Jump to content

WINTERMEET 2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

älkää jannut selitelkö tottakai tuutte muuta vaihtoehtoa ei ole \m/

• Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• repa

24

• Cowboy

23

• balez

23

• mikke

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

me tullahan kahden kun ny vielä on mahdollista! summermeetis sit ollaankin jo kolmistaan...

Kirjoitettu

jos ei sada lunta ja mitään maata mullistavaa ei tapahdu niin hikoilevat luut vois saapua ehkä paikalle  ::) mites kyyti hommat ynnä muut? harkitsen vakavasti osallistumista m/

Kirjoitettu

jos ei sada lunta ja mitään maata mullistavaa ei tapahdu niin hikoilevat luut vois saapua ehkä paikalle  ::) mites kyyti hommat ynnä muut? harkitsen vakavasti osallistumista m/

jos etelästä on lähtiöitä riittävästi niin tarvii ruveta jotain pikkubussia suunittelemaan tai jos jollain semmonen on helposti käytössä ni aina parempi.

Kirjoitettu

jos tulee vaimon ja lapsen kanssa onko maksu kaikilta 105e kpl ??? kiinnoistais, on ihan komean näköinen paikka m/ m/

Kirjoitettu

jos tulee vaimon ja lapsen kanssa onko maksu kaikilta 105e kpl ??? kiinnoistais, on ihan komean näköinen paikka m/ m/

siis jos kaikki majottuu, ajaa kartingia ja ottaa illalis kortin niin kyllä 105€ henkilö. jos jotain jää pois niin hinta per henki on tietysti eri niinkun ilmotuksessa on vaihtoehtoja annettu.

Kirjoitettu

siis jos kaikki majottuu, ajaa kartingia ja ottaa illalis kortin niin kyllä 105€ henkilö. jos jotain jää pois niin hinta per henki on tietysti eri niinkun ilmotuksessa on vaihtoehtoja annettu.

tää 7kk ikäinen ei vielä aja kartingia vielä. muuten 105ex2 on ihan ok.

Kirjoitettu

tää 7kk ikäinen ei vielä aja kartingia vielä. muuten 105ex2 on ihan ok.

Yleensä on kunnon sänkyä vaativilta tuo veloitus. Pinnasängyt ym. skidit säädöt hoidettu samaan hintaan.

Pantera korjailee jos puhuin omiani...

Kirjoitettu

pakko kait iteki lähteä jos sä lähet (baila baila)  ;) voitas mennä tolla mun autolla? Mikke?

ilmoottelen ku varmistuu

Kirjoitettu

pakko kait iteki lähteä jos sä lähet (baila baila)  ;) voitas mennä tolla mun autolla? Mikke?

ilmoottelen ku varmistuu

mä oon mukana tässä bändissä  ;D \m/

Kirjoitettu

ilmoottelen ku varmistuu

pikkubussis menis isompi porukka tunnelmallisesti mut jos semmost ei oo edukkaasti tarjol täytyy mennä muulla kimppakyydillä.

Kirjoitettu

saatiin solistikin.. stimbe eli veljeni lähtee kanssa etelän remmistä...  \m/

Kirjoitettu

saatiin solistikin.. stimbe eli veljeni lähtee kanssa etelän remmistä...  \m/

guut

Kirjoitettu

no ketä kaikkia nyt on tulollansa? että tohtiiko sitä lähtiä joukkoho... :D

Kirjoitettu

Mitäs pelkkä karting ja sen jälkipeli maksaa?

valitettavasti semmosta vaihtoehtoo ei ole tarjolla. systeemin kasassa pitämiseksi tarjoamme vain noi neljä vaihtoehtoa.

Kirjoitettu

Mitäs pelkkä karting ja sen jälkipeli maksaa?

reppu vaan mukaan..  ;) ja sama setti kun viime vuonna  ;D

Kirjoitettu

reppu vaan mukaan..  ;) ja sama setti kun viime vuonna  ;D

Alas ja lopuksi ylös....

Kirjoitettu

Näyttää lista olevan eka postauksessa, bändin kuvan alla.

joo listaa päivittelen sitämukaa kun ilmottautumisia tulee 8)

Kirjoitettu

joo listaa päivittelen sitämukaa kun ilmottautumisia tulee 8)

Mä lähden kans!  :o
Kirjoitettu

Olishan tonne mukava päästä. Perheellisen vaan vaikea saada koko viikonloppua omaan käyttöön, vaikka rouvalla oliskin f-body  (lähtee vielä ite ja jättää mut lapsenvahdiksi kotiin  :-X )

Rouva r päästää mut...  Joku koira tähän on haudattu  :o

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...