Jump to content

Porvoo Cruising 31.7-10


Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    31

  • Toni

    24

  • Chevy

    19

  • Sarita

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ai huh huh... siis joo cruisingit alkaa yleensä 19.00 paikkeilla. Nyt kun on jo niin pimeää ja hankala ottaa fotoja, niin tuolla parilla fotaajalla on toiveena, että autoihin jätettäis parkit päälle ( jos vaan akku kestää) tuolla S-marketilla, niin tulee kuulemma komeempia fotoja... tiedä häntä, näkee sitten. Tuo on vaan toive, eli jokainen tekee kuten parhaaksi näkee..

 

Aah, ymmärsin. Kuvaajat toivovat, että parkit jätetään päälle, jotta autot jäävät sunnuntaihin saakka parkkiruutuihin, jotta niitä voi kuvata päivänpaisteessa!  ;D

Kirjoitettu

Mihin aikaan?

namutäti kävi Brunbergilla joten...... alas tulla 8)
Kirjoitettu

namutäti kävi Brunbergilla joten...... alas tulla 8)

 

Tää tulossa!  :-P

Kirjoitettu

Hienoja autoja taajaan ja mukavia ihmisiä ja biisi soi päässä ja mikke sai kilpailijan ja lakritsit (500 gr) syötiin kotimatkalla ja melkein kaikki tryffelit ja kiitos kiitos SuS!

Kirjoitettu

Hienoja autoja taajaan ja mukavia ihmisiä ja biisi soi päässä ja mikke sai kilpailijan ja lakritsit (500 gr) syötiin kotimatkalla ja melkein kaikki tryffelit ja kiitos kiitos SuS!

olisko kuveja?
Kirjoitettu

Lamppujen värintoisto on aivan perähikiältä  m-  Missä lienee suunniteltu  :W

 

suurpainenatriumlampun väri on  m-

Kirjoitettu

Mitää en oo ottanu  :o    http://kuvablogi.com/diaesitys/17043/24/    Osuusliike Aslalle suuri miinus surkeasta pihavalaistuksesta. Lamppujen värintoisto on aivan perähikiältä  m-  Missä lienee suunniteltu  :W

ei mun silimihin ainakaa sattunu, hyviä kuvia on  m/
Kirjoitettu

Täytyyhän mullakin olla edes JOKU PROJEKTI  :-[

onks talli valamis  ;D

Kirjoitettu

Ei. Tää parta ajetaan vasta oman tallin sähköillä, ei ennen.    Oliskos jollain joulupukista tarvetta?  :W

 

Pientä ideointia: Voitte Miken kanssa perustaa kertsin pukkipalvelun ( raitis, reipas, lapsirakas, lasiinsylkevä, laulava  ja autoileva pukki  ;D)

 

Tai jos löytyis vielä kolmas parraskasvattaja, niin tuleviin kinkereihin olis sitten kertsissä oma ZZTop... halutaanko lisää idiksiä...

  • 6 months later...
Kirjoitettu

Porgoon Pensselisetä elikkäs Tulilanka on tehnyt taas hienon tapahtumajulisteen. Joo ja ruoka- & juomakoju pitäisi myös olla tontilla jottei tarvii nälkäisenä ruisailla.

PC_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Vetäsen isolohkolla pohjat tutkaan  8)

 

Nopeusmittausta se on tuokin... Kevään ensimmäinen kerhon nopein ?

Kirjoitettu

sinivuokkoja mittailemassa kuninkaan portis ::) look out

Roger

Kirjoitettu

sinivuokkoja mittailemassa kuninkaan portis ::) look out

 

Ten four 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...