Jarno Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2008 Wintermeet 2009 Perinteiset F-Body Club of Finlandin talven selän taittajaiset pidetään Etelä-Pohjanmaalla Powerparkissa 31.1 - 1.2.2009. majoittumaan pääseen klo14 alkaen, sauna-osastoa aukeaa ja karting alkaa klo 16. karting kuskeja pyydetään saapumaan paikalle 15minuuttia ennen ja paikkana power palasen 2kerroksen kahvio. kahvila on tänävuonna auki sieltä voi ostaa kahvila ja virvoitusjuoma palveluita. sauna osasto käytössä 19,30 jonkajälkeen siirtyminen illanviettoon hotellin ravintolaan. Tulevan kauden ajolinjoja voi kokeilla sisäkarting-radalla ja verrata niitä kaverin kiemuroihin. Vaihtoehtoisesti voi siirtyä suoraan saunaosastolle pohtimaan kesän reittisuunitelmia. Jälkipelit käydään tietysti saunaosastolla. Löylyn lyöminä on mukava siirtyä illalliselle ja sen jälkeen meno on rock’n roll Jack Ripperin tahtiin. Jackripper http://www.jackripper.tk/ http://www.mikseri.net/artists/jackripper.65180.php Menneen kesän kerhon nopeimmat varttimailerit palkitaan illan aikana asiaan kuuluvasti. Wintermiittiin on tarjolla neljä illanviettopakettia: - Majoitus+karttingi ja jälkipelit+illalliskortti, yhden henkilön osalta 105€. - Majotus+jälkipelit+illalliskortti yhden hengen osalta 69€ - Karttingi ja jälkipelit+illalliskortti, 1hl 60€ - Pelkkä illalliskortti 24€ sisältää syömisen ja iltaohjelman. Majoitus on Park Hotel Härmässä korkeatasoisissa kahden hengen huoneissa. Ilmoittautuminen ja lisätiedot: Mikael Salonen ”mikke” yksityisviestillä tai sähköpostilla: puheenjohtaja@f-bodyfinland.com Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan varausmaksu 20€ ja loput viikkoa ennen tapahtumaa. Maksu maksetaan kerhon tilille Sampo 800010-71036728, maksun viestikenttään nimi ja palstan nimimerkki (jos on), Tarkempi ohjelma, osallistujat ja lisätiedot päivitetään tähän ensimmäiseen topicciin. Terveisin Hallitus. http://www.powerpark.fi/index.html Park Hotel Härmä http://www.etelapohjanmaa.fi/images_big/Park2.jpg Karting http://www.powerpark.fi/images/kuvapankki/tq6_kartingrata.jpg Sijainti http://www.powerpark.fi/images/kuvapankki/ijH_KARTTA.png Jackripper http://www.hurmos.com/jackripper/home/layout/corners/kuva7.jpg HUOMIO! poverparkki kyseli majottautuvien määrää ja haluuvat tietää varattavien huoneitten määrän joka mun täytys tietää maanantai aamuna 19,1,2009. eli kaikki majoitusta tarvitseva jotka eivät vielä ole ilmoittautuneet nyt kipinkapin ilmotusta tulemaan että on riittäväti sit majotustiloja tarvitseville. Talvimiittiin Ilmoittautuneet: Balez ja stimbe zodiack 5.7targa+emäntä r Cowboy+emäntä Z-mo Cujo Moona ja Juha Ilku mikke pelzi80 -vellu ja tiina jukka + avec Lady Firebird ja avec Pekka68 Risteri Pantera ja nainen
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Nuon kaukana, en tierä viittiikö lähtiä. Ei olisi mitään mahdollisuutta järjestää toimintaa täälä etelämpänä, vaikkapa Kauhavalla
Z-mo Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Nuon kaukana, en tierä viittiikö lähtiä. Ei olisi mitään mahdollisuutta järjestää toimintaa täälä etelämpänä, vaikkapa Kauhavalla Suo vaan pelottaa että saat taas selkääs karttinkissa.
Senior Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Niin. Balezi tulee jälleen ajamaan ovet kaikilta.
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Suo vaan pelottaa että saat taas selkääs karttinkissa. Pääasia etten makuuhuoneessa saa selkääni... ainakaan sua
BlackZ Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Pääasia etten makuuhuoneessa saa selkääni... ainakaan sua Ei tainnu viime vuonna olla kaukana sekään..!
gmc63 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Onnex se on noin kaukana ei tarvi taaskaan lähteä m/
-vellu Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Onnex se on noin kaukana ei tarvi taaskaan lähteä m/
-vellu Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 400 kilsaa. Kimppakyyti ja on hauskaa siis kokemuksesta voin sanoa
repa Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Olishan tonne mukava päästä. Perheellisen vaan vaikea saada koko viikonloppua omaan käyttöön, vaikka rouvalla oliskin f-body (lähtee vielä ite ja jättää mut lapsenvahdiksi kotiin )
Nupa Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Onnex se on noin kaukana ei tarvi taaskaan lähteä m/
Z-mo Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Ei tainnu viime vuonna olla kaukana sekään..! Se oliki muuten kummallinen miitti, olikohan ensimmäistä kertaa ku Jukka ei halunnu painia... Ja näin ollen myös ensimmäinen miitti missä Jukkaa ei selätetty.
Guest Jukka Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Se oliki muuten kummallinen miitti, olikohan ensimmäistä kertaa ku Jukka ei halunnu painia... Ja näin ollen myös ensimmäinen miitti missä Jukkaa ei selätetty. eikä ku mä en halua sua selkääni just tuolla. myöhemmin sitte ehq
Z-mo Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 eikä ku mä en halua sua selkääni just tuolla. myöhemmin sitte ehq Niin, miten se menikään... paini ja pesäpallo on homojen hommaa... Mutta kyllähän tuolla oli viime kerralla hauskaa, täytyy nyt vaan selvitellä että tulenko yksin vai kaksin. Onnex se on noin kaukana ei tarvi taaskaan lähteä m/ Nii ja Gemsulle sellanen huomautus, että ei sinne kävellen tarvi mennä...
balez Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 vois olla ihan ok mutta ei välttämättä jouda.. hetki aikasemmin tapahtuu thaimaasta kotiutuminen ja töitäkin pitäs tehä
Guest Jukka Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Älä ny Balley viittii, mä just sua varten ruuvasin eilen camarosta ovet irti
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Ketä tänne on tulollansa?
Z-mo Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Ketä tänne on tulollansa? Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni.
Senior Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni. Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa.
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Minä. Kauniimman osapuolen houkuttelu vielä käynnissä, ei oo helppoa mutta luotan itseeni. Mikä siinä on nii vaikeeta? Ei jummarra
Z-mo Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa. Juu, mieskauneutta siis paikalla jopa liikaakin. Mikä siinä on nii vaikeeta? Ei jummarra Hän on tutustunut jo Jukkaan... se kertonee jo kaiken oleellisen homman haasteellisuudesta.
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa. Entä ite?
Senior Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Entä ite? Houkutus on suuri vaan samoihin aikoihin on toiset viinanjuontihappeningit, mutta ehkäpä...
Guest Jukka Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Ei hätää : baletsi ja Jukka tulossa. Jukan tuloa en pitääsi niin varmana vaikka naapuris onki tuo tapahtuma
balez Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Jukan tuloa en pitääsi niin varmana vaikka naapuris onki tuo tapahtuma enkä mun tulemista.. vaikka ei olekkaan naapurissa tuo tapahtuma
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään