Chevy Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 http://kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtumat+2009/Cruisings/Porvoo/25.7.2009/MOP_1739.jpg
burzi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 paikalla oltiin kaverin korotetulla F-250 fordilla
mikke Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Mikke oli paikan karvaisin. ja stimbe epäonnisin
Jii Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2009 No nythän te olette oikein porukalla uskaltautuneet Porgooseen kun meiksi on poissa .... Tarkoittasko tää sitä että tarvitaan monta kerholaista paikkaamaan sun puuttuminen...
balez Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 ja stimbe epäonnisin tuli kalliit hodarit.. itse pääsin avautumaan kuinka arvostan poliisin virkaa ja kerroin terveiset palkasta ja heidän työvuoroistaan.. kyselin saako pitkiä käyttää yms... no samapa tuo.. mutta 50€ olis varmaan ollut muutakin käyttöä.. onneksi lonkeroita ei ollut kuin kolme alla.. mikke kyydissä vielä ja pari suuntaa antavaa lisää niin putkasta olis varmaan ittensä löytänyt.. muuten kyllä hyvät cruisingit.. spideri veti hienosti
Stimbe Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 joo sumareiden käytöstä oli kiva saada pieni bonus poliisilta, mutta pääasia ettei nähnyt shellin parkkiksella riehumista huokastiin helpotuksesta kun sanoi sakon syyks sumarit
balez Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 joo asenne oli todella jees tälläkin poliisisedällä.. sakko ehkä ihan aiheesta miten kukin mutta että.. no onneks osasin edes vähän hillitä itseäni..
Pete Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2009 aika tyly linja noista sumareista.... ite sain muistutuksen tos viime viikolla tääl kouvolassa "häiritsevästä käyttäytymisestä taajama aluella"= kumin poltto... 35e... hauskan kuvan on joku ottanu meitin ponusta porvoossa, näyttää kiiltävämmältä kun onkaan.... http://kuvablogi.com/nayta/2119513/
mikke Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 näyttää pahalta näinköhän jää väliin sopivan kaluston puuttumisen takia edit häh hää vielä me nähdään
z 28 jari Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Det hundra inte,vai miten se nyt menikään...
Toni Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Hasse har ont i halsen. Luultavasti tuun pyörähtämään
carita Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Hasse har ont i halsen. Luultavasti tuun pyörähtämään Hoppas att Hasse mår bättre i kväll . Jag ska inte komma.
Lady Firebird Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jag förstå ingenting vad ni prata. Jag inte tala svenska.
carita Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jag förstå ingenting vad ni prata. Jag inte tala svenska. skrämmande, är det inte
Diore Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 tuli nopsaan pistäydyttyä kahden 3gen pontiacin voimin
Diore Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 todellinen pikavisiitti sato vettä...ei ollu kivaa kuljeksia tihkusateessa
camz28 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \ Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D
z 28 jari Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \ Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D Jåå du meenar että på harmååsta lähte harmååta savu på takagummi,eller?
camz28 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \ Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D Ei siis jarin kanssa olla sitä entistä..........meinaan ettei tule puheita,se oli joku muu!!
Guest SuS Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jag inte tala svenska. Jag talar svenska bara när jag är inte nykter... Och nu efter en halv timme börjar jag snacka svenska mer än svedupettern själv...
Guest SuS Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \ Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D Ens mie saa tulla härnäämään ketään ?
camz28 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2009 No se on kohta 500m mustaa "siilon" nurkilla,meinaan jos meinataan oikeen talkoot pitää :o
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään