Cosa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 vois ollakin mielenkiintoista käyttää se uudestaan rullilla kun nyt ei oo se katti siinä ahdistamassa.. Laita ne peltisatsit ja sitten rullille
rokzetä Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 eli tuleeko tehoja jos vaihtaa koko putkiston avarammaks? tai loppupään? peltisatsit ja kunnon catback +10% heppoja ja vääntöä lisää.pelkkä putkisto ei paljon tuo,sarjoista kannattaa alottaa.
tomipoika Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 mitä putkistoa/peltsisarjaa suosittelette? jos tehoja hakusessa
balez Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 mitä putkistoa/peltsisarjaa suosittelette? jos tehoja hakusessa 3geniin ainakin on edelit ihan hyvät..
-PM- Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2008 paljon pitää olla koneessa "paukkua" et FLOWTEC sarjojen pienestä koosta alkaa olla haittaa? eli primäärit 1 1/2'' ja collectorit 2,5'' mietin et pitäisköhän laittaa 1 3/4'' ja 3''
transman Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2008 Onko kokemuksia kuinka pitkä ikäisiä peltisarjat on olleet ympärivuotisessa käytössä- Meinaan että minkä merkkisiin kannattais sijoittaa ettei heti alkais räksättämään laipoista tai ruostu puhki. Meneekö 3 generiin mahdollisesti jotkin muut kohtalaisesti virtaavat p.sarjat kun peltisellaiset ja onko jollain valmistajalla kunnollista Y-putkea tarjolla.
gmc63 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2008 Mulla meni noi pacesetterit vuodessa ruosteeseen vaikka oli keraamiset eli yx talvi ja .......... >
5,7 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2008 Onko kokemuksia kuinka pitkä ikäisiä peltisarjat on olleet ympärivuotisessa käytössä- Meinaan että minkä merkkisiin kannattais sijoittaa ettei heti alkais räksättämään laipoista tai ruostu puhki. Meneekö 3 generiin mahdollisesti jotkin muut kohtalaisesti virtaavat p.sarjat kun peltisellaiset ja onko jollain valmistajalla kunnollista Y-putkea tarjolla. mulla on edelin tes:sit ollu nyt visii jo viidettä vuotta tosin kesäkäytössä mut vasta pintaruostetta
Rale Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 edelin tes 1 5/8 sarjat oli mulla 5vuotta kesäajossa ja termotecit päällä. hyvin on pysyny ruosteettomana vaihdoin hookerin supercomp. 1 3/4 sarjoihin kun edeleistä tuli pullonkaula, eli edelit on hyvät miedosti viritettyyn koneeseen. edelit on myytävänä täällä myyntiosiossa m/
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 edelin tes 1 5/8 sarjat oli mulla 5vuotta kesäajossa ja termotecit päällä. hyvin on pysyny ruosteettomana vaihdoin hookerin supercomp. 1 3/4 sarjoihin kun edeleistä tuli pullonkaula, eli edelit on hyvät miedosti viritettyyn koneeseen. edelit on myytävänä täällä myyntiosiossa m/ Hyvä tieto tuo et TES:it kestää rätit päällä hyvin ainakin 5vuotta. Mulla semmoset omassa veheessä kesäkäytössa ja välillä kuulee mitä ihmeellisempiä skenaarioita kuinka lämpörätitetyt sarjat käy liian kuumana ja hiili palaa teräksestä pois jne, tai sitten rätit kosteina ja sarjat syöpyy puhki
Rale Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2008 Hyvä tieto tuo et TES:it kestää rätit päällä hyvin ainakin 5vuotta. Mulla semmoset omassa veheessä kesäkäytössa ja välillä kuulee mitä ihmeellisempiä skenaarioita kuinka lämpörätitetyt sarjat käy liian kuumana ja hiili palaa teräksestä pois jne, tai sitten rätit kosteina ja sarjat syöpyy puhki mun sarjoilla on ajettu n: 5000km. ehkä siksi ne on vielä kunnossa
rstuning Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 mun sarjoilla on ajettu n: 5000km. ehkä siksi ne on vielä kunnossa ELi 1000km vuodessa? Mulla jo 5tkm tulossa tälle kesälle... Vielä vakio sarjat.
Rale Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 ELi 1000km vuodessa? Mulla jo 5tkm tulossa tälle kesälle... Vielä vakio sarjat. autolla on 8 vuoden aikana ajettu vähän yli 10.000km
rstuning Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2008 autolla on 8 vuoden aikana ajettu vähän yli 10.000km Ei tarvi vahata niin usein Eli sitä on "harrastettu" (viritetty 3/4osaa ajasta )
-PM- Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 tietääkö kukaan paljon jää maavaraa camaroon Hookerin super comp. sarjoilla? auton korkeus ja sarjojen kohdalta maahan?
rstuning Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 tietääkö kukaan paljon jää maavaraa camaroon Hookerin super comp. sarjoilla? auton korkeus ja sarjojen kohdalta maahan? Ei ainakaan kannata madallettuun autoon laittaa kuulemma. Hedmanin pitkät sarjat kuulemma jää ylemmäs ja itsekin kuvista kattellu, että näin olis. Mulla on Hedmanit, mut ne ei oo vielä autossa paikallaan.
Rale Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2008 tietääkö kukaan paljon jää maavaraa camaroon Hookerin super comp. sarjoilla? auton korkeus ja sarjojen kohdalta maahan? muistaakseni noin 100mm jää maavaraa, voin tarkistaa viikonloppuna. katso mun 3" tuplaputket osiosta, siinä näykyy miten hookerin super compit istuu. mulla ainakin toimii 100 kertaa paremmin kuin edelin tes sarjat
z 28 jari Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 muistaakseni noin 100mm jää maavaraa, voin tarkistaa viikonloppuna. Madaltamaton7madallettu alusta?
Rale Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2008 Madaltamaton7madallettu alusta? madaltamaton, 245/50/16" renkailla
Nova Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2008 Kun puhutaan maavarasta niin olisi hyvä varmaan ottaa myös mitta jostain runkopalkista yms. niin saadaan referenssimitta myös. Vaikka on vakio alusta niin korkeudet vaihtelevat aika hurjasti.
rstuning Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2008 Kun puhutaan maavarasta niin olisi hyvä varmaan ottaa myös mitta jostain runkopalkista yms. niin saadaan referenssimitta myös. Vaikka on vakio alusta niin korkeudet vaihtelevat aika hurjasti. Samoin ne vaihtelee madalletuissa... Jos vakio alustalla on 100mm niin sehän menee madalletulla jo alle sallitun 80mm. Mulla oli edessä tuuliohjain keulanalla aluksi n.90mm maasta ja se ainakin tahtoi raapia joka hidastepatissa maata...
camz28 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2009 eedelin tessit ollut kiinni 10v. kesäkäytössä joista viimeiset 2v.termoteipillä pimpattuna!! eikä juurikaan uusia häpeä....
Guest Jake77 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Tarviiko noita rättejä muuten olla tossa sarjan ympärillä? Ei mahdu hylsy pulttiin kun jää niin ahtaaks se väli..
mikke Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Tarviiko noita rättejä muuten olla tossa sarjan ympärillä? ei välttämättä mut niil saa pikkusen suojattua konehuonetta lämmöltä ja johtojen kärventymiseltä
Guest Jake77 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Mistähän noita edelin tiivisteitä kannattaa kysellä? Säksättää vedolla niin sehän voi tulla sieltä,pitää kuitenkin perjantaina käyttää tuolla jäälin autosäädössä kattelemassa toi sytkäennakko,sehän voi vissiin aiheuttaa samaa ilmiötä.Raottuuko pakosarja riittävästi ihan pultit aukasemalla vai pitääkö jostain muualta löysätä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään