Jump to content

3 genin peltisatseista

tomipoika

Recommended Posts

Kirjoitettu

vois ollakin mielenkiintoista käyttää se uudestaan rullilla kun nyt ei oo se katti siinä ahdistamassa..

Laita ne peltisatsit ja sitten rullille  \m/

• Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

10

• Rale

8

• Mikey_

8

• porkkana

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

eli tuleeko tehoja jos vaihtaa koko putkiston avarammaks? tai loppupään?

peltisatsit ja kunnon catback +10% heppoja ja vääntöä lisää.pelkkä putkisto ei paljon tuo,sarjoista kannattaa alottaa.

Kirjoitettu

mitä putkistoa/peltsisarjaa suosittelette? jos tehoja hakusessa

Kirjoitettu

mitä putkistoa/peltsisarjaa suosittelette? jos tehoja hakusessa

3geniin ainakin on edelit ihan hyvät..

Kirjoitettu

paljon pitää olla koneessa "paukkua" et FLOWTEC sarjojen pienestä koosta alkaa olla haittaa? eli primäärit 1 1/2'' ja collectorit 2,5'' mietin et pitäisköhän laittaa 1 3/4'' ja 3'' 

Kirjoitettu

Onko kokemuksia kuinka pitkä ikäisiä peltisarjat on olleet ympärivuotisessa käytössä- Meinaan että minkä merkkisiin kannattais sijoittaa ettei heti alkais räksättämään laipoista tai ruostu puhki.

Meneekö 3 generiin mahdollisesti jotkin muut kohtalaisesti virtaavat p.sarjat kun peltisellaiset ja onko jollain valmistajalla kunnollista Y-putkea tarjolla.

Kirjoitettu

Mulla meni noi pacesetterit vuodessa ruosteeseen vaikka oli keraamiset eli yx talvi ja .......... >:( >:(

• 2 months later...
Kirjoitettu

Onko kokemuksia kuinka pitkä ikäisiä peltisarjat on olleet ympärivuotisessa käytössä- Meinaan että minkä merkkisiin kannattais sijoittaa ettei heti alkais räksättämään laipoista tai ruostu puhki.

Meneekö 3 generiin mahdollisesti jotkin muut kohtalaisesti virtaavat p.sarjat kun peltisellaiset ja onko jollain valmistajalla kunnollista Y-putkea tarjolla.

mulla on edelin tes:sit ollu nyt visii jo viidettä vuotta tosin kesäkäytössä mut vasta pintaruostetta

Kirjoitettu

edelin tes 1 5/8 sarjat oli mulla 5vuotta kesäajossa ja termotecit päällä. hyvin on pysyny ruosteettomana m/ vaihdoin hookerin supercomp. 1 3/4 sarjoihin kun edeleistä tuli pullonkaula, eli edelit on hyvät miedosti viritettyyn koneeseen. edelit on myytävänä täällä myyntiosiossa m/ m/

Kirjoitettu

edelin tes 1 5/8 sarjat oli mulla 5vuotta kesäajossa ja termotecit päällä. hyvin on pysyny ruosteettomana m/ vaihdoin hookerin supercomp. 1 3/4 sarjoihin kun edeleistä tuli pullonkaula, eli edelit on hyvät miedosti viritettyyn koneeseen. edelit on myytävänä täällä myyntiosiossa m/ m/

Hyvä tieto tuo et TES:it kestää rätit päällä hyvin ainakin 5vuotta. Mulla semmoset omassa veheessä kesäkäytössa ja välillä kuulee mitä ihmeellisempiä skenaarioita kuinka lämpörätitetyt sarjat käy liian kuumana ja hiili palaa teräksestä pois jne, tai sitten rätit kosteina ja sarjat syöpyy puhki  >:(

Kirjoitettu

Hyvä tieto tuo et TES:it kestää rätit päällä hyvin ainakin 5vuotta. Mulla semmoset omassa veheessä kesäkäytössa ja välillä kuulee mitä ihmeellisempiä skenaarioita kuinka lämpörätitetyt sarjat käy liian kuumana ja hiili palaa teräksestä pois jne, tai sitten rätit kosteina ja sarjat syöpyy puhki  >:(

mun sarjoilla on ajettu n: 5000km. ehkä siksi ne on vielä kunnossa ;D

Kirjoitettu

mun sarjoilla on ajettu n: 5000km. ehkä siksi ne on vielä kunnossa ;D

ELi 1000km vuodessa? Mulla jo 5tkm tulossa tälle kesälle... Vielä vakio sarjat.

Kirjoitettu

ELi 1000km vuodessa? Mulla jo 5tkm tulossa tälle kesälle... Vielä vakio sarjat.

autolla on 8 vuoden aikana ajettu vähän yli 10.000km ::)

Kirjoitettu

autolla on 8 vuoden aikana ajettu vähän yli 10.000km ::)

Ei tarvi vahata niin usein ;D Eli sitä on "harrastettu" (viritetty 3/4osaa ajasta :-X)

Kirjoitettu

tietääkö kukaan paljon jää maavaraa camaroon Hookerin super comp. sarjoilla? auton korkeus ja sarjojen kohdalta maahan?

Kirjoitettu

tietääkö kukaan paljon jää maavaraa camaroon Hookerin super comp. sarjoilla? auton korkeus ja sarjojen kohdalta maahan?

Ei ainakaan kannata madallettuun autoon laittaa kuulemma. Hedmanin pitkät sarjat kuulemma jää

ylemmäs ja itsekin kuvista kattellu, että näin olis. Mulla on Hedmanit, mut ne ei oo vielä autossa paikallaan.

Kirjoitettu

muistaakseni noin 100mm jää maavaraa, voin tarkistaa viikonloppuna. katso mun 3" tuplaputket osiosta, siinä näykyy miten hookerin super compit istuu. mulla ainakin toimii 100 kertaa paremmin kuin edelin tes sarjat \m/

Kirjoitettu

muistaakseni noin 100mm jää maavaraa, voin tarkistaa viikonloppuna.

Madaltamaton7madallettu alusta?

Kirjoitettu

Madaltamaton7madallettu alusta?

madaltamaton, 245/50/16" renkailla

Kirjoitettu

Kun puhutaan maavarasta niin olisi hyvä varmaan ottaa myös mitta jostain runkopalkista yms. niin saadaan referenssimitta myös. Vaikka on vakio alusta niin korkeudet vaihtelevat aika hurjasti. ;)

Kirjoitettu

Kun puhutaan maavarasta niin olisi hyvä varmaan ottaa myös mitta jostain runkopalkista yms. niin saadaan referenssimitta myös. Vaikka on vakio alusta niin korkeudet vaihtelevat aika hurjasti. ;)

Samoin ne vaihtelee madalletuissa... Jos vakio alustalla on 100mm niin sehän menee madalletulla jo alle sallitun 80mm.

Mulla oli edessä tuuliohjain keulanalla aluksi n.90mm maasta ja se ainakin tahtoi raapia joka hidastepatissa maata...

• 3 months later...
Kirjoitettu

eedelin tessit ollut kiinni 10v. kesäkäytössä joista viimeiset 2v.termoteipillä pimpattuna!! eikä juurikaan uusia häpeä....

• 6 months later...
Kirjoitettu

Tarviiko noita rättejä muuten olla tossa sarjan ympärillä? Ei mahdu hylsy pulttiin kun jää niin ahtaaks se väli.. :-\

Kirjoitettu

Tarviiko noita rättejä muuten olla tossa sarjan ympärillä?

ei välttämättä mut niil saa pikkusen suojattua konehuonetta lämmöltä ja johtojen kärventymiseltä :-\

Kirjoitettu

Mistähän noita edelin tiivisteitä kannattaa kysellä? Säksättää vedolla niin sehän voi tulla sieltä,pitää kuitenkin perjantaina käyttää tuolla jäälin autosäädössä kattelemassa toi sytkäennakko,sehän voi vissiin aiheuttaa samaa ilmiötä.Raottuuko pakosarja riittävästi ihan pultit aukasemalla vai pitääkö jostain muualta löysätä?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...