mikke Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 älkää jannut selitelkö tottakai tuutte muuta vaihtoehtoa ei ole
Cowboy Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2008 me tullahan kahden kun ny vielä on mahdollista! summermeetis sit ollaankin jo kolmistaan...
balez Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 jos ei sada lunta ja mitään maata mullistavaa ei tapahdu niin hikoilevat luut vois saapua ehkä paikalle mites kyyti hommat ynnä muut? harkitsen vakavasti osallistumista
mikke Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 jos ei sada lunta ja mitään maata mullistavaa ei tapahdu niin hikoilevat luut vois saapua ehkä paikalle mites kyyti hommat ynnä muut? harkitsen vakavasti osallistumista jos etelästä on lähtiöitä riittävästi niin tarvii ruveta jotain pikkubussia suunittelemaan tai jos jollain semmonen on helposti käytössä ni aina parempi.
Rale Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 jos tulee vaimon ja lapsen kanssa onko maksu kaikilta 105e kpl kiinnoistais, on ihan komean näköinen paikka m/
mikke Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 jos tulee vaimon ja lapsen kanssa onko maksu kaikilta 105e kpl kiinnoistais, on ihan komean näköinen paikka m/ siis jos kaikki majottuu, ajaa kartingia ja ottaa illalis kortin niin kyllä 105€ henkilö. jos jotain jää pois niin hinta per henki on tietysti eri niinkun ilmotuksessa on vaihtoehtoja annettu.
Rale Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 siis jos kaikki majottuu, ajaa kartingia ja ottaa illalis kortin niin kyllä 105€ henkilö. jos jotain jää pois niin hinta per henki on tietysti eri niinkun ilmotuksessa on vaihtoehtoja annettu. tää 7kk ikäinen ei vielä aja kartingia vielä. muuten 105ex2 on ihan ok.
-vellu Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 2008 tää 7kk ikäinen ei vielä aja kartingia vielä. muuten 105ex2 on ihan ok. Yleensä on kunnon sänkyä vaativilta tuo veloitus. Pinnasängyt ym. skidit säädöt hoidettu samaan hintaan. Pantera korjailee jos puhuin omiani...
zodiack Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 jos ei sada lunta ja mitään maata mullistavaa ei tapahdu niin hikoilevat luut vois saapua ehkä paikalle mites kyyti hommat ynnä muut? harkitsen vakavasti osallistumista pakko kait iteki lähteä jos sä lähet (baila baila) voitas mennä tolla mun autolla? Mikke? ilmoottelen ku varmistuu
balez Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 pakko kait iteki lähteä jos sä lähet (baila baila) voitas mennä tolla mun autolla? Mikke? ilmoottelen ku varmistuu mä oon mukana tässä bändissä
zodiack Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 mä oon mukana tässä bändissä mukana ollaan
mikke Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2008 pakko kait iteki lähteä jos sä lähet (baila baila) voitas mennä tolla mun autolla? Mikke? ilmoottelen ku varmistuu pikkubussis menis isompi porukka tunnelmallisesti mut jos semmost ei oo edukkaasti tarjol täytyy mennä muulla kimppakyydillä.
balez Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2008 saatiin solistikin.. stimbe eli veljeni lähtee kanssa etelän remmistä...
zodiack Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 saatiin solistikin.. stimbe eli veljeni lähtee kanssa etelän remmistä... guut
Cowboy Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 no ketä kaikkia nyt on tulollansa? että tohtiiko sitä lähtiä joukkoho...
5.7targa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2008 Minä+emäntä näillä näkymin
Nova Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Mitäs pelkkä karting ja sen jälkipeli maksaa?
mikke Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Mitäs pelkkä karting ja sen jälkipeli maksaa? valitettavasti semmosta vaihtoehtoo ei ole tarjolla. systeemin kasassa pitämiseksi tarjoamme vain noi neljä vaihtoehtoa.
balez Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Mitäs pelkkä karting ja sen jälkipeli maksaa? reppu vaan mukaan.. ja sama setti kun viime vuonna
Nova Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2008 reppu vaan mukaan.. ja sama setti kun viime vuonna Alas ja lopuksi ylös....
mikke Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Näyttää lista olevan eka postauksessa, bändin kuvan alla. joo listaa päivittelen sitämukaa kun ilmottautumisia tulee
repa Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 joo listaa päivittelen sitämukaa kun ilmottautumisia tulee Mä lähden kans!
mikke Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Mä lähden kans! tottahan toki, r lisätty listalle
repa Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2008 Olishan tonne mukava päästä. Perheellisen vaan vaikea saada koko viikonloppua omaan käyttöön, vaikka rouvalla oliskin f-body (lähtee vielä ite ja jättää mut lapsenvahdiksi kotiin ) Rouva r päästää mut... Joku koira tähän on haudattu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään