Jump to content

Porvoo Cruising 31.7-10


Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    31

  • Toni

    24

  • Chevy

    19

  • Sarita

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

No nythän te olette oikein porukalla uskaltautuneet Porgooseen kun meiksi on poissa ....

 

 

Tarkoittasko tää sitä että tarvitaan monta kerholaista paikkaamaan sun puuttuminen... :W ;D

Kirjoitettu

ja stimbe epäonnisin :o

tuli kalliit hodarit.. itse pääsin avautumaan kuinka arvostan poliisin virkaa ja kerroin terveiset palkasta ja heidän työvuoroistaan.. kyselin saako pitkiä käyttää yms... no samapa tuo.. mutta 50€ olis varmaan ollut muutakin käyttöä.. onneksi lonkeroita ei ollut kuin kolme alla.. mikke kyydissä vielä ja pari suuntaa antavaa lisää niin putkasta olis varmaan ittensä löytänyt..

muuten kyllä hyvät cruisingit.. spideri veti hienosti  m/

Kirjoitettu

joo sumareiden käytöstä oli kiva saada pieni bonus poliisilta, mutta pääasia ettei nähnyt shellin parkkiksella riehumista  ;D huokastiin helpotuksesta kun sanoi sakon syyks sumarit

Kirjoitettu

joo asenne oli todella jees tälläkin poliisisedällä.. sakko ehkä ihan aiheesta miten kukin mutta että.. no onneks osasin edes vähän hillitä itseäni.. 

Kirjoitettu

aika tyly linja noista sumareista.... ite sain muistutuksen tos viime viikolla tääl kouvolassa "häiritsevästä käyttäytymisestä taajama aluella"= kumin poltto... 35e...

hauskan kuvan on joku ottanu meitin ponusta porvoossa, näyttää kiiltävämmältä kun onkaan....

http://kuvablogi.com/nayta/2119513/

 

  • 1 month later...
Kirjoitettu

näyttää pahalta näinköhän jää väliin sopivan kaluston puuttumisen takia :(

 

edit häh hää vielä me nähdään ;D

Kirjoitettu

Hasse har ont i halsen.

Luultavasti tuun pyörähtämään  ::)

Kirjoitettu

Hasse har ont i halsen.

Luultavasti tuun pyörähtämään  ::)

Hoppas att Hasse mår bättre i kväll  ::). Jag ska inte komma.

Kirjoitettu

Jag förstå ingenting vad ni prata. Jag inte tala svenska.

Kirjoitettu

Jag förstå ingenting vad ni prata. Jag inte tala svenska.

skrämmande, är det inte  ;D

Kirjoitettu

todellinen pikavisiitti  :o

 

sato vettä...ei ollu kivaa kuljeksia tihkusateessa  :-[

Kirjoitettu

Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \m/ \m/  Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D ;D

Kirjoitettu

Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \m/ \m/  Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D ;D

Jåå du meenar että på harmååsta lähte harmååta savu på takagummi,eller????

Kirjoitettu

Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \m/ \m/  Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D ;D

 

Ei siis jarin kanssa olla sitä entistä..........meinaan ettei tule puheita,se oli joku muu!!

Kirjoitettu

Jag inte tala svenska.

 

Jag talar svenska bara när jag är inte nykter... Och nu efter en halv timme börjar jag snacka svenska mer än svedupettern själv...

Kirjoitettu

Jåå'å,ja haa een ööll de hää näär tietokonesysteem.... Lupauksistani huolimatta renkaat vielä tieliikennekelpoiset...... No joos vaikka sinne SuS:in ja meitin liittymien väliin sitten ensi viikolla..... \m/ \m/  Otetaanko jari askolan mandariininvärisistä mallia ja vedetään duuona iha niinkun entistä eukkoa ;D ;D

 

Ens mie saa tulla härnäämään ketään ?

Kirjoitettu

No se on kohta 500m mustaa "siilon" nurkilla,meinaan jos meinataan oikeen talkoot pitää :o :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...