Jump to content

Recommended Posts

Posted

sopiiko nuo 84:seen firebirdiin?

• Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

10

• Rale

8

• Mikey_

8

• porkkana

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

somnamnaa
Posted

sopiiko nuo 84:seen firebirdiin?

Ei mitään hajua? Miksi ei sopisi?

Mutta kysymykset sarjoista mieluiten yv:llä niin ei spammata tätä ketjua turhilla viesteillä.

Posted

Meinasin sanoa että ostakaa SLP rosteri hedarit niin ei tarvii maalailla eikä vaihtaa Y-putkea joka kolmas vuosi mutta niitä ei näköjään enää saa. Onneksi tuli aikoinaan hommattua ...  :W

z 28 jari
Posted

Näkyy eebayssa olevan rosterista neljänsadantaalan hintaista pitkäputkisarjaa y-putken kera tyrkyllä.Kuka on ekarohkea ja tilaa kiinansarjat?Noi on ilmeisesti killisilmä kopioinut stainlessperformancen sarjoista.

• 1 year later...
Posted

Onkos tietoa millä pitkillä sarjoilla jää eniten maavaraa? Ja miten sarjoilta eteenpäin, mahtuuko johonkin väliin Y-putki?

Posted

Mulla roikkuu yhet 3genin pitkät satsit koristeena tallin seinällä. Haluakko kokkeilla? :W

Posted

Mulla roikkuu yhet 3genin pitkät satsit koristeena tallin seinällä. Haluakko kokkeilla? :W

Eläpä ala hulluu yllyttämään ;D Sarjat pitäis käyttää joka tapauksessa irti kun ne vuotaa joko pakosarjantiivisteestä tai sit siitä y-putken liittymäkohdasta. Siinähän ne samalla tietysti kokeiliskin.... Mutta aina parempi jos on jotain etukäteistietoa miten ne saa mahtuu, ettei mene viimesyksynä rakennettu putkisto kokonaan uusiksi, ei se auton alla konttaaminen niin hauskaa ole.
Posted

Tiivisteethän on suht näppärä vaihtaa vaikka sarjat ois paikallaanki.

• 2 weeks later...
Posted

Hop, onko nämä järkihintaiset ? http://thirdgenranch.com/-strse-1056/82-dsh-92-Camaro-fdsh-Firebird-Flowtech-headers/Detail.bok 

Ois y-putken kera, mihin noi riittää ? noiden päälle hirveästi tajua  ::)  Autohan mulla se 85 vuoden trans am 5.0TPI 215hp

Edullisia peltisatseja katsellu täs ku ei hirveesti ole rahaa ku vaihdelaatikko menee korjattavaksi  *clap*

taitaa olla ne halvimmat mitä löytyy.eikös noihin ihan tyytyväisiä ole oltu.ihan us-partsiltakin löytyy suht etullisesti n.280e sarja.

Posted

taitaa olla ne halvimmat mitä löytyy.eikös noihin ihan tyytyväisiä ole oltu.ihan us-partsiltakin löytyy suht etullisesti n.280e sarja.

Paitsi että aina tuo Y-putki ei ole ollut kuvan mukainen, vaan T-putki ja yhteensopivuus ei ole ollut ihan 100%(Lähes bolt-on)

Edit:

eli se "Y-putki" :

http://www.ebay.com/itm/Flowtech-11102Y-Y-Pipe-387-11102-Headers-/400280385208?hash=item5d3291f6b8&item=400280385208&pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr

Posted

Paitsi että aina tuo Y-putki ei ole ollut kuvan mukainen, vaan T-putki ja yhteensopivuus ei ole ollut ihan 100%(Lähes bolt-on)

Edit:

eli se "Y-putki" :

http://www.ebay.com/itm/Flowtech-11102Y-Y-Pipe-387-11102-Headers-/400280385208?hash=item5d3291f6b8&item=400280385208&pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr

näyttää olevan markkinoilla y ja t mallia. ;D

tuo hietalan linkittämä y-putki ei kyllä katille asti yllä mun mielestä.ja kummassakin versiossa 2,5" pää.

orkkis t putkessakin on 3" tulo katille/katin korvaavalle putkelle(3").

pientä askartelua tuossa on ja kuristus tulee väliin. ::)

Posted

Jahas, kumpihan sieltä sit tulis jos tilaa, mun tuurilla tollanen T liitos  m- 

Mun autoon näkys joku laittaneen ameriikassa jossai välis putkiston katilta taakse, on sen verra priima kuntoinen mutta vaisu ääniltään niin ajattelin et laitan paremman takapöntön ja peltisatsit ja jonku putken katin tilalle niin ei menis ihan hukkaan tuo väliputki. 2,7 tuumanen kai kooltaan  \m/

Posted

Jahas, kumpihan sieltä sit tulis jos tilaa, mun tuurilla tollanen T liitos  m- 

No onko joku oikeasti saanut ton Y-putken?
  • 2 years later...
Posted

Tälle vuodellekin tähän ketjuun että kuuluuko Pakosarjarintamalle mitään uutta?

Näitä vanhoja ketjuja selailin ja jotenkin nuo Marteliuksen peltisarjoista olevat pari kommenttia herätti kiinnostuksen. Mulla mottina on tuo 305tbi jossa ois jo valmiiksi K&N suodatin ja katalysaattori riisuttu pois niin miksipä ei nuo peltisarjatkin taannoin uusitun muun 2.5 putkiston alkuun passais..