Risteri Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Olipas reissu! Hauskaa oli kyllä koko rahan edestä. Ei muuta kuin kiitokset kaikille jotka oli paikalla, ootte kyllä mukavaa porukkaa!
mikke Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 mukavaa juu, vielä ku toipuu täst aikaeroväsymyksestä
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 mukavaa juu, vielä ku toipuu täst aikaeroväsymyksestä älä muuta sano.. ihan loppu olin tänään töissä..
rstuning Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 haha.. paremmalle ei voi mitään... löysin kappaleen mikä kuvastaa tän hetken oloa http://www.youtube.com/watch?v=7u6S7Ww0ZQc&feature=related Tää oli paree:
repa Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2009 älä muuta sano.. ihan loppu olin tänään töissä.. Ihmekös tuo...
Stimbe Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 siistii oli ja balez hävii ens kerralla mulle
Z-mo Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 siistii oli ja balez hävii ens kerralla mulle Todellakin. Mennään kesällä vetää jonnekki ulkoradalle...
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 siistii oli ja balez hävii ens kerralla mulle Balezi häviää mullekin. Lajia taikka ainakin sääntöjä pitää hiukan rukata
rstuning Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Todellakin. Mennään kesällä vetää jonnekki ulkoradalle... Sama paikka... Ihmeellisiä noi sähköautot, viimeks käytiin kaverin kans molemmissa sisällä ja ulkona ja kaveri vei mua 6-0 sisällä vaikka sillei ollu ulkona mitään jakoo, eikä oo ikinä ollu...
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 ihan sama mihin mennään.. ihan sama kenen kanssa ajan.. olen aina voittanut.. paitsi kerran 14v tullut toiseksi.. ajokertoja ja paikkoja riittävästi.. harmi että valitsin jääkiekon pienenä kartingin sijaan kun kysyttiin
rstuning Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 ihan sama mihin mennään.. ihan sama kenen kanssa ajan.. olen aina voittanut.. paitsi kerran 14v tullut toiseksi.. ajokertoja ja paikkoja riittävästi.. harmi että valitsin jääkiekon pienenä kartingin sijaan kun kysyttiin Voisit kilpailla isojen poikien karteilla F1:ssä
mikke Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Voisit kilpailla isojen poikien karteilla F1:ssä palez kisaa kesät formulalla jo nyt
zodiack Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 kyllä kesällä mennääön tohon hyvinkäälle vetään noilla 125 cc vehkeillä, mä järkkään tän
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 kyllä kesällä mennääön tohon hyvinkäälle vetään noilla 125 cc vehkeillä, mä järkkään tän hienoa mikkekin lähtee mukaan..
Cowboy Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Se vois olla kivaa, mäkin voisin olla mukana.
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Se vois olla kivaa, mäkin voisin olla mukana. toki toki, jos matka ei ole este tuutte koko perhe siitä sitten vaikka tsadii
Cowboy Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2009 toki toki, jos matka ei ole este tuutte koko perhe siitä sitten vaikka tsadii Matkahan EI ole este! Aika ja raha on vain järjestely kysymys... Perheen mukana olo on neuvoteltavissa...
Nova Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 kyllä kesällä mennääön tohon hyvinkäälle vetään noilla 125 cc vehkeillä, mä järkkään tän Sitten mennään myös Forssaan... Oli hyvä rata ja autot. Olen myös Hyvinkäällä haastamassa näitä Vantaan pellavapäitä....
rstuning Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Olen myös Hyvinkäällä haastamassa näitä Vantaan pellavapäitä.... Kuin myös Ainakin tien tukkona jos en muuta
zodiack Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 mukava kuulla että jo nyt on innostuneita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään