Jump to content

Porvoo Cruising 31.7-10


Recommended Posts

Kirjoitettu

Siinähän se on hyvä harjoitussuora.. voi härnäämisen ohella käydä kokeilemassa kytkimen, loodan yms. kestävyyttä ( on meinaan lyhyt matka nilkuttaa suuremman yleisön näkemättä nuolemaan haavoja  ;D )

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    31

  • Toni

    24

  • Chevy

    19

  • Sarita

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Juu,eihän siinä nää kun ne kaikki jotka ohi ajaa......meinaan jos teitin tontille nylkytetään!!  Pellit spydessä ja höyryt ohkasessa yläpilvessä ;D

Kirjoitettu

ja mitähän ihmeellistä tässä AAR Cudassa (onko edes aito) on ku oli pelti auki koko illan ja kaikki ihmetteli  ::)

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2219665.jpg

ihan vitun sama onko aito... paljon enemmän ihmeellistä kuin monessa f-bodyssa... hemmetin hieno.. ajaisin auringonlaskuun ja varmaan takaisinkin.. 8) muutenkin todella paljon siistejä mooppareita.. kyllä mä olisin saanut noista monesta ihan kivat kiksit  :) 8)

Kirjoitettu

ja olkoon mimmoset äänet vaan monen mielestä, vaikka vanhan trabantin niin tällä mä ajaisin ihan mielelläni pitkin maantietä odottaen auringon nousua ja seuraavaa red bull tölkkiä, jotta jaksaisin ajaa vaan eikä tarttis pysähtyä ollenkaan.. palautteen antoi jälleen sama apina kuin aina  m/

Kirjoitettu

mä oon aika paljolti balezin kaa samoilla linjoilla..toi vettekin on vaan niin herkullinen auto.. m/

Kirjoitettu

mä oon aika paljolti balezin kaa samoilla linjoilla..toi vettekin on vaan niin herkullinen auto.. m/

hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet?  ;D

Kirjoitettu

hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet?  ;D

ilmeisesti ei.. no mutta kumminkin  ::) ;D

Kirjoitettu

hienoa.. ollaanko me samaa mieltä, että sen transun millä ukkos ajo.. niin sivuputket on ihan vitun kauheet?  ;D

 

no on ne ehkä vähän,putkisto uusiks?..ja en ehtinyt vielä vastaamaan  :P

Kirjoitettu

ja mitähän ihmeellistä tässä AAR Cudassa (onko edes aito) on ku oli pelti auki koko illan ja kaikki ihmetteli  ::)

 

Toi All American Racing-tarra on nii ihmeellistä varmaan.. Meil tehdään just toisinpäin, ollaan vaan kototallissa pelti pystyssä ja kylillä sitten pelti kiinni...

Kirjoitettu

ollaan vaan kototallissa pelti pystyssä ja kylillä sitten pelti kiinni...

 

ollaan tuota sun Cudan peltii kerran pidetty kylil pystys  ;)

Kirjoitettu

Aito m/ , eipä noita liiaksi ole täällä pyörinyt , hieno peli vaikken pahemmin diggaa e-parsoja

mistä tiiät ??? ootko tarkistanu kaikkien osavaltioiden vinit ettei ole samaa missään tai muualla mailmassa.
Kirjoitettu

mistä tiiät ??? ootko tarkistanu kaikkien osavaltioiden vinit ettei ole samaa missään tai muualla mailmassa.

Eiköhan matti the omistaja oo sen tehny ennen kun on taalat vaihtanut käsiä

ja kysymykseen ootko, vastaan en oo

Kirjoitettu

Eiköhan matti the omistaja oo sen tehny ennen kun on taalat vaihtanut käsiä

ja kysymykseen ootko, vastaan en oo

The Matti vai olisko kummiski The Pekka  ::) joo enkä minäkään ole tutkinu kaikkia salaisi mestoja mihkä moppe piruuttaan on partial vinin lyöny ;D
Kirjoitettu

The Matti vai olisko kummiski The Pekka  ::) joo enkä minäkään ole tutkinu kaikkia salaisi mestoja mihkä moppe piruuttaan on partial vinin lyöny ;D

matti , pekka,  teppo...  ;)   pitää kysyä  horonkylän  koivistolta niin se tietää missä   koodit on, takaluukun tiivisteen alla on ainakin yks  ;D

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Ei olla koko kesänä päästy... mutta nyt ois ens lauantaina lapsenvahti!  m/

Kirjoitettu

epäilen ehdinkö töiltä.. mutta katsotaan jaksaisko jos ehtis m/

Kirjoitettu

en tuu ku hyvistä ennustuksista huolimatta säät reisteilee tääl kumminki ::)

Kirjoitettu

  ( voip olla edelleen t-paitakeli  ;D )

 

varmaan on, mut mää saatan olla täyttä ymmärrystä vailla sillon ku pitäs kruisata eli ei pysty :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...