Sarita Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 ai SuS:n tärinä vai tää cruising Sekä että...
Sarita Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Ai huh huh... siis joo cruisingit alkaa yleensä 19.00 paikkeilla. Nyt kun on jo niin pimeää ja hankala ottaa fotoja, niin tuolla parilla fotaajalla on toiveena, että autoihin jätettäis parkit päälle ( jos vaan akku kestää) tuolla S-marketilla, niin tulee kuulemma komeempia fotoja... tiedä häntä, näkee sitten. Tuo on vaan toive, eli jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.. Aah, ymmärsin. Kuvaajat toivovat, että parkit jätetään päälle, jotta autot jäävät sunnuntaihin saakka parkkiruutuihin, jotta niitä voi kuvata päivänpaisteessa!
Juhani LS1 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Mihin aikaan? namutäti kävi Brunbergilla joten...... alas tulla
Sarita Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 namutäti kävi Brunbergilla joten...... alas tulla Tää tulossa!
Toni Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Varmaa puol seiskan nurkilla lähren pörrää provoosee
Sarita Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Hienoja autoja taajaan ja mukavia ihmisiä ja biisi soi päässä ja mikke sai kilpailijan ja lakritsit (500 gr) syötiin kotimatkalla ja melkein kaikki tryffelit ja kiitos kiitos SuS!
5.7targa Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Hienoja autoja taajaan ja mukavia ihmisiä ja biisi soi päässä ja mikke sai kilpailijan ja lakritsit (500 gr) syötiin kotimatkalla ja melkein kaikki tryffelit ja kiitos kiitos SuS! olisko kuveja?
Toni Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2009 Oli taas kivaa...Himassa pienet helikopterit
Chevy Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Lamppujen värintoisto on aivan perähikiältä Missä lienee suunniteltu suurpainenatriumlampun väri on
5.7targa Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Mitää en oo ottanu http://kuvablogi.com/diaesitys/17043/24/ Osuusliike Aslalle suuri miinus surkeasta pihavalaistuksesta. Lamppujen värintoisto on aivan perähikiältä Missä lienee suunniteltu ei mun silimihin ainakaa sattunu, hyviä kuvia on
Chevy Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 hyviä kuvia on tuolla lisää http://tulilanka.pic.fi/kuvat/Cruisings/Porvoo+Cruising/Porvoo+Cruising+26.9.2009/
pantera Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2009 Täytyyhän mullakin olla edes JOKU PROJEKTI onks talli valamis
Guest SuS Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2009 Ei. Tää parta ajetaan vasta oman tallin sähköillä, ei ennen. Oliskos jollain joulupukista tarvetta? Pientä ideointia: Voitte Miken kanssa perustaa kertsin pukkipalvelun ( raitis, reipas, lapsirakas, lasiinsylkevä, laulava ja autoileva pukki ) Tai jos löytyis vielä kolmas parraskasvattaja, niin tuleviin kinkereihin olis sitten kertsissä oma ZZTop... halutaanko lisää idiksiä...
Guest SuS Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2010 Porgoon Pensselisetä elikkäs Tulilanka on tehnyt taas hienon tapahtumajulisteen. Joo ja ruoka- & juomakoju pitäisi myös olla tontilla jottei tarvii nälkäisenä ruisailla.
Juhani LS1 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 sinivuokkoja mittailemassa kuninkaan portis look out
Toni Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Vetäsen isolohkolla pohjat tutkaan
Guest SuS Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Vetäsen isolohkolla pohjat tutkaan Nopeusmittausta se on tuokin... Kevään ensimmäinen kerhon nopein ?
Chevy Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 sinivuokkoja mittailemassa kuninkaan portis look out Roger
-vellu Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2010 sinivuokkoja mittailemassa kuninkaan portis look out Ten four
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään