo vanteet !   m/

 

Kirjoitettu

Siis mikä senytoli...

 

Eikä toikaan hullumpi, siis toi missä on samanlainen kultainen merkki keulassa kun mun Koreassa Kalossissa  ::)

KUTONEN  ;D

 

ei silti, upeaa, että on saatu Suomen kilpiin  m/    -vai onko  ??? ::)

Kirjoitettu

samaan tulokseen tultiin  :)  ei ollu kilvis

hmm... miksiköhän  ???

Kirjoitettu

Mistä tuosta kuvasta päälle päin tietää onko kutone vai kasi?

Kirjoitettu

Mistä tuosta kuvasta päälle päin tietää onko kutone vai kasi?

puuttuu ns. postilaatikko konepellistä, ei ss-merkkejä. pikahuomioina m/

Kirjoitettu

puuttuu ns. postilaatikko konepellistä, ei ss-merkkejä. pikahuomioina m/

 

okei

Kirjoitettu

Mutta kyllä Shown varasti (siis vain ja ainoastaan minun mielestäni):

junakeulat on symppiksiä  m/

Kirjoitettu

Jos tuon rekkari on JCY-79, niin tuo on Jeep Cherokee...

 

Mitä? Onko laiton peli?

 

edit: Ai perkelem nyt hokasin. ;D

Kirjoitettu

Mitä? Onko laiton peli?

 

Takuuvarmasti ; piti vaan saada paikalle ...

 

Kirjoitettu

En. Turha viritys.

 

ei oo turha viritys, kyllä sen saa Suomen kilpiin  m/

Kirjoitettu

no voi jumalauta.. onko jotain hemmetin väliä.. fonecatan homman teit firman puhelimella ja aikaa meni 10sekunttia ja mitä olisit loppu peleissä tehnyt tiedolla..  :-*

Kirjoitettu

varmaan sitä, että onko suomen kilvissä vai ei  ???

no onko silläkään mitään väliä... mitä se niinkun äkkiseltään lauantaina kello 23 hyödyttää.. soitat omistajalle tai paat kirjeen postitse.. eikä kellekkään kohdistettu vaan ajattelin vaan että täällä porataan nyt kaikkien tekemisistä

Kirjoitettu

Kun tuo Camaro ny niin kovin kiinnostaa, niin sevverran että omistaja GM-Cruisers jäsen Pernajasta.. sitä en tiedä, onko edellinen harrasteauto vielä tallella.

Kirjoitettu

Kun tuo Camaro ny niin kovin kiinnostaa, niin sevverran että omistaja GM-Cruisers jäsen Pernajasta.. sitä en tiedä, onko edellinen harrasteauto vielä tallella.

 

Edellinen oli '68 camaro?

Kirjoitettu

Eilisen ruisinkin muutamat fotot sain kuvablogiin just ( sorry, ei tullut siitä Camarosta fotoa). Paljoa ei kuitenkaan ole fotoja, kun oli niin näpit jäässä ja muutenkin meni tuttujen ja uusien tuttavuuksien kanssa pulisemiseksi. Mut kyll oli kalsaa eilen.. Porukkaa ja autoja oli ihmeen hyvin silti.

Ai niin heittelin blogiin nyt vasta myös parin viikon takaisen Lahti ruisinkin fotot.. sielläkin kerho oli hyvin edustettuna.

 

http://kuvablogi.com/blog/8453/  Uusimmat foto löytyy sieltä hänniltä.

  • 4 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...