Jarno Posted July 15, 2009 Posted July 15, 2009 Ei tarvii olla Edelin tiivisteet.. Osta kuparitiivisteet vaikka Summitilta tai sitte joltain suomalaiselta myyjältä! maksaa about 40e ja kestää PAALJON paremmin kun massatiivisteet, jotka tahtoo palaa puhki helposti ja sitten alkaa säksätys.
F350 Posted July 15, 2009 Posted July 15, 2009 Mistähän noita edelin tiivisteitä kannattaa kysellä? Säksättää vedolla niin sehän voi tulla sieltä,pitää kuitenkin perjantaina käyttää tuolla jäälin autosäädössä kattelemassa toi sytkäennakko,sehän voi vissiin aiheuttaa samaa ilmiötä.Raottuuko pakosarja riittävästi ihan pultit aukasemalla vai pitääkö jostain muualta löysätä? Ja onkos tuo jäälin autosäätö enää olemassakaan, Prokkola ainakin lähti.
Guest Jake77 Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Toivottavasti on olemassa ku ois kolmelta aika..
Guest Jake77 Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Olihan ne takimmaiset pultit semmosessa paikassa taas että...Ootteko saanu noita irti/paikalleen ilman nosturia?
JoukoY Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Olihan ne takimmaiset pultit semmosessa paikassa taas että...Ootteko saanu noita irti/paikalleen ilman nosturia? Joo, aina yläkautta. Peltipakosarjoja on kyllä monen mallisia, toiset helpompia, toiset hankalampia. Esim. Flowtech on huomattavasti hankalampi kuin Hedman. Tuossa (huono) kuva josta näkee eron.
Cujo Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Omassani on edelin lyhyet sarjat ja meni yläkautta tod helposti. Kuskin puolelta piti ainoastaan irroittaa yläpäästään se ohjaustanko mikä tulee ratilta.
Guest Jake77 Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Onkohan nää nyt sitten pitkät vai lyhyet,5-pytyltä tulee sillä tavalla kivasti tuohon 8-pytyn pultin eteen...Löysin kuittien seasta manuaalia noista sarjoista niin siellä kyllä käsketään nimenomaan ettei saa noita lämpörättejä laitella..
JoukoY Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Onkohan nää nyt sitten pitkät vai lyhyet,5-pytyltä tulee sillä tavalla kivasti tuohon 8-pytyn pultin eteen...Löysin kuittien seasta manuaalia noista sarjoista niin siellä kyllä käsketään nimenomaan ettei saa noita lämpörättejä laitella.. 6-pytyltä? Joo, ei lupaa Hedman myöskään laittaa rättiä päälle mutta ei ne sieltä ameriikasta pysty mua estämään
Cujo Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 http://www.summitracing.com/parts/EDL-68723/ tää on se mulla ponussa käytössä oleva setti
Guest Jake77 Posted July 18, 2009 Posted July 18, 2009 Aika samannäkönen on,kakkospyttyhän se tosiaan on tuo vänkärin keulimmainen,se tulee kasin eteen niinku tossa kuvassa.
Mikey_ Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 Nostetaas vähän vanhaa ketjua. Eli tuli hankittua -86 Camaro ja sen putkiosastolle pitäis kehittää jotain. Autossa on siis paikallaan 3,5" tuplaputket, mutta saakeli vakio halkosarjoilla. Kollektorin jälkeen olevat mutkat on hitsattu siihen malliin, että hyvä jos pakokaasu löytää tiensä ulos putken päästä. Tuli sitten sellanen mieleen, että onko esim. noissa hedmanin pitkissä sarjoissa, sitä vaakaan tulevaa osaa kuinka pitkälti? Pääsis niistä härskeistä palapelimutkista eroon Loppu putket on ihan ok-kunnossa, niin kait nuo 3" kollektorit askartelee kiinni niihin vanhoihin 3,5" putkiin. Voiko muuten lambdat iskeä kollektoriin kiinni, vai pitäskö niiden olla vielä kauempana putkessa? On piuhat meinaan aika hintsut jo nyttenkin. Autossa ei siis ole minkään sortin saastelaitteita paikallaan.
mikke Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 lamdat voi pistää kollektoriin kiinni ja monissa niille on paikat siin paikkeilla. jossain ollu paikkoja jopa primääriputkessa mut ei sillon seuraa kun sen yhen pytyn jäännöksiä.
balez Posted June 5, 2010 Posted June 5, 2010 itsekkin mietin pitkiä sarjoja mutta aika matalaksi menee.. ainakin pks seudulla ajamisesta tulee hankalaa laitat siihen vaikka flowtechin lyhyet sarjat, tai tietysti riippuu kuinka matala autosi on
Mikey_ Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Flowtechit olis tietty yks vaihtoehto, mutta niillä ei pääse eroon noista mig-oksennus mutkista. Siinä on joku alusta vissiin laitettu, mutta stanssi on silti 18" vanteilla mallia SUV, jolle kyllä pitäisi tehdä jotain. Emäntäkin totesi, notta oletko jonkun citymaasturin ostanut. niminm. käyttiksessä D2 coiloverit ja 6cm maavaraa Eikä täällä maalla niin paljoa ole mitn hidasteita menoa haittaamassa
rokzetä Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 järkyttävän kokoset tuplaputket 3,5". laitahan kuvia. syövät tuota tontitusvaraa kyllä.
Markus Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 hedmanin sarjat on kyllä hyvät, omassa on ne ja kyllä sillä pääsee hidastetöyssyjenkin yli, vaikka se on madallettu...
z 28 jari Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 Jos laitat lambaadat kollektoriin,tartee olla lämmitetyt anturit.
Mikey_ Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Noniin, valinta osui hedmanin pitkiin sarjoihin. RP noita ainakin kauppa, mutta onko joku muu lafka mahdollisesti nopeampi/edullisempi? Auto hörppää muuten soppaa aivan sikana, kun toisen putken pakosarjan ja loppuputken välinen liitos vuotaa. Ensihätään vaihdoin KMS:än ja soosimittarin lambdat keskenään ja nyt on KMS:n lambda pitävässä putkessa. Soosimittari taasen herjaa hoikkaa..Eiköhän se sitä, kun saa uudet sarjat paikalleen. Mulla on muuten vinkkelit tulpanhatut paikoillaan, niin sopiiko ne oleen siellä noiden Hedmanien kaverina?
Nupa Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 RP noita ainakin kauppa, mutta onko joku muu lafka mahdollisesti nopeampi/edullisempi? Nopeampi, ehkä. Edullisempi, tuskin.
Mikey_ Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Jeps, niin mä vähän meinasinkin. Ihan sillä kyselin, notta olis ihan kiva saada nuo satsit paikoilleen ennen ens vappua. Mitä nyt noita RP:n ketjun palautteita lukenu...Pitänee kuitenkin koittaa jos ukot sais toimitettua suht ripeästi. Loppuu paikallisen Nesteen pumpuista meinaan 98, jos tätä rataa käyn siellä tankkaileen Nopeampi, ehkä. Edullisempi, tuskin.
HFB Posted June 20, 2010 Posted June 20, 2010 Flowtechit ainakin on edulliset mut ei ihan viimesen päälle laadukkaat itelle tuli moiset tuossa, kyllähän ne hommansa hoitaa tuommoses normikäytössä mut joutu kyllä taiteilee että sai käymään. mm. sarjoissa oli isot ovaalimaiset aukot, ja nehän ei oikeen istunu kansiin saatika tiivisteet niihin puikolla lisää kannasta joutu laittaa. myös y-putkessa oli aika hikoilu että sai yhdistettyä sarjat ja Edelbrockin catbackin siihen. Vituttaa olla köyhä
balez Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 Flowtechit ainakin on edulliset mut ei ihan viimesen päälle laadukkaat itelle tuli moiset tuossa, kyllähän ne hommansa hoitaa tuommoses normikäytössä mut joutu kyllä taiteilee että sai käymään. mm. sarjoissa oli isot ovaalimaiset aukot, ja nehän ei oikeen istunu kansiin saatika tiivisteet niihin puikolla lisää kannasta joutu laittaa. myös y-putkessa oli aika hikoilu että sai yhdistettyä sarjat ja Edelbrockin catbackin siihen. Vituttaa olla köyhä meillä taas flowtechit meni heittämällä.. taitaa olla aika isoja eroja.. edelin catbakki täälläkin camarossa
Rale Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 meillä taas flowtechit meni heittämällä.. taitaa olla aika isoja eroja.. edelin catbakki täälläkin camarossa sä heitit kovempaa
HFB Posted June 21, 2010 Posted June 21, 2010 sä heitit kovempaa ollu parempi heittoasentokin varmaan itellä kun oli pakosarjoissa y-pipe kiinni niin catbackiin tuleva pää sojotti ihan vituralleen. piti tehä yks pien mutka lisää että kävi kiinni ja tietenkinhän sitä sai sovitella monta kertaa paikalleen ja sit tilaakaan ei ollu liikaa auton alla
Nupa Posted June 22, 2010 Posted June 22, 2010 Edelbrockin ilmaputkiversio-TESsit meni kyllä yllättävän helposti paikalleen
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now