Jump to content

WINTERMEET 2009


Recommended Posts

Kirjoitettu

Wintermeet 2009

 

Perinteiset F-Body Club of Finlandin talven selän taittajaiset pidetään Etelä-Pohjanmaalla Powerparkissa 31.1 - 1.2.2009.

majoittumaan pääseen klo14 alkaen, sauna-osastoa aukeaa ja karting alkaa klo 16. karting kuskeja pyydetään saapumaan paikalle 15minuuttia ennen ja paikkana power palasen 2kerroksen kahvio. kahvila on tänävuonna auki sieltä voi ostaa kahvila ja virvoitusjuoma palveluita. sauna osasto käytössä 19,30 jonkajälkeen siirtyminen illanviettoon hotellin ravintolaan.

 

Tulevan kauden ajolinjoja voi kokeilla sisäkarting-radalla ja verrata niitä kaverin kiemuroihin. Vaihtoehtoisesti voi siirtyä suoraan saunaosastolle pohtimaan kesän reittisuunitelmia.

Jälkipelit käydään tietysti saunaosastolla. Löylyn lyöminä on mukava siirtyä illalliselle ja sen jälkeen meno on rock’n roll Jack Ripperin tahtiin.

 

Jackripper

http://www.jackripper.tk/

http://www.mikseri.net/artists/jackripper.65180.php

 

Menneen kesän kerhon nopeimmat varttimailerit palkitaan illan aikana asiaan kuuluvasti.

 

Wintermiittiin on tarjolla neljä illanviettopakettia:

- Majoitus+karttingi ja jälkipelit+illalliskortti, yhden henkilön osalta 105€.

- Majotus+jälkipelit+illalliskortti yhden hengen osalta 69€

- Karttingi ja jälkipelit+illalliskortti, 1hl 60€

- Pelkkä illalliskortti 24€ sisältää syömisen ja iltaohjelman.

 

Majoitus on Park Hotel Härmässä korkeatasoisissa kahden hengen huoneissa.

 

Ilmoittautuminen ja lisätiedot: Mikael Salonen ”mikke” yksityisviestillä tai sähköpostilla: puheenjohtaja@f-bodyfinland.com

Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan varausmaksu 20€ ja loput viikkoa ennen tapahtumaa.

Maksu maksetaan kerhon tilille Sampo 800010-71036728, maksun viestikenttään nimi ja palstan nimimerkki (jos on),

 

Tarkempi ohjelma, osallistujat ja lisätiedot päivitetään tähän ensimmäiseen topicciin.

 

Terveisin Hallitus.

 

http://www.powerpark.fi/index.html

 

Park Hotel Härmä

http://www.etelapohjanmaa.fi/images_big/Park2.jpg

 

Karting

http://www.powerpark.fi/images/kuvapankki/tq6_kartingrata.jpg

 

Sijainti

http://www.powerpark.fi/images/kuvapankki/ijH_KARTTA.png

 

Jackripper

http://www.hurmos.com/jackripper/home/layout/corners/kuva7.jpg

 

HUOMIO!

 

poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 19,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville.

 

Talvimiittiin Ilmoittautuneet:

Balez ja stimbe

zodiack

5.7targa+emäntä

r

Cowboy+emäntä

Z-mo

Cujo

Moona ja Juha

Ilku

mikke

pelzi80

-vellu ja tiina

jukka + avec

Lady Firebird ja avec

Pekka68

Risteri

Pantera ja nainen

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    24

  • Cowboy

    23

  • balez

    23

  • mikke

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Nuon kaukana, en tierä viittiikö lähtiä. Ei olisi mitään mahdollisuutta järjestää toimintaa täälä etelämpänä, vaikkapa Kauhavalla

Kirjoitettu

Nuon kaukana, en tierä viittiikö lähtiä. Ei olisi mitään mahdollisuutta järjestää toimintaa täälä etelämpänä, vaikkapa Kauhavalla

 

Suo vaan pelottaa että saat taas selkääs karttinkissa.

Kirjoitettu

Suo vaan pelottaa että saat taas selkääs karttinkissa.

Pääasia etten makuuhuoneessa saa selkääni... ainakaan sua  ;D

Kirjoitettu

Pääasia etten makuuhuoneessa saa selkääni... ainakaan sua  ;D

 

Ei tainnu viime vuonna olla kaukana sekään..!  ;D ;)

Kirjoitettu

400 kilsaa.

 

Kimppakyyti ja on hauskaa ;D  siis kokemuksesta voin sanoa m/

Kirjoitettu

Olishan tonne mukava päästä. Perheellisen vaan vaikea saada koko viikonloppua omaan käyttöön, vaikka rouvalla oliskin f-body  (lähtee vielä ite ja jättää mut lapsenvahdiksi kotiin  :-X )

Kirjoitettu

Ei tainnu viime vuonna olla kaukana sekään..!  ;D ;)

 

Se oliki muuten kummallinen miitti, olikohan ensimmäistä kertaa ku Jukka ei halunnu painia... Ja näin ollen myös ensimmäinen miitti missä Jukkaa ei selätetty.  m/

Kirjoitettu

Se oliki muuten kummallinen miitti, olikohan ensimmäistä kertaa ku Jukka ei halunnu painia... Ja näin ollen myös ensimmäinen miitti missä Jukkaa ei selätetty.  m/

eikä ku mä en halua sua selkääni just tuolla. myöhemmin sitte ehq  :-*

Kirjoitettu

eikä ku mä en halua sua selkääni just tuolla. myöhemmin sitte ehq  :-*

 

Niin, miten se menikään... paini ja pesäpallo on homojen hommaa...

 

Mutta kyllähän tuolla oli viime kerralla hauskaa, täytyy nyt vaan selvitellä että tulenko yksin vai kaksin.

 

Onnex se on noin kaukana ei tarvi taaskaan lähteä m/ m/ m/ *clap*

 

Nii ja Gemsulle sellanen huomautus, että ei sinne kävellen tarvi mennä...

 

Kirjoitettu

vois olla ihan ok mutta ei välttämättä jouda.. hetki aikasemmin tapahtuu thaimaasta kotiutuminen ja töitäkin pitäs tehä

Kirjoitettu

Älä ny Balley viittii, mä just sua varten ruuvasin eilen camarosta ovet irti

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Ketä tänne on tulollansa?

 

Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni.

Kirjoitettu

Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni.

 

Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa.  m/

 

Kirjoitettu

Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni.

Mikä siinä on nii vaikeeta? Ei jummarra  ???

Kirjoitettu

Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa.  m/

 

 

Juu, mieskauneutta siis paikalla jopa liikaakin.

 

Mikä siinä on nii vaikeeta? Ei jummarra  ???

 

Hän on tutustunut jo Jukkaan... se kertonee jo kaiken oleellisen homman haasteellisuudesta.  ;D

Kirjoitettu

Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa.  m/

 

Entä ite?

Kirjoitettu

Entä ite?

 

Houkutus on suuri vaan samoihin aikoihin on toiset viinanjuontihappeningit, mutta ehkäpä...    :)

 

Kirjoitettu

Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa.   m/

 

Jukan tuloa en pitääsi niin varmana vaikka naapuris onki tuo tapahtuma

Kirjoitettu

Jukan tuloa en pitääsi niin varmana vaikka naapuris onki tuo tapahtuma

enkä mun tulemista.. vaikka ei olekkaan naapurissa tuo tapahtuma  ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...