Guest SuS Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Siinähän se on hyvä harjoitussuora.. voi härnäämisen ohella käydä kokeilemassa kytkimen, loodan yms. kestävyyttä ( on meinaan lyhyt matka nilkuttaa suuremman yleisön näkemättä nuolemaan haavoja )
camz28 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Juu,eihän siinä nää kun ne kaikki jotka ohi ajaa......meinaan jos teitin tontille nylkytetään!! Pellit spydessä ja höyryt ohkasessa yläpilvessä
balez Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 ja mitähän ihmeellistä tässä AAR Cudassa (onko edes aito) on ku oli pelti auki koko illan ja kaikki ihmetteli http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2219665.jpg ihan vitun sama onko aito... paljon enemmän ihmeellistä kuin monessa f-bodyssa... hemmetin hieno.. ajaisin auringonlaskuun ja varmaan takaisinkin.. muutenkin todella paljon siistejä mooppareita.. kyllä mä olisin saanut noista monesta ihan kivat kiksit
Diore Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 munkin mielestä toi cuda on herkku
balez Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 jännä väri http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2219658.jpg ja olkoon mimmoset äänet vaan monen mielestä, vaikka vanhan trabantin niin tällä mä ajaisin ihan mielelläni pitkin maantietä odottaen auringon nousua ja seuraavaa red bull tölkkiä, jotta jaksaisin ajaa vaan eikä tarttis pysähtyä ollenkaan.. palautteen antoi jälleen sama apina kuin aina
Diore Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 mä oon aika paljolti balezin kaa samoilla linjoilla..toi vettekin on vaan niin herkullinen auto..
balez Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 mä oon aika paljolti balezin kaa samoilla linjoilla..toi vettekin on vaan niin herkullinen auto.. hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet?
balez Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet? ilmeisesti ei.. no mutta kumminkin
Diore Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet? no on ne ehkä vähän,putkisto uusiks?..ja en ehtinyt vielä vastaamaan
pantera Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 ja mitähän ihmeellistä tässä AAR Cudassa (onko edes aito) on ku oli pelti auki koko illan ja kaikki ihmetteli http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2219665.jpg Aito , eipä noita liiaksi ole täällä pyörinyt , hieno peli vaikken pahemmin diggaa e-parsoja
Guest SuS Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 ja mitähän ihmeellistä tässä AAR Cudassa (onko edes aito) on ku oli pelti auki koko illan ja kaikki ihmetteli Toi All American Racing-tarra on nii ihmeellistä varmaan.. Meil tehdään just toisinpäin, ollaan vaan kototallissa pelti pystyssä ja kylillä sitten pelti kiinni...
Chevy Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 ollaan vaan kototallissa pelti pystyssä ja kylillä sitten pelti kiinni... ollaan tuota sun Cudan peltii kerran pidetty kylil pystys
Juhani LS1 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Aito , eipä noita liiaksi ole täällä pyörinyt , hieno peli vaikken pahemmin diggaa e-parsoja mistä tiiät ootko tarkistanu kaikkien osavaltioiden vinit ettei ole samaa missään tai muualla mailmassa.
pantera Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 mistä tiiät ootko tarkistanu kaikkien osavaltioiden vinit ettei ole samaa missään tai muualla mailmassa. Eiköhan matti the omistaja oo sen tehny ennen kun on taalat vaihtanut käsiä ja kysymykseen ootko, vastaan en oo
Juhani LS1 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Eiköhan matti the omistaja oo sen tehny ennen kun on taalat vaihtanut käsiä ja kysymykseen ootko, vastaan en oo The Matti vai olisko kummiski The Pekka joo enkä minäkään ole tutkinu kaikkia salaisi mestoja mihkä moppe piruuttaan on partial vinin lyöny
pantera Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2009 The Matti vai olisko kummiski The Pekka joo enkä minäkään ole tutkinu kaikkia salaisi mestoja mihkä moppe piruuttaan on partial vinin lyöny matti , pekka, teppo... pitää kysyä horonkylän koivistolta niin se tietää missä koodit on, takaluukun tiivisteen alla on ainakin yks
gmc63 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2009 ajaisitko tälläkin auringonlaskuun ja takaisin http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2219668.jpg KYLLÄ vaikka onki parsa *clap*
Sarita Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Ei olla koko kesänä päästy... mutta nyt ois ens lauantaina lapsenvahti!
balez Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 epäilen ehdinkö töiltä.. mutta katsotaan jaksaisko jos ehtis
mikke Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2009 en tuu ku hyvistä ennustuksista huolimatta säät reisteilee tääl kumminki
mikke Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 ( voip olla edelleen t-paitakeli ) varmaan on, mut mää saatan olla täyttä ymmärrystä vailla sillon ku pitäs kruisata eli ei pysty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään